Hoe benadruk je je taille...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe benadruk je je taille...
..Zonder er een riem omheen te doen?
Overal lees is dat je je sterke punten moet benadrukken. Nu is mijn taille behoorlijk smal, en dat lijkt me dus een sterk punt
Maar tailleriemen vind ik echt heel lelijk, hoe benadruk je verder dus je taille?
Oh ja, en waar vind je blazers voor mensen met een smalle taille? Bij mij zijn ze daar allemaal veel te wijd..
Overal lees is dat je je sterke punten moet benadrukken. Nu is mijn taille behoorlijk smal, en dat lijkt me dus een sterk punt
Maar tailleriemen vind ik echt heel lelijk, hoe benadruk je verder dus je taille?
Oh ja, en waar vind je blazers voor mensen met een smalle taille? Bij mij zijn ze daar allemaal veel te wijd..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hoe benadruk je je taille...
Wikkeljurkjes/vesten
Strakke bovenkleding (geen hobbezakken )
En blazer is nu denk ik geowon vooral moeilijk, omdat ze veelal oversized zijn met zo'n boyfriend fit.
Een V hals helpt trouwens ook mee om het meer te stroomlijnen volgens mij.
Heb zelf ook een dunnere taille en met kleding is dat soms wel eens vervelend. Ik heb met jurkjes bijv een S nodig voor mij heupen en bovenarmen (mouwtjes) maar bij mijn taille kan een XS wel.. Tja.. Dan ga ik maar opzoek naar een ander item wat beter past!
Gewoon lekker proberen
Strakke bovenkleding (geen hobbezakken )
En blazer is nu denk ik geowon vooral moeilijk, omdat ze veelal oversized zijn met zo'n boyfriend fit.
Een V hals helpt trouwens ook mee om het meer te stroomlijnen volgens mij.
Heb zelf ook een dunnere taille en met kleding is dat soms wel eens vervelend. Ik heb met jurkjes bijv een S nodig voor mij heupen en bovenarmen (mouwtjes) maar bij mijn taille kan een XS wel.. Tja.. Dan ga ik maar opzoek naar een ander item wat beter past!
Gewoon lekker proberen
Gast- Gast
Ik heb nu twee King Louie jurkjes, de cross-over modellen. Die bendrukken mijn taille inderdaad ook wel! Wikkeljurkjes met zo'n lint achterop vind ik niets, dat zakt altijd uit
Gelukkig snap jij mijn probleem met de blazers. Die hobbezakmodellen zijn ook nog eens echt te lang voor mijn bovenlijf. En zo kort ben ik nu ook weer niet..
Gelukkig snap jij mijn probleem met de blazers. Die hobbezakmodellen zijn ook nog eens echt te lang voor mijn bovenlijf. En zo kort ben ik nu ook weer niet..
Blond- Lady Post-a-lot
Strakke kleding dragen, bij voorkeur strakke zwarte jurkjes. Ga even een plaatje zoeken. Erg mooi trouwens een smalle taille!
Gast- Gast
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=463126
Dit jurkje. Heb hem zelf trouwens ook.
Gast- Gast
Een taille rok met een shirtje erin werkt ook erg goed.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Een jurk of rok aan doen die uitloopt en van boven strakker zit.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind een smalle taille ook erg mooi, alleen vind ik m'n heupen dan zo uitsteken.
Heb altijd het idee dat ik twee rechthoeken ben zegmaar, 1 in de lengte en 1 in de breedte.
Haha klinkt stom
Heb altijd het idee dat ik twee rechthoeken ben zegmaar, 1 in de lengte en 1 in de breedte.
Haha klinkt stom
Gast- Gast
Jolie2 schreef:http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=463126
Die heb ik
Blond- Lady Post-a-lot
Dat soort strakke jurkjes vind ik altijd superleuk, ik heb alleen het probleem in de herfst in de winter dat panty's en maillots zo tekenen. Ik krijg daar echt altijd vetkwabjes van hoe hoog ik ze ook optrek.. zo zonde. Jullie dat probleem ook of heb ik gewoon de perfecte panty nog niet ontdekt?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ja helaas, heb ik ook. Daarom draag ik eronder een corrigerend hemdje. Ze hebben nu bij de Hema ook corrigerende jurkjes, daar ga ik er ook één van aanschaffen. Voor onder een tekend jurkje.
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Jolie2 schreef:http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=463126
Die heb ik
Ik ook, m'n lievelingsjurkje. Heb hem ook in het grijs.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:_Chance schreef:Jolie2 schreef:http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=463126
Die heb ik
Ik ook, m'n lievelingsjurkje. Heb hem ook in het grijs.
Ik krijg weer zin om hem aan te doen. Morgen maar
Blond- Lady Post-a-lot
Kokerrokjes accentueren ook een smalle taille. En die zijn nou genoeg te vinden in de winkels!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: