Internetten/forummen op je werk.
+19
Atelier Madame
mzcharlotte
Tania
Jeanette
Flip Fluitketel
diddie
Pandora
SoGood
Flippin' Bitch
rapa nui
Raindrop
Aziraphale
Zininzon
Rumble
Sweety
Shy
Rush
Blond
Toet
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Internetten/forummen op je werk.
Nee dat doe ik niet. Internetten doe ik thuis wel. Alleen als het belangrijk is zoek ik wat op, maar verder niet.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pippa schreef:Maura schreef:Zit me trouwens net te bedenken dat mijn werkgever "privé internetten" tijdens het werk promoot.
Wat dan?
Een reclamespotje waarin ze aangeven dat werken samenvalt met social media, het uploaden van een muziekclip etc. Het gaat natuurlijk om het supersnelle internet en ze bedoelen ook vast niet hun eigen medewerkers, maar ze geven wel aan in het spotje dat het allemaal tegelijk kan en moet kunnen.
Gast- Gast
Maura schreef:Pippa schreef:Maura schreef:Zit me trouwens net te bedenken dat mijn werkgever "privé internetten" tijdens het werk promoot.
Wat dan?
Een reclamespotje waarin ze aangeven dat werken samenvalt met social media, het uploaden van een muziekclip etc. Het gaat natuurlijk om het supersnelle internet en ze bedoelen ook vast niet hun eigen medewerkers, maar ze geven wel aan in het spotje dat het allemaal tegelijk kan en moet kunnen.
Dan kan je altijd zeggen dat je 'meewerkt aan intern onderzoek naar de geloofwaardigheid en verdedigbaarheid van marketingclaims die deze organisatie heeft openbaar gemaakt' ofzo
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» mobiel internetten op vakantie?
» Gezocht een telefoon waarmee ik kan internetten
» Wat ben je naast het forummen nog meer aan het doen?
» Forummen om te verkopen
» Forummen, geheim of niet?
» Gezocht een telefoon waarmee ik kan internetten
» Wat ben je naast het forummen nog meer aan het doen?
» Forummen om te verkopen
» Forummen, geheim of niet?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: