Danstalentjes! (youtube filmpje)
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Danstalentjes! (youtube filmpje)
Ik was even een beetje youtube aan het bekijken en toen kwam ik dit filmpje tegen.
ZIJ WAREN TOEN GEWOON 11/12 JAAR!.. begonnen met danslessen toen ze 5 waren..
ZIJ WAREN TOEN GEWOON 11/12 JAAR!.. begonnen met danslessen toen ze 5 waren..
Gast- Gast
Re: Danstalentjes! (youtube filmpje)
Tja, de een gaat op voetballen, de ander op dansles. Hier zijn ook al kleine kinderen die al op balletles zitten. Welliswaar zijn het dan nog spelletjes, maar als je daar dan 10 jaar op blijft zitten leer je wel echt dansen natuurlijk!
Wel knap van ze hoor!
Wel knap van ze hoor!
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
Woow!! Erg mooi en dat op die leeftijd!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Euh ja, maar het gemiddelde kind dat 6 of 7 jaar les heeft danst echt niet zo goed als die twee in die filmpje hoor. Dit zijn echt supertalentjes!Olijfje schreef:Tja, de een gaat op voetballen, de ander op dansles. Hier zijn ook al kleine kinderen die al op balletles zitten. Welliswaar zijn het dan nog spelletjes, maar als je daar dan 10 jaar op blijft zitten leer je wel echt dansen natuurlijk!
Wel knap van ze hoor!
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Euh ja, maar het gemiddelde kind dat 6 of 7 jaar les heeft danst echt niet zo goed als die twee in die filmpje hoor. Dit zijn echt supertalentjes!Olijfje schreef:Tja, de een gaat op voetballen, de ander op dansles. Hier zijn ook al kleine kinderen die al op balletles zitten. Welliswaar zijn het dan nog spelletjes, maar als je daar dan 10 jaar op blijft zitten leer je wel echt dansen natuurlijk!
Wel knap van ze hoor!
+ 1 Lijkt me dat ze er jaren hard voor gewerkt hebben om zo te kunnen dansen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: