N.a.v Maak een actuele foto van jezelf en plaats 'm hier
+37
smooch
mickey
Filoria
holaagirl
Spring
sabje
Star007
moepie
Makamba
Bloem86
Dolphinne
sheila123
nillis
Meeko
Susan
Pussycat
Flip Fluitketel
ProudMom
Fearie
Pien
*Troela*
Smaragdje
Flower_L
Teddyaapje
Happydobby
Marin
Monte
maiadebij
Bruintje Beer
-Ieniemienie-
Annemie
Suus
liesje
PapillonRose
schuddebuikje
Mamsie
Muppetje
41 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: N.a.v Maak een actuele foto van jezelf en plaats 'm hier
Wat een mooie mama's op het forum! ( Durf mijn foto haast niet te plaatsen haha)
Zie in ieder geval waar al die knappe kindjes vandaan komen
@ Bruintje Beer, had jij nu ook de jas van Scapino? Zo ja.. dan hebben onze dochters zelfde zomer en winterjas ( andere fototopic)
Zie in ieder geval waar al die knappe kindjes vandaan komen
@ Bruintje Beer, had jij nu ook de jas van Scapino? Zo ja.. dan hebben onze dochters zelfde zomer en winterjas ( andere fototopic)
Laatst aangepast door Mama1985 op zo 9 okt 2011 - 22:18; in totaal 1 keer bewerkt
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Mama1985: wat lijkt je zoontje veel op jou, leuk om te zien! En meer foto's van jezelf maken hoor, je ziet er erg leuk en lief uit
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Mama1985: wat lijkt je zoontje veel op jou, leuk om te zien! En meer foto's van jezelf maken hoor, je ziet er erg leuk en lief uit
Dankjewel!!! Lief compliment zeg!! Ja zoon en dochter lijken allebei erg op mij, leg van ons 3 de babyfoto's bij elkaar en je weet niet wie wie is
*Troela*- Prater
Mama1985, je komt me héél bekend voor? Kom je uit Harderwijk of omstreken?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Mama1985, je komt me héél bekend voor? Kom je uit Harderwijk of omstreken?
Nee kom daar niet uit de buurt, al zijn die 2 foto's daar wel genomen haha ( dolfinarium). Woon in brabant dus is toch eind uit de richting.
*Troela*- Prater
Wat leuk om nu eens de gezichten bij de namen te zien Allemaal leuke dames om te zien
Heb deze foto al eens gepost, maar dat is de meest recente
Heb deze foto al eens gepost, maar dat is de meest recente
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wat leuk om jullie allemaal eens te zien!
Fearie, ik had je heel anders voorgesteld, ik had een beeld bij je als hoe je avatar eruit ziet, dus lang wapperend haar .
Fearie, ik had je heel anders voorgesteld, ik had een beeld bij je als hoe je avatar eruit ziet, dus lang wapperend haar .
Gast- Gast
Twellie schreef:Wat leuk om jullie allemaal eens te zien!
Grappig hoe je ooit afgaat op iemands avatar en daar dan een beeld bij maakt. Heb ik ook erg vaak.
*Troela*- Prater
Mama1985 schreef:Twellie schreef:Wat leuk om jullie allemaal eens te zien!
Grappig hoe je ooit afgaat op iemands avatar en daar dan een beeld bij maakt. Heb ik ook erg vaak.
Ja, grappig he? Jou had ik me voorgesteld als erg klein (zeg maar 1.60) en half lang, steil blond haar.
ProudMama kwam wel aardig overeen met mijn voorstelling op de één of andere manier.
Gast- Gast
Idd heel leuk om nu eens bij iedereen een gezicht te zien.
Ik heb al wel eens foto's geplaatst hier, maar hier dan een actuele.. Alleen wel erg onduidelijk, m'n webcam maakt echt slechte foto's. ik sta er ook niet al te vrolijk op. Zat me te vervelen en ben moe..
Dus ik ga nu lekker m'n bedje in, en post morgen nog wel een duidelijke (en vrolijkere) foto.
Maar voor nu, om toch even mee te doen..
*WEG*
Slaap lekker allemaal!!
Niet quoten alsjeblieft..
Ik heb al wel eens foto's geplaatst hier, maar hier dan een actuele.. Alleen wel erg onduidelijk, m'n webcam maakt echt slechte foto's. ik sta er ook niet al te vrolijk op. Zat me te vervelen en ben moe..
Dus ik ga nu lekker m'n bedje in, en post morgen nog wel een duidelijke (en vrolijkere) foto.
Maar voor nu, om toch even mee te doen..
*WEG*
Slaap lekker allemaal!!
Niet quoten alsjeblieft..
Laatst aangepast door ProudMom op ma 10 okt 2011 - 9:22; in totaal 2 keer bewerkt
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Echt leuk om van veel 'nieuwe' moeders foto's te zien. Moeders van wie ik dus nog nooit een foto had gezien
Gast- Gast
Twellie schreef:Mama1985 schreef:Twellie schreef:Wat leuk om jullie allemaal eens te zien!
Ja, grappig he? Jou had ik me voorgesteld als erg klein (zeg maar 1.60) en half lang, steil blond haar.
ProudMama kwam wel aardig overeen met mijn voorstelling op de één of andere manier.
Hahaha klein ben ik wel ( in de lengte dan ) Maar half lang blond haar is erg lang geleden!
Ik heb van jou geen foto gezien maar mijn voorstelling: ook niet super lang, slank, donker halflang/lang haar.
*Troela*- Prater
Dat komt aardig in de buurt, al ben ik momenteel verre van slank met alle kilootjes die niet in de baby zijn gaan zitten .
Gast- Gast
Twellie schreef:Dat komt aardig in de buurt, al ben ik momenteel verre van slank met alle kilootjes die niet in de baby zijn gaan zitten .
Hahaha maar zoals ik het lees voor de zwangerschap wel slank dus
*Troela*- Prater
Jeetje PM ik zou willen dat ik er zo uit zag als ik moe ben :-) jij bent echt een mooie meid. Ben je helemaal Nederlands of heb je een andere afkomst?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Wauw wat een mooie mama's zeg!!!
That's me:
**
That's me:
**
Laatst aangepast door -Ieniemienie- op zo 9 okt 2011 - 23:58; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
ProudMom, jij bent echt een plaatje! Je lijkt op je avatar
Gast- Gast
Deze is al van een hele tijd terug, toen was mijn zoontje 3 maanden. Ik was hem de fles aan het geven. Ik vind het nog steeds een hele mooie rustigevende foto.
.
.
Laatst aangepast door Storm op di 11 okt 2011 - 5:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou vooruit...hier ook een foto van mij! Volgens mij is de foto niet helemaal scherp, maar goed heb me bril ook nog niet op.
Eens kijken of jullie kunnen zien wie mijn dubbelganger/wederhelft is!
Op het vliegveld van Lanzarote.
Niet QUOTEN s.v.p. wil hem later weer weg kunnen halen.
Laatst aangepast door Flip Fluitketel op ma 10 okt 2011 - 9:12; in totaal 2 keer bewerkt
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Heee wat grappig, ik wist niet dat jullie als tweeling op dit forum zaten zeg maar!
Gast- Gast
Wat een leuk topic! Jammer dat ik er nu pas achter kom haha. Sommige foto´s zijn dan al weer weg (doe ik zelf ook hoor dus snap het wel maar wel jammer).
Ik zal ook even een recente foto opzoeken.
Ik zal ook even een recente foto opzoeken.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Wat heb ik gezegd...
Belofte maakt schuld hé? Hahaha.
Nou komt ie:
*weg*
Belofte maakt schuld hé? Hahaha.
Nou komt ie:
*weg*
Laatst aangepast door Pussycat op ma 10 okt 2011 - 0:38; in totaal 1 keer bewerkt
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Storm schreef:Heee wat grappig, ik wist niet dat jullie als tweeling op dit forum zaten zeg maar!
Ik ook niet, wat leuk zeg !
Gast- Gast
Flip Fluitketel schreef:Nou vooruit...hier ook een foto van mij! Volgens mij is de foto niet helemaal scherp, maar goed heb me bril ook nog niet op.
Wat ik me laatst afvroeg, stel dat een van jullie twee wel graag een foto wil plaatsen van zichzelf, maar de ander absoluut niet, overleggen jullie dat dan? Want als je een identieke tweelingzus hebt en zij plaatst een foto, weten mensen ook meteen hoe jij eruit ziet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Flip Fluitketel schreef:Nou vooruit...hier ook een foto van mij! Volgens mij is de foto niet helemaal scherp, maar goed heb me bril ook nog niet op.
Wat ik me laatst afvroeg, stel dat een van jullie twee wel graag een foto wil plaatsen van zichzelf, maar de ander absoluut niet, overleggen jullie dat dan? Want als je een identieke tweelingzus hebt en zij plaatst een foto, weten mensen ook meteen hoe jij eruit ziet.
Haha beetje vergezocht, maar in principe heb je wel gelijk. Ze weet hoe ik erover denk m.b.t. het plaatsen van foto's. En zelf plaats ik niet zelden foto's. Volgens mij weten de meeste niet eens dat we een tweeling zijn hier op het forum en buitenstaanders weten misschien dan wel hoe ik eruit zie, maar weten mijn forum naam dan weer niet. Ja of ze weten hem nu omdat ik een foto plaats.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Maak een actuele foto van jezelf en plaats 'm hier!
» iMadeFace - Maak jezelf foto-topic
» Hoeveel tijd heb/maak jij voor jezelf vrij?
» DIY. Plaats hier je filmpje/tip.
» Hoe plaats je foto's?
» iMadeFace - Maak jezelf foto-topic
» Hoeveel tijd heb/maak jij voor jezelf vrij?
» DIY. Plaats hier je filmpje/tip.
» Hoe plaats je foto's?
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: