NAV Show hier je flockfolie creaties
+77
Floor
Steep
Happydobby
koNijntje
Highway
Aagje!
Jezzie
hellowkitty
Jules
Femmem
Supertalentje
red rose
Mida4you
Purpleflower
Parel
joyce0606
love
TGR
piertje
Woezies
blonky1986
LMCurious
TukTuk
Tazz
shadow
JustMeDaan
Darius
teletascha
Ugly Betty
Cupcake
maiadebij
**_pearl_**
meisjesmama
Susan
PapillonRose
liesje
holaagirl
keverke26
meisje
Lejow
Lilypie
Mizzie
*Troela*
Pien
Flower_L
Teddyaapje
Pussycat
mickey
Dolphinne
Viva
Funk
Mama_1987
Pompoen
Océane
yes1984
Sofie
snoezel
ShallY
dizzy
kwak
Printje
Leine
SarahKey
Roodkapje
Smaragdje
Wennes
Parisienne
Meeko
PiP
Roos
_Jet
Liadan
LindaK
moepie
MissD
duckie
-Ieniemienie-
81 plaatsers
Pagina 5 van 23
Pagina 5 van 23 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23
Re: NAV Show hier je flockfolie creaties
haha, idd
Bij kinderkamer staan een aantal die iets beter te doen zijn (in elk geval een aantal voertuigen)
Deze vind ik zelf wel erg leuk:
(hij is niet erg goed te zien zo, maar heb ze via photoshop wel makkelijk kunnen kopieren en ingekleurd.
Bij kinderkamer staan een aantal die iets beter te doen zijn (in elk geval een aantal voertuigen)
(hij is niet erg goed te zien zo, maar heb ze via photoshop wel makkelijk kunnen kopieren en ingekleurd.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Die graafmachine is leuk!
Maar hoe krijg je het mooi strak? Gewoon knippen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die graafmachine is leuk!
Dat denk ik wel. Heb net de folie besteld, dus moet nog afwachten hoe het gaat en of het makkelijk is om het een beetje recht te knippen of dat het ook lukt met een stanley-mes.
Dolphinne- Prater
Dolphinne schreef:haha, idd
Wow, deze is mooi! Daar ga ik mijn oudste zoon erg blij mee maken
Gast- Gast
Ik heb ook besteld!
Wel bij een andere website want ik had grijze flockfolie nodig en die hadden ze niet bij hotfix.
Op het ene shirt komen 2 hertjes te staan of een tulp op het andere shirtje wordt het denk ik iets met bloemetjes.
Wel bij een andere website want ik had grijze flockfolie nodig en die hadden ze niet bij hotfix.
Op het ene shirt komen 2 hertjes te staan of een tulp op het andere shirtje wordt het denk ik iets met bloemetjes.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Voor degene die een graafmachine willen maken.. Hangt nu ook een shirt daarvan bij de hema. voor 7,95
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
pippi schreef:Voor degene die een graafmachine willen maken.. Hangt nu ook een shirt daarvan bij de hema. voor 7,95
Mijn zoontje heeft al maat 104 of 110, dus ik krijg hem echt niet meer in een maatje 74 gepropt
Dolphinne- Prater
Haha niet, flauw! Leuk naveltruitje toch Nee maar dan moet je toch echt zelf aan de slag! ook wel leuk toch?Dolphinne schreef:pippi schreef:Voor degene die een graafmachine willen maken.. Hangt nu ook een shirt daarvan bij de hema. voor 7,95
Mijn zoontje heeft al maat 104 of 110, dus ik krijg hem echt niet meer in een maatje 74 gepropt
Funk- Prater
Las net iets voorbijkomen over het uitsnijden met een stanleymes, maar dat zou ik persoonlijk niet doen. Heb een paar keer geprobeerd een stukje uit te snijden, maar ik merk dat knippen gewoon een stuk beter gaat. Voor het kleine/dunne priegelwerk gebruik ik zo'n klein metalen (nagel)schaartje met heel scherpe puntjes. Is ook erg handig om ergens middenin een gaatje te maken en een binnenstukje uit te knippen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Lieskuh schreef:Flexa? Als in flexa verf?Roos schreef:Tipje; Op de website van flexa staan een aantal leuke patronen.
Klopt! Ik ga het schaapje en de sterren gebruiken.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Ik heb vanmiddag mijn flockfolie en pearlfolie ontvangen. Shirtjes zitten nu in de wasmachine, dus hopelijk kan ik morgenavond aan de slag.
@ Pip: Vanmiddag meteen even uitgoprobeerd of het handig is in gebruik met de cricut. Het gaat echt heel makkelijk.
@ Pip: Vanmiddag meteen even uitgoprobeerd of het handig is in gebruik met de cricut. Het gaat echt heel makkelijk.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Sofie schreef:Ik heb vanmiddag mijn flockfolie en pearlfolie ontvangen. Shirtjes zitten nu in de wasmachine, dus hopelijk kan ik morgenavond aan de slag.
thanks!! Nu ben ik om , van het weekend maar eens wat bestellen. Nu heb ik alleen zelf mijn cricut niet meer, maar mijn moeder en stiefmoeder wel.
Heb jij het met een gewoon mesje gedaan of een deepcut blade?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:thanks!! Nu ben ik om , van het weekend maar eens wat bestellen. Nu heb ik alleen zelf mijn cricut niet meer, maar mijn moeder en stiefmoeder wel.
Heb jij het met een gewoon mesje gedaan of een deepcut blade?
Jammer dat je geen cricut meer hebt (waarom niet?), maar wel fijn dat je die van je moeder en schoonmoeder kan gebruiken.
Ik heb het gewone mesje gebruikt, maar dan wel van 4 naar 6 gezet.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Voor de voorzichtigheid toch maar een theedoek ertussen gedaan.......resultaat het zit op de theedoek!
En bedankt meiden voor het goede advies!
p.s. rejoy je had dus gewoon gelijk.
Gast- Gast
Dan heb je het toch verkeerd om op het t-shirt gelegd? Want anders kan het nooit aan je theedoek gaan zitten.. ?
Gast- Gast
Dan heb je nu wel een hele originele theedoek .Lieskuh schreef:Voor de voorzichtigheid toch maar een theedoek ertussen gedaan.......resultaat het zit op de theedoek!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Is het noodzakelijk om nieuwe shirts eerst te wassen?
Funk- Prater
Ja, want volgens mij blijft wat je erop strijkt anders niet goed plakken.pippi schreef:Is het noodzakelijk om nieuwe shirts eerst te wassen?
Liadan- Ratel
Liadan schreef:
Mijn zoontje is helemaal fan van Ollie, misschien een domme vraag maar hoe heb jij die kleine zwarte lijntjes erbij gekregen? Bijv. bij het snaveltje?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dat zijn geen zwarte lijntjes, ik heb het snaveltje er gewoon niet helemaal tegenaan gestreken maar iets ervan af. Het oogje is ook gewoon een gaatje .Printje schreef:Liadan schreef:
Mijn zoontje is helemaal fan van Ollie, misschien een domme vraag maar hoe heb jij die kleine zwarte lijntjes erbij gekregen? Bijv. bij het snaveltje?
Liadan- Ratel
hahahaha aan de ene kant dacht ik dat maar het lijkt net een zwart lijntje.
Heb jij heel toevallig deze afbeelding nog?
Heb jij heel toevallig deze afbeelding nog?
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb 'm niet meer op de computer staan, maar als je 'gonnie en gijsje' intypt bij google en dan zoekt bij afbeeldingen, staat ie in het eerste rijtje. En je ziet dan ook nog een heleboel andere hele leuke plaatjes van gonnie, gijsje en hun vriendjes!
Liadan- Ratel
Oke dank je wel! Dan ga ik mijn zoontje heel blij maken hahaha al denk ik niet dat ik zoiets kan...ben soms zo'n doos met dat soort dingen. Krijg het nooit zo mooi als jullie denk ik.
Printje- Lady Post-a-lot
Duuhuuh hahahaahPippa schreef:Dan heb je het toch verkeerd om op het t-shirt gelegd? Want anders kan het nooit aan je theedoek gaan zitten.. ?
Gast- Gast
In dat geval is het waarschijnlijk maar goed dat je er een theedoek tussen hebt gelegd, anders was je strijkijzer nu waarschijnlijk flink verkloot... Succes bij de volgende poging!Lieskuh schreef:Duuhuuh hahahaahPippa schreef:Dan heb je het toch verkeerd om op het t-shirt gelegd? Want anders kan het nooit aan je theedoek gaan zitten.. ?
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 5 van 23 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» nav het eerste pakje..Show hier!
» Show je naai-creaties!
» NAV Show hier je geboortekaartje!
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Show je naai-creaties!
» NAV Show hier je geboortekaartje!
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
Pagina 5 van 23
Permissies van dit forum: