Staatsloterij of postcodeloterij
+7
Jeanette
Kaboutertje
Possom
girli
Shisha
_Femme
Monte
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Staatsloterij of postcodeloterij
Zero schreef:Zusje schreef:Ach, je weet niet wat er met die vrouw aan de hand is. Mss had ze wel flinke schulden en besloot ze daarom na een lange tijd eeeeindelijk die loterij af te zeggen. Ik vind een postcode gewoon privé, mensen voelen zich gedwongen, durven niet op te zeggen. Het vrijblijvende is er dan vanaf.
Hmm ja ik kan er wel inkomen dat mensen dat voelen, maar dat heb ik zelf niet echt. Wellicht ben ik gewoon veel te dom voor dat soort gevoelens. Toen ik begon dacht ik; 'ik maak meer kans met de postcode loterij omdat er minder postcodes zijn dan loten van de staatsloterij :face: '.
Wat waarschijnlijk dikke onzin is.
De staatsloterij heeft een hogere winkans dan de postcode, dat is een keer berekend en verteld.
Mijn vriend doet met zijn ouders mee met de staatsloterij. De postcode loterij zal ik ook nooit aan beginnen, om redenen die al gezegd zijn door oa Zusje
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
uit onderzoek is gebleken dat mensen die meespelen met de loterij gelukkiger zijn,
alleen al de kans (hoe klein ook) en het fantaseren erover draagt daaraan bij, en het gevoel als je niets gewonnen hebt is te verwaarlozen omdat je ergens wel weet dat et toch niet gebeurd.
leg het nu even in een notendop uit, heb er toen een heel artikel over gelezen was best interessant!
wij spelen mee met de staatsloterij, en we vinden het erg leuk om erover te fantaseren
p.s. de staatsloterij omdat ie belastingvrij is btw, ik ken iemand die aardig wat geld had gewonnen met de postcode en daarvan een groot gedeelte gelijk weer weg kon geven... dat lijkt me zo'n domper!)
alleen al de kans (hoe klein ook) en het fantaseren erover draagt daaraan bij, en het gevoel als je niets gewonnen hebt is te verwaarlozen omdat je ergens wel weet dat et toch niet gebeurd.
leg het nu even in een notendop uit, heb er toen een heel artikel over gelezen was best interessant!
wij spelen mee met de staatsloterij, en we vinden het erg leuk om erover te fantaseren
p.s. de staatsloterij omdat ie belastingvrij is btw, ik ken iemand die aardig wat geld had gewonnen met de postcode en daarvan een groot gedeelte gelijk weer weg kon geven... dat lijkt me zo'n domper!)
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik speel 2x in het jaar eens mee met de lotto.. Dat je zo'n rijtje in moet vullen met getallen en een kleur moet kiezen. Heb er laatst 5 euro mee gewonnen en een gratis lot haha.
Met Sinterklaas krijgen we meestal per stel zo'n decemberkraskaart. Daar hadden we ook 10 euro mee.
Maar verder mag ik niet meespelen van mijn vriend hahaha.. Nee ik ben ook te bang dat ik niets win en alles al wil uitgeven voordat ik gewonnen heb. Daar word ik niet vrolijk van.
Met Sinterklaas krijgen we meestal per stel zo'n decemberkraskaart. Daar hadden we ook 10 euro mee.
Maar verder mag ik niet meespelen van mijn vriend hahaha.. Nee ik ben ook te bang dat ik niets win en alles al wil uitgeven voordat ik gewonnen heb. Daar word ik niet vrolijk van.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: