Hoe heet dit liedje?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe heet dit liedje?
Ik hoorde het nét op radio 538 en heb het al eerder gehoord, maar weet nog steeds niet hoe het heet.
Qua tekst weet ik alleen: "Slow down, you're moving too fast" (dit wordt echt aan begin van het nummer gezongen) en er zit een stukje rap in en het is een up-tempo nummer, geen ballad of zo. Er zingt en man en degene die rapt is weer iemand anders geloof ik. Af en toe hoor je een trompetje tussendoor.
Echt zooo'n lekker nummer, maar ik kan het niet vinden want ik weet niet van wie het is en hoe het heet.
Qua tekst weet ik alleen: "Slow down, you're moving too fast" (dit wordt echt aan begin van het nummer gezongen) en er zit een stukje rap in en het is een up-tempo nummer, geen ballad of zo. Er zingt en man en degene die rapt is weer iemand anders geloof ik. Af en toe hoor je een trompetje tussendoor.
Echt zooo'n lekker nummer, maar ik kan het niet vinden want ik weet niet van wie het is en hoe het heet.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Re: Hoe heet dit liedje?
Oooohhh!!! Ik heb het gevonden, googelde nog één keer omdat ik het niet kon uitstaan en nu vond ik 'm!
Sushi- Kletskop
Suuske schreef:Oooohhh!!! Ik heb het gevonden, googelde nog één keer omdat ik het niet kon uitstaan en nu vond ik 'm!
Hoe moeilijk was dat voor je?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR het was heel moeilijk.
Ik heb paar maanden geleden urenlang gegoogled en toen ik 'm vanochtend hoorde dacht ik meteen: ik vraag het op het Yesforum!
Daarna dacht ik: Hé, misschien is er een playlist te vinden van vanmorgen op internet... en die vond ik! Dus zodoende...
Ik was een beetje te gehaast om 't hier te vragen, I know!
Ik heb paar maanden geleden urenlang gegoogled en toen ik 'm vanochtend hoorde dacht ik meteen: ik vraag het op het Yesforum!
Daarna dacht ik: Hé, misschien is er een playlist te vinden van vanmorgen op internet... en die vond ik! Dus zodoende...
Ik was een beetje te gehaast om 't hier te vragen, I know!
Sushi- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe heet dit?
» Hoe heet dit ijsje???
» Hoe heet zo'n ding..
» Hoe heet je kindje?
» Hoe heet dit spelletje?
» Hoe heet dit ijsje???
» Hoe heet zo'n ding..