Nieuw foto topic.
+3
Flemy
mirrie
Mirror
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nieuw foto topic.
Lijkt ook wel wat ouder dan 4,5 maand. Maar dat komt dan vast weer doordat ze staat
Gast- Gast
Ja, dat is mijn dochtertje en ze is echt 4.5 maand, ze is van 18 augustus. Ze is niet zelf gaan staan hoor, ze is wel tegen de tafel gezet en als ze goed staat met haar beentjes kan ze blijven staan. Het is een behoorlijk sterkte en pittige baby, maar dat zal wel komen omdat ze constant aan het bewegen/optrekken/opduwen is. Qua motoriek gaat ze als een speer, maar brabbelt daarintegen nauwelijks.
EDIT: daarbij is ze een flinke meid hoor, ruim 7.5 kg en 65 cm, aan de bovenlijn dus, dus ze zal ook wel wat ouder lijken dan ze daadwerkelijk is.
EDIT: daarbij is ze een flinke meid hoor, ruim 7.5 kg en 65 cm, aan de bovenlijn dus, dus ze zal ook wel wat ouder lijken dan ze daadwerkelijk is.
Gast- Gast
Dan is ze inderdaad groot, Mara is nu vandaag 9 maanden en 8200 gram en 72 cm.
Nog wat nieuwe foto's van gisteren.
Nog wat nieuwe foto's van gisteren.
Gast- Gast
mama van 2: wat heeft mara een vrolijk gezichtje! Lijkt me heel leuk als ze kunnen zwaaien en kusjes kunnen gaan geven enzo! Zit mara dan op de onderlijn of is dat juist gemiddeld?
Gast- Gast
Weg
Laatst aangepast door PapillonRose op do 6 jan 2011 - 10:50; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wat lief dat ze zo lacht in haar slaap PapillonRose! Ik krijg flink de kriebels van al die mooie kindjes, nog een paar jaar wachten haha .
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw foto topic.
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw foto topic
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw foto topic.
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw foto topic
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: