Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zoetigheid op kleding of accessoires: Waar??

+8
TGR
Antibes
Cupcake
Jeanette
Sarah1985
Angela_1986
Susan
girli
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zoetigheid op kleding of accessoires: Waar?? - Pagina 2 Empty Re: Zoetigheid op kleding of accessoires: Waar??

Bericht  Niekske zo 2 okt 2011 - 22:16

Bij de sting is een kledingmerk dat vaker van dat soort dingen heeft... is dat april evil of kiss therapy ofzo?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoetigheid op kleding of accessoires: Waar?? - Pagina 2 Empty Re: Zoetigheid op kleding of accessoires: Waar??

Bericht  Possom zo 2 okt 2011 - 22:47

Ik was laatst bij de Primark en daar hadden ze shirtjes met korte mouwen met cupcakes erop! Ik vond ze heel schattig maar mocht hem niet kopen van mijn zusje :P
Ze kostten echt iets van 2,5 of 3 euro ofzo. Volgens mij waren de shirts donkerblauw met roze cupcakes.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 23:46

Possom schreef:Ik was laatst bij de Primark en daar hadden ze shirtjes met korte mouwen met cupcakes erop! Ik vond ze heel schattig maar mocht hem niet kopen van mijn zusje :P
Ze kostten echt iets van 2,5 of 3 euro ofzo. Volgens mij waren de shirts donkerblauw met roze cupcakes.

Ik was vrijdag nog bij Primark maar niks gezien Sad

Gast
Gast

Bericht  norah ma 3 okt 2011 - 2:46

als je echt niks kan vinden kan je altijd nog van de strijkpapier kopen bij de action en wat van die plaatjes op internet zoeken en die printen en op een basic tshirt strijken en dan kun je die kerst ballen in de vorm van cupcakes gelijk halen Wink
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: