Budget Foundation
+8
Possom
Mida4you
TNMN
Chocolate Cookie
Davinia
Gigi_
Beachgirl
Raindrop
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Budget Foundation
Je hebt nu een onzuivere huid zeg je.. Wellicht dat een andere dagcreme daar nu beter op in speelt. Je huid verandert door hormonen, dus het is niet zo gek dat je soms een andere crème nodig hebt.
Gast- Gast
Op die ik heb krijg ik geen reacties, als ik een andere probeer wel dus waarom zou ik switchen van dagcreme? Het gaat mij om een foundation om zo nu en dan op te doen met bijv een feestje of als ik uitga...
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Op die ik heb krijg ik geen reacties, als ik een andere probeer wel dus waarom zou ik switchen van dagcreme? Het gaat mij om een foundation om zo nu en dan op te doen met bijv een feestje of als ik uitga...
Je zegt in je openingspost dat je een onzuivere huid hebt gekregen door de spiraal. Het enige wat ik zeg is dat je misschien door een andere dagcreme beter op je huid in kan spelen, waardoor die onzuivere huid weg trekt. Omdat je lichaam nou eenmaal reageert op hormonen en je dus helemaal geen foundation nodig hoeft te hebben. Foundation doet over het algemeen nou niet zo heel veel goed voor je huid.
Maar goed, het is maar een tip hoor
Gast- Gast
Als ze al dagcrème voor een gemengde huid heeft, is het niet nodig te switchen. Ik zou wel een goede facewash kopen. Eén die tegen onzuiverheden werkt.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Als ze al dagcrème voor een gemengde huid heeft, is het niet nodig te switchen. Ik zou wel een goede facewash kopen. Eén die tegen onzuiverheden werkt.
Schijnt wel uit te maken. Ik heb verschillende dagcremes geprobeerd (van dezelfde soort huidtype), maar geen verbetering. Nu heb ik er 1, ook voor de onzuivere huid: nergens last meer van. Goede facewash is inderdaad ook belangrijk
Gast- Gast
Jolicious schreef:Als je nu een onzuivere huid hebt door je anticonceptie, kan je dan niet beter op een andere dagcreme overstappen? Ik denk dat je je huid alleen maar meer geweld aan doet als je er foundation over heen smeert.
Niet bij de mijne, serieus.
Gast- Gast
En ja, ochtend en avond je huid héél goed reinigen is ook belangrijk. Anders heeft het nog geen nut een foundation te gebruiken
Plus: altijd als basis een goede dagcréme gebruiken die je minimaal 20 min in moet laten trekken voordat je je foundation aanbrengt. Poeder erover kan ook prima, maar dat zou ik niet teveel doen.
Plus: altijd als basis een goede dagcréme gebruiken die je minimaal 20 min in moet laten trekken voordat je je foundation aanbrengt. Poeder erover kan ook prima, maar dat zou ik niet teveel doen.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Jolicious schreef:Als je nu een onzuivere huid hebt door je anticonceptie, kan je dan niet beter op een andere dagcreme overstappen? Ik denk dat je je huid alleen maar meer geweld aan doet als je er foundation over heen smeert.
Niet bij de mijne, serieus.
Jij hebt al een puur huidje van jezelf, dus jij mag niks zeggen
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» welke foundation?
» Dagcremé en Foundation
» Dagelijks foundation?
» Foundation ofzo?!
» Goede foundation
» Dagcremé en Foundation
» Dagelijks foundation?