Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik flip

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ik flip Empty Ik flip

Bericht  Bex vr 30 sep 2011 - 9:21

OMFG!!!

Vanmiddag is mijn harde schijf gecrasht waar ik alles voor mijn scriptie op had staan (4 hoofdstukken van de 6). Ik had vorige week alles gekopieerd naar m'n computer maar de kans is dus groot dat ik alles wat ik deze week had gedaan kwijt ben (en je zult altijd net zien dat het een hele productieve week is geweest). Het vriendje van mijn zus is bezig om het te herstellen, hij had wel hoop dat dit ging lukken, maar tot die tijd heb ik alle morele steun nodig die ik kan vinden, wil iedereen hier een kaarsje branden? Cry
Bex
Bex
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 113
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik flip Empty Re: Ik flip

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 9:23

ooooh wat balen, dat had ik vorig jaar ook met een paper, gelukkig kon mijn werk terug gehaald worden, maar wat heb ik gebaald toen! Nu zet ik direct alles op m'n mail als ik iets gemaakt heb

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 30 sep 2011 - 9:24

Aah dat is echt k*t! Ik ga heel hard voor je duimen dat het nog terug gevonden wordt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Prosecco vr 30 sep 2011 - 9:25

Ik wil je even de tip geven om het te laten fixen door iemand die via een Apple werkt.
Heb zelf een keer dit probleem gehad wat via een windows pc niet opgelost worden, maar via een Apple heb ik al mijn bestanden weer terug gekregen.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je alles weer terug krijgt!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Marin vr 30 sep 2011 - 9:26

Oh wat klote! hoop heel erg voor je dat je alles terug krijgt.

Ik mail altijd dat soort belangrijke documenten direct naar mezelf.

Ik vind je forumnaam trouwens erg stoer. Ik ken iemand met die naam als achternaam, en vind het zo stoer klinken!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bex vr 30 sep 2011 - 21:31

Bedankt allemaal voor de lieve reacties!
Ik weet dat het slimmer is om alles op 2 plaatsen op te slaan maar ik had er geen idee van dat het met een nieuwe externe harde schijf zo grandioos mis kon gaan. Daarnaast is het ook nog eens zo dat ik fulltime met m'n stage bezig ben en er dagen bij zijn dat ik in 10 verschillende bestanden aan het werken ben. Doormailen wordt dan veel gedoe. Al wordt dat vanaf nu wel de gang van zaken, dit gaat me niet nog eens overkomen.
Vandaag hoor ik wat die jongen heeft weten te redden, ik moet zeggen dat ik ondertussen wel gekalmeerd ben en er eigenlijk al vanuit ga dat ik alles van deze week kwijt ben. Het gaat hard werken kosten, maar dat moet deze week dan maar even.
Laat de kaarsjes nog even branden in ieder geval Laughing
Bex
Bex
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 21:08

Wat ontzettend naar zeg!
Weet je al of hij het werk wat je deze week gedaan hebt kan terug krijgen?

Gast
Gast

Bericht  Bex za 1 okt 2011 - 22:55

Gisteren leek alles heel positief af te lopen, hij heeft me een usb-stick gegeven met alles wat hij had weten te redden en met een programma op waarmee ik zelf zo'n data-recovery uit kan voeren. Toen ik de usb-stick bekeek bleek dat ik van hoofdstuk 1 de meest recente versie terug heb maar van de rest niet, maar hfst 2 had ik open staan toen het mis ging en dus meteen opgeslagen en hfst 3 en 4 moesten sowieso nog grondig aangepakt worden. Dat programma is nu aan het draaien en gaat echt meer dan een dag duren dus hopelijk heb ik dan alles terug. Ik ben nu maar aan de slag gegaan met dingen opnieuw uittypen, want donderdag moeten er hoe dan ook 4 hoofdstukken af zijn. Op zich valt het mee, het wordt gewoon hard werken.
Bex
Bex
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 6:00

Balen zeg! Succes de komende dagen! hug

Gast