Blij het weekend in!
+6
Leine
Lady Starstruck
Sugarfall
Raindrop
PluDan
Sorella
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Blij het weekend in!
Wat goed!! Gefeliciteerd
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat vond ik dus ook inderdaad vandaar dat ik eerst een proefdag heb gedraaid. Het wordt wel langzaam opgebouwd. Ik ga eerst mee met de anderen zodat de honden ook aan mij kunnen wennen en dan bouw ik het langzaam op met drie honden en dan steeds eentje erbij.
Wat me erg gerust stelde was dat toen ik erbij liep en dus helemaal niet bekend was met de honden ze stuk voor stuk een paar keer naar me toe kwamen en even hun neus tegen mijn hand aanduwden. Twee van de honden waren al niet meer bij me weg te slaan! Ik heb er wel een goed gevoel over ondanks het aantal.
Wat me erg gerust stelde was dat toen ik erbij liep en dus helemaal niet bekend was met de honden ze stuk voor stuk een paar keer naar me toe kwamen en even hun neus tegen mijn hand aanduwden. Twee van de honden waren al niet meer bij me weg te slaan! Ik heb er wel een goed gevoel over ondanks het aantal.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Je klinkt iig heeel enthousiast en vol passie, dus volgens mij komt het wel goed! Heel veel succes & plezier!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik snap het wel Sorella, maar ik als er wat fout gaat ben je vrees ik wel de sjaak.
Ik gaf mijn hond toendertijd alleen aan een service mee met max 6 honden.
Maar he zal wel los lopen
Gast- Gast
Leine schreef:Je klinkt iig heeel enthousiast en vol passie, dus volgens mij komt het wel goed! Heel veel succes & plezier!
Haha, erg he ! Dat komt omdat ik ook echt heel blij ben! Eindelijk weer eens iets om naar uit te kijken!
Sorella- Kletskop
PrinsesBo schreef:Ik snap het wel Sorella, maar ik als er wat fout gaat ben je vrees ik wel de sjaak.
Ja, dat is waar. Daarom loop ik de eerste paar maanden ook mee zodat ik weet wat ik dan moet doen. Maar dat blijft inderdaad een risico, helaas.
Sorella- Kletskop
Gefeliciteerd, klinkt als de perfecte baan voor jou. Leuk dat je zo enthousiast bent!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: