Herfstmodetrends
+4
Chocolate Cookie
Melis_je
loura
SoGood
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Herfstmodetrends
.. die ik toch maar oversla. Ik begrijp deze mode écht niet! Het zit vast wel lekker comfortabel.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Herfstmodetrends
WOW sorry voor de ENORME foto's.
SoGood- Ratel
Ik zie ze maar voor de helft haha
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Die laatste http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/433646-0080?$productPress$ (heel plaatje) vind ik wel leuk, maar heel onpraktisch.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik moet zeggen dat ik sowieso wel moeite heb met de mode van dit najaar... Heb ook echt nog niets leuks gevonden wat niet vormloos en ook nog leuk is.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Ik moet zeggen dat ik sowieso wel moeite heb met de mode van dit najaar... Heb ook echt nog niets leuks gevonden wat niet vormloos en ook nog leuk is.
+1 , idem voor de kleuren, allemaal zo grauw en vaal... al spreekt die eerste jurk van sogood dat weer tegen
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Hiervan begrijp ik niet dat mensen het mooi vinden. Ik geloof ook dat er maar weinig vrouwen zijn waarbij deze modellen daadwerkelijk passen. (En dan bedoel ik niet passen in de zin van alleen over je hoofd en billen krijgen
Gast- Gast
Ik snap de mode van dit jaar ook niet. En irriteer me dan ook mateloos in bijna alle winkels, omdat er gewoon niks is wat ik leuk vind of goed staat... Het is allemaal zo groot en vormeloos.
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
Niet echt praktisch nee :o Doe mij maar iets mét een taille, mét billen en mét borsten.
Ik denk dat mannen dit soort gewaden ook niet echt aantrekkelijk vinden
Die dingen doen me trouwens enigszins denken aan burka's
Gast- Gast
Youandi schreef:Niet echt praktisch nee :o Doe mij maar iets mét een taille, mét billen en mét borsten.
Helemaal mee eens
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
Ik vind de mode van dit seizoen wel erg leuk, maar dit vind ik verschrikkelijk. Doet me denken aan zo'n plaid met mouwen voor op de bank.....
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Gevonden! Ik vind hem leuk, maar 72 euro te duur. http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/cheap-monday-433/zinistra-dress-433646-80/
Melis_je- Kletskop
Ik begrijp ook niet dat bijna alle mouwen in de herfstmode kort zijn.
En ook niet dat alles vormloos is. Ik heb een mooie taille die wil ik niet verstoppen!
En ook niet dat alles vormloos is. Ik heb een mooie taille die wil ik niet verstoppen!
SoGood- Ratel
Melis_je schreef:Jullie vinden het een snuggie, maar weten jullie ook uit welke winkel hij komt? Ik wil hem eigenlijk wel passen.
Gevonden! Ik vind hem leuk, maar 72 euro te duur. http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/cheap-monday-433/zinistra-dress-433646-80/
Halveer de stof, en ik vind het jurkje leuk! Verder vind ik het idd een snuggie. (zo'n tv ding toch?)
SoGood- Ratel
Ik vind de meeste mode veel te groot en vormloos, maar ik vind dat deze in het catwalkfilmpje wel vorm heeft. Ik vind het jammer dat hij alleen in het grijs te krijgen is, zo'n saaie kleur voor zo'n dure jurk.
Melis_je- Kletskop
Bij de Zara hangen nu veel vormeloze jurken. Gelukkig heb ik bij de Mango een prachtig blauw jurkje gekocht mét billen, mét borsten en niet tot mijn enkels, maar net boven de knie.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: