Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezellige uitgaansvriendinnen Twente gezocht

Ga naar beneden

Gezellige uitgaansvriendinnen Twente gezocht Empty Gezellige uitgaansvriendinnen Twente gezocht

Bericht  maan93 do 29 sep 2011 - 3:07

hoi , hoi ,

ik ben babs wordt over 2 maandjes 30
en zoek leuke gezellige vriendinnen uit
de omgeving twente om mee uit gaan
ik woon zelf in almelo. ik houd van af en toe
een kroegje pakken , terasje weekendje weg
shoppen , treinen dagje, welness

als je het leuk lijkt laat wat van je horen
en mail me maar
123moon@hotmail.com

maan93
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 4
Registratiedatum : 29-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige uitgaansvriendinnen Twente gezocht Empty Re: Gezellige uitgaansvriendinnen Twente gezocht

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 3:52

Er is een pijler voor 'vriendin gezocht', daar heb je waarschijnlijk meer succes Very Happy

Gast
Gast

Gezellige uitgaansvriendinnen Twente gezocht Empty Re: Gezellige uitgaansvriendinnen Twente gezocht

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 4:34

ProudMama schreef:Er is een pijler voor 'vriendin gezocht', daar heb je waarschijnlijk meer succes Very Happy

Dit is niet onaardig bedoeld, maar dat denk ik niet.

Maan93: Misschien kun je beter hoofdletters en punten gebruiken en er een wat beter lopend verhaal van maken; dat nodigt uit tot lezen (mits je het in de goede pijler zet Wink). Op die manier zijn er vast genoeg mensen die het leuk vinden om iets met je af te spreken. Ik ben bang dat je dat met dit bericht niet echt voor elkaar zult krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: