Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beegee in het ziekenhuis

+79
ekjir@M
koNijntje
Theeleut
Printje
blauwwitrood
Coccinelle
Novalee
Marin
Annie24
kwak
meisje
joyce0606
Roodkapje
Krullebol
mickey
pitbullgup
Catwoman79
Roos
Sylvana
Happy
Steep
Rush
Poisongirl
Flower_L
Lindsya
vlindertje
_Jet
Amber-
liesje
Smaragdje
Kat1980
Jade
frolic
Blue flower
LMCurious
Niene
PluDan
Kayleigh
Jelin
dizzy
SarahKey
Koffieleut
Happydobby
L!ND@
Lejow
Inge
ekiaam87
Coco
Fiebje
Monte
Flip Fluitketel
LotteK
LindaK
holaagirl
Raindrop
duckie
Vancity_girl
Leine
Linda
Muppetje
Susan
Liadan
Thunder
Parisienne
Makamba
Laced
Monnie
sheila123
PapillonRose
pindaatje
*Troela*
blondje1313
Wennes
Mikki
studiebol
Tania
Bruintje Beer
Floor
Darius
83 plaatsers

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Ayla wo 5 okt 2011 - 4:56

Ik denk dat je het wel gemerkt zou hebben BeeGee als je te weinig vruchtwater had gehad, dan beweegt die kleine ook minder (zeggen ze, ik zit inmiddels op 3,6 of minder en ze beweegt nog volop). Nogmaals heel veel sterkte, komt vast goed met die kleine man je bent in goeie handen!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 5:32

Wat een verhaal Beegee!!!! Heel veel sterkte! Hopelijk blijft Sjonnie nog even zitten! Heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  *Troela* wo 5 okt 2011 - 5:34

ProudMama schreef:Heb je overigens de knappe Veldhoven- gyneacoloog al ontmoet? Laughing

Volgens mij heeft die mij gehecht! Hahaha hebben met 2e keizersnede gedaan, oudere arts ging toen en hij heeft het afgemaakt. Was er ook bij opname, aardige gyn!

@Beegee, nogmaals heeeeeeel veel sterkte!! ( en miss tip, heb het al eerder neergezet kijk of je dagboekje bij kan houden. Erg fijn als beeb toch te vroeg komt om voor jezelf terug te lezen, en om bij beeb neer te leggen zodat verpleging ook kan schrijven)

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  L!ND@ wo 5 okt 2011 - 5:40

Jeetje wat een verhaal! Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat sjonnie nog even warm blijft zitten!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  LMCurious wo 5 okt 2011 - 6:15

mocht je behoefte hebben aan wat afleiding en visite...het is in de buurt voor mij, dus dan laat het maar weten...kom je wel wat leesvoer ofzo brengen hoor! hug en hou vol!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Flower_L wo 5 okt 2011 - 6:32

Sterkte! Hopelijk blijft ie nog even lekker 'binnen'.
Hoe reageren de meiden erop?
EDIT: lees nu linkje, ik ga even lezen

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 7:01

@ flower, vooral voor de oudste is het heel moeilijk... aan de ene kant wil ze mij zien maar als ze er is wil ze zo snel mogelijk weer weg. Ze is behoorlijk terug getrokken op dit moment..
Merle maakt er veel minder van mee, als zij op visite kwam dan was het gewoon een speelparadijs.. mijn infuus kreeg een kus en klaar was het....

@ ayla, ik heb hier een zeeeeer actief kind ook nu met zo weinig vruchtwater.. het lijkt soms alsof hij door mijn buik heen komt.

@ mama, dan ben je gehecht door een knappert in ieder geval haha... (alsof dat op het moment wat uitmaakt he :P)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Ayla wo 5 okt 2011 - 7:40

Ja het viel mij ook nogal rauw op mijn dak vandaag, vorige week maandag controle in het ziekenhuis, daar leek alles goed te zijn dus terug naar de verloskundige vandaag, en die zei oh het is wel heel weinig, morgen weer ziekenhuis en misschien wordt je vrijdag ingeleid! Huh??? Hoe kan dat, ze is nog zo druk! Maar goed ze houden het allemaal goed in de gaten bij jou en mij dus komt vast goed.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  *Troela* wo 5 okt 2011 - 8:57

BeeGee schreef:@ flower, vooral voor de oudste is het heel moeilijk... aan de ene kant wil ze mij zien maar als ze er is wil ze zo snel mogelijk weer weg. Ze is behoorlijk terug getrokken op dit moment..
Merle maakt er veel minder van mee, als zij op visite kwam dan was het gewoon een speelparadijs.. mijn infuus kreeg een kus en klaar was het....

@ ayla, ik heb hier een zeeeeer actief kind ook nu met zo weinig vruchtwater.. het lijkt soms alsof hij door mijn buik heen komt.

@ mama, dan ben je gehecht door een knappert in ieder geval haha... (alsof dat op het moment wat uitmaakt he :P)


Hahaha nee maakte niet echt wat uit. Gelukkig was hij ook erg lief! De oude dokter liep mijn moeder zonder iets te zeggen voorbij toen hij naar buiten kwam. Knappe dokter ging haar alles uitleggen ( man was met kleine op nicu) en ze mocht naar verkoever omdat ik in paniek was.

Moeilijk om je kindjes zo te zien he! Hier wou T ook iedere keer meteen naar huis. Weet niet of ze in veldhoven ook hebben, maar hier in streekziekenhuis hadden ze koffertjes die je kon lenen. Met ziekenhuis playmobil, konden ze al spelend dingen verwerken. Hier heeft dat bij T toch wel goed geholpen.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  blondje1313 wo 5 okt 2011 - 19:19

Beegee, de donkere man is toch geen gyneacoloog volgens mij? Maar wel een hele lieve man heb ik op de zwangerschapsgym gehoord.
Hopelijk houden jij en Sjonnie het nog een hele tijd vol, nog ruim een week en dan kun je in elk geval weer naar je eigen ziekenhuis.
Veel sterkte nog, wat zal het moeilijk zijn zonder je man en je meiden.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 2:35

@ BLONDie, weet niet wat ie precies is.. hij heeft intussen al regelmatig tussen mijn benen gehangen dus zal wel iets in die trant doen :-)

@ ayla, hier staan ze ook altijd te lachen als ze mijn buik nog op en neer zien hoppen...

Update van vandaag, vanmorgen rond 7.30 begonnen de weeen tot 12.30 ongeveer met 0,0 resultaat.... niets verweekt helemaal niets...oftewel meneertje spartelt nog lekker in mijn buik en ik voel me alsof ik door een vrachtwagen ben overreden..
Vandaag echt dip dag zo, weer laat mijn lichaam me in de steek zo

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 2:43

Heel veel sterkte meis! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Jade do 6 okt 2011 - 3:02

Jeetje, het zit jullie ook niet mee.

Hoe gaat het nu?

Sterkte!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 3:05

BeeGee schreef:@ BLONDie, weet niet wat ie precies is.. hij heeft intussen al regelmatig tussen mijn benen gehangen dus zal wel iets in die trant doen :-)
Zou beetje lullig zijn als je er dan achter komt dat hij de kok van het ziekenhuis blijkt te zijn Laughing

Het is toch juist gunstig, dat je weeen niks doen?

Over 1,5 week mag je in theorie toch terug naar je eigen ziekenhuis? Met de 32 weken? Of blijf je tot na de bevalling daar?

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  LindaK do 6 okt 2011 - 3:09

Bah, wat naar zeg!!
Hopelijk is vandaag gauw voorbij en heb je morgen een goede dag!
Sterkte, ik denk aan je!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 3:32

ProudMama schreef:
BeeGee schreef:@ BLONDie, weet niet wat ie precies is.. hij heeft intussen al regelmatig tussen mijn benen gehangen dus zal wel iets in die trant doen :-)
Zou beetje lullig zijn als je er dan achter komt dat hij de kok van het ziekenhuis blijkt te zijn Laughing [color=red] dan hoop ik dat ie daar ook goed in is... haha!! moest onwijs lachen om je opmerking...

Het is toch juist gunstig, dat je weeen niks doen? dat is juist het dubbele hieraan, tuurlijk is het fijn omdat de kleine blijft zitten.. maar als je bezig bent leg je je daarbij neer en ga je verder met de stap die daarna komt.. en nu ben ik weer terug bij af... weer die spanningen wat er nog gebeuren gaat etc...

Over 1,5 week mag je in theorie toch terug naar je eigen ziekenhuis? Met de 32 weken? Of blijf je tot na de bevalling daar? ik mag dan naar veghel toe omdat in o.ss geen kraamafdeling is.. dus op zich wel fijn dichterbij huis!! maar hier is de zorg nu wel beter voor de kleine zeg maar... dus dat voelt ook wel heel goed nu

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 3:37

Ja, dat is het enge he, dat je niet weet wat er precies gebeurt met de weeen. Ik begrijp wel een beetje hoe het voelt, hen natuurlijk ook maanden tussen hoop en vrees geleefd.
En dan mag het en gebeurt er niks... Je hebt er zelf zo weinig over te zeggen, het is alleen maar wachten, wachten en nog eens wachten.

Over kok gesproken, het eten vond ik echt lekker daar. Stukken beter als in mijn eigen ziekenhuis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 3:49

ProudMama schreef:Ja, dat is het enge he, dat je niet weet wat er precies gebeurt met de weeen. Ik begrijp wel een beetje hoe het voelt, hen natuurlijk ook maanden tussen hoop en vrees geleefd.
En dan mag het en gebeurt er niks... Je hebt er zelf zo weinig over te zeggen, het is alleen maar wachten, wachten en nog eens wachten. dat is ook het frustrerende helaas he

Over kok gesproken, het eten vond ik echt lekker daar. Stukken beter als in mijn eigen ziekenhuis!

echt vond je het eten lekker??? Jakkie!! in veghel heb je keus uit 4 dingen steeds en nu is het elke dag een verrassing wat het is keuze uit 2... mijn darmen zijn er al van slag van geweest haha......

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  moepie do 6 okt 2011 - 3:59

Ik wil je ook veel sterkte wensen!
Het zit jullie niet mee!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 4:00

Ja, ik vond het goed te eten! Hier in D. heb je ook keuze uit 2 gerechten.
In veldhoven had ik nog het idee dat het vers gekookt was, had ik in mijn eigen ziekenhuis niet.
En het Limburgse stoofpotje was echt heerlijk vond ik. Maar ik ben over het algemeen een makkelijke eten (en kan zelf totaal niet goed koken angel ), dus dan smaakt het al snel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Ilargi za 8 okt 2011 - 22:04

Hoe is het nou ondertussen Beegee?
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 22:27

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 1:16

Dubbel


Laatst aangepast door ProudMama op zo 9 okt 2011 - 1:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 1:17

Ik vond de rondleiding op de NICU ook erg meevallen, hebben daar gekeken bij een kindje van bijna 1000 gram, zo groot was de grootste van mij toen (de kleine 850 gram).
Kreeg er wel een heel 'veilig' gevoel bij, zoals de zorg enz daar is.

Gelukkig bleek het bij ons helemaal niet nodig en hebben ze nog 10 weken gezeten, hoop en duim dat het voor jullie ook zo afloopt!! hug

Edit: Twee pagina's terug staat de link naar babysite van Beegee voor de mensen die vragen hoe het nu gaat Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Monte zo 9 okt 2011 - 1:17

Ostara schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
+1
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Beegee in het ziekenhuis - Pagina 9 Empty Re: Beegee in het ziekenhuis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum