Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hebben jullie een 'cadeautjeskast' oid?

+11
VeryCherry
Susan
Liadan
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
Floor
PiP
meisje
PapillonRose
Teddyaapje
Flower_L
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

hebben jullie een 'cadeautjeskast' oid? Empty hebben jullie een 'cadeautjeskast' oid?

Bericht  Flower_L di 27 sep 2011 - 8:16

zag dit ergens voorbij komen namelijk Cool

Kopen jullie weleens iets met idee 'dat kan een leuk kraam-/verjaardags-/etc cadeau zijn?

Ik eigenlijk nooit. Heb wel kleine prulletjes als badeendjes in huis. Daarmee versier ik bijvoorbeeld een kraamcadeau.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie een 'cadeautjeskast' oid? Empty Re: hebben jullie een 'cadeautjeskast' oid?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 8:18

nee, mijn cadeau hangt namelijk heel erg af van de personen waar ik het aan geef.

Gast
Gast

hebben jullie een 'cadeautjeskast' oid? Empty Re: hebben jullie een 'cadeautjeskast' oid?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 8:19

Ik heb een doos in onze expeditkast waar ik cadeautjes in bewaar. Heb daarin vooral spulletjes zitten voor onze kinderen voor sinterklaas of verjaardag maar ook wel dingetjes die ik aan andere kindjes zou kunnen geven.

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje di 27 sep 2011 - 8:21

Ik wel, als ik een leuke aanbieding zie waar ik zelf eigenlijk niks mee kan maar waarvan ik het te zonde vind om het niet te kopen dan koop ik het alvast en geef het later aan iemand cadeau. Ik bedenk me wel al in de winkel wie ik er een plezier mee zou kunnen doen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  PapillonRose di 27 sep 2011 - 8:23

Ik heb een lade in mijn dressoir en daar leg ik weleens zoiets in. Maar meestal koop ik een cadeau pas als ik weet voor wie ik iets moet gaan kopen. Tenzij ik iets leuks tegenkom wat in het algemeen wel leuk kan zijn voor allerlei mensen, of als ik iets tegenkom wat ik echt al typisch wat voor een bepaald persoon vind en dan koop ik het ook vast. En nu voor mijn dochtertje, ben alvast cadeautjes voor haar verjaardag, Sinterklaas en Kerst aan het verzamelen. Als ik iets tegenkom neem ik het vast mee. Zo spreid ik meteen de uitgaven een beetje.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 8:27

Ik zei het idd in een ander topic Laughing

Op het moment zijn er flink wat meiden om mij heen zwanger, dus als ik leuke aanbiedingen tegen kom koop ik vast iets. Pas bijv leuke badjasjes, voor de helft, dus vast gekocht. Dat soort dingen kan altijd.
En vaak als ik op zoek ga kan ik niks leuks vinden!

Gast
Gast

Bericht  meisje di 27 sep 2011 - 8:31

Nee, eigenlijk niet.
Ik heb nu toevallig nog iets op zolder staan voor onze dochter met Sinterklaas.
Maar meestal koop ik gewoon iets als ik het nodig heb.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  PiP di 27 sep 2011 - 8:36

Nee, ik vind het veel te leuk om gericht een cadeautje uit te zoeken.

Voor onze dochter doe ik het wel voor sinterklaas of haar verjaardag.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Floor di 27 sep 2011 - 8:39

Ja dat hebben wij. Net nog even gekeken er liggen verschillende dingen in nu, zoals rompers, speelgoed, slofjes maar ook glazen, theedoeken ed (voor als er weer iemand uit huis gaat in onze omgeving).
Vaak koop ik wel nog een extra cadeautje erbij, iets wat persoonlijker/meer gericht op bijvoorbeeld de baby/het kindje.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 8:40

ooh en sinterklaascadeautjes in voren kopen is hier ook niet zo'n succes. Meestal vind ik het dan zó leuk dat het toch weer ver van tevoren in de kamer staat. Ik ben heel benieuwd hoe lang ik het vol kan houden om het houten keukentje in de doos te laten zitten :P

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel di 27 sep 2011 - 8:43

Nee, wij hebben niet specifiek al cadeau's in huis of cadeaukast o.i.d.. Koop het altijd op het moment dat het nodig is. Verder vind ik het erg van de persoon en gelegenheid afhangen wat betreft een cadeau kopen. Verder zou ik het ook gerust vergeten dat ik zoiets nog in huis zou hebben.

Voor mijn dochter zou ik het wel doen voor Sinterklaas of haar verjaardag. Dat heb ik dit jaar ook gedaan toen het desbetreffende cadeau in de aanbieding was.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bruintje Beer di 27 sep 2011 - 8:50

Flip Fluitketel schreef:Nee, wij hebben niet specifiek al cadeau's in huis of cadeaukast o.i.d.. Koop het altijd op het moment dat het nodig is. Verder vind ik het erg van de persoon en gelegenheid afhangen wat betreft een cadeau kopen. Verder zou ik het ook gerust vergeten dat ik zoiets nog in huis zou hebben.

Voor mijn dochter zou ik het wel doen voor Sinterklaas of haar verjaardag. Dat heb ik dit jaar ook gedaan toen het desbetreffende cadeau in de aanbieding was.

+1
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  PiP di 27 sep 2011 - 8:51

Rejoy. schreef:ooh en sinterklaascadeautjes in voren kopen is hier ook niet zo'n succes. Meestal vind ik het dan zó leuk dat het toch weer ver van tevoren in de kamer staat. Ik ben heel benieuwd hoe lang ik het vol kan houden om het houten keukentje in de doos te laten zitten :P

Zooo herkenbaar!! Hier staat ook een houten keukentje op de zolder. Nu met haar nieuwe kamer was het ook wel moeilijk om die op zolder te laten staan :P

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Liadan di 27 sep 2011 - 8:59

Voor de kinderen heb ik sinds een paar weken al een aantal cadeautjes voor Sinterklaas/verjaardag in de kast/op zolder staan. (eigenlijk zou ik nu niks meer bij hoeven kopen,want het is volgens mij ook al wel genoeg, haha).
Verder hebben wij geen cadeaukast/la ofzo. Voor anderen koop ik iets op het moment dat het nodig is.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 8:54

Niet echt, als ik wel iets van te voren koop, verstop ik het altijd te goed bijv op onze slaapkamer ofzo :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:54

Nee, ik zou niet weten waarvoor, zoveel kindjes heb ik niet in mijn omgeving.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 10:00

Nee, ik koop liever kort van te voren cadeautjes voor mensen. Als er dan iets mis blijkt te zijn kun je tenminste nog terug met het cadeautje. Ik ken het idee van een cadeautjeskast hebben eigenlijk helemaal niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 10:29

Nou een hele kast is een bit too much, vrees dat ik niet eens zoveel vrienden heb...

Maar heb hier wel een laatje cadeautjes smile Niet alleen Dove setjes en andere onpersoonlijke shizzle, maar ik ken m'n vriendinnen goed genoeg om te weten waar ik ze elk moment van de dag van 't jaar blij mee maak en die cadeautjes koop ik rustig 7 maanden van te voren. Ik verwen m'n vriendinnen te vaak; geef ze al teveel cadeautjes, maar kan me niet inhouden als ik iets zie wat ze waarschijnlijk wel leuk vinden dus leg ik 't maar weg. Komt altijd wel een gelegenheid!

Oh en ik heb standaard een doosje bonbons/Merci in de kast liggen; als ik dan op verjaardag ga en ik weet écht niet wat ik diegene moet geven, wordt 't gewoon een kaart met geld erin, maar dan nog chocolaatje erbij, vind ik toch wat leuker geven smile

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 28 sep 2011 - 18:41

Nee, ik koop altijd gewoon speciaal iets voor degene die een cadeau krijgt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  VeryCherry wo 28 sep 2011 - 20:04

Ik heb niet echt een kast vol ofzo, maar zo rond september begin ik al cadeautjes te kopen voor Sinterklaas. Tegenwoordig berg ik het op in de berging, aangezien zoonlief een keer de cadeautjes vond die ik allemaal in de kledingkast bewaarde laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 12:20

Ik heb wel een bak met dingetjes die ik ooit gekregen heb maar waar ik niets aan vond. Als ik echt last minute een cadeautje nodig heb dan haal ik daar wel eens iets uit. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 30 sep 2011 - 2:38

Merci/andere chocolaatjes op voorraad in huis houden om eventueel later nog eens weg te geven zou hier geloof ik niet werken.. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Woezies za 1 okt 2011 - 3:58

Ja, ik heb een mandje met kadootjes.
Tuurlijk als ik een verjaardag heb koop ik wel gericht een kadootje voor die persoon, maar in het mandje zitten meer kleine 'altijd leuk' kadootjes.
Heb een aantal vriendinnen die zwanger zijn en heb van de week bij de action heel schattige knuffeltjes mee genomen. Dat is dan leuk voor erbij of in een kraammand bv.
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 5:43

Sogood schreef:Merci/andere chocolaatjes op voorraad in huis houden om eventueel later nog eens weg te geven zou hier geloof ik niet werken.. Very Happy

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* za 1 okt 2011 - 21:51

Ja, al zit het nu net in een grote opruimbak ipv de lade waar ik het in had (moest plaatsmaken voor babyspulletjes :-))
Het leukst vind ik om gericht te zoeken naar iets leuks, maar soms is het wel handig. Vooral toen ik nog niet zo lang met mijn vriend ging, dan vergat hij te vertellen dat we een verjaardag hadden van een van zijn vrienden of zijn oma bijvoorbeeld, en ik wilde niet steeds met iets van de bezinepomp aankomen.. Inmiddels weet ik alle verjaardagen van zijn kant natuurlijk wel (na 8 jaar) dus inmiddels is het meer voor als ik een koopje tegenkom waarvan ik weet dat ik er later iemand een plezier mee kan doen. Voor sommige vriendinnen maak ik namelijk een soort cadeautjesmand, dan is het handig als je een paar goedkope dingetjes hebt liggen.

Wat er momenteel oa in de bak ligt: een paar dvd's van 5 euro (maar wel leuke, zoals 'Chocolat'), een boek (chicklit), gezichtsmaskertjes, zeepjes, snoepjes..

Ik bewaar er ook leuke lintjes etc bij die ik heb verzameld van zelf gekregen cadeautjes, en gekocht lint.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: