Nieuw foto topic.
+60
studiebol
Mizzie
kwak
Blue flower
Clapperdie
Makamba
JD
Sjirafje
Olijfje
Jade
dizzy
-Ieniemienie-
Lejow
*Troela*
Schism
Laced
Tania
Flip Fluitketel
moepie
Sjaantje
Coco
Bruintje Beer
Leine
_Jet
Happydobby
Annie24
M@niek
TNMN
mauwmauw
Suus
Fiwen
RiLiJu
Smaragdje
May
knets
Fearie
banjer49
Guus
LindaK
Steep
Funk
Meeko
Printje
Vancity_girl
PapillonRose
maiadebij
sabje
Limburg85
Marin
L!ND@
Susan
PiP
Océane
joyce0606
holaagirl
Novalee
Parisienne
Pien
Coccinelle
duckie
64 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Nieuw foto topic.
Ze zijn gewoon kaalkwak schreef:wat mooi PM! ik vind die "kale" koppie's zo schattig!
ze zijn heel blond of niet?
Achterop hebben ze wel een snorretje haar en er komt nu een heel klein gloedje haar over, maar dan moet je wel de juiste lichtval hebben, anders zie je het niet eens.
De babyborstels en babyshampoo kan nog máánden in de kast blijven hier. Mogelijk jaren als ze op hun moeder lijken...
Gast- Gast
Achterop hebben ze wel een snorretje haar en er komt nu een heel klein gloedje haar over, maar dan moet je wel de juiste lichtval hebben, anders zie je het niet eens.
De babyborstels en babyshampoo kan nog máánden in de kast blijven hier. Mogelijk jaren als ze op hun moeder lijken... [/quote]
De babyborstels en babyshampoo kan nog máánden in de kast blijven hier. Mogelijk jaren als ze op hun moeder lijken... [/quote]
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
. dubbel
Laatst aangepast door ProudMama op ma 31 okt 2011 - 8:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
[/quote]Hoe moet je het anders noemen?ProudMama schreef:Mizzie schreef:Achterop hebben ze wel een snorretje haar en er komt nu een heel klein gloedje haar over, maar dan moet je wel de juiste lichtval hebben, anders zie je het niet eens.
De babyborstels en babyshampoo kan nog máánden in de kast blijven hier. Mogelijk jaren als ze op hun moeder lijken...
Gast- Gast
Ik denk dat snorretje de perfecte naam is!
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Weg.
Laatst aangepast door studiebol op ma 31 okt 2011 - 21:51; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Wat lief Studie! En wat klein... En die handjes zo bij elkaar...
Ze lijken wel erg op elkaar of denk ik dat maar?
Ze lijken wel erg op elkaar of denk ik dat maar?
Laatst aangepast door ProudMama op ma 31 okt 2011 - 8:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat lief zeg, studiebol!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Pm ze lijken als je ze zo van de zijkant ziet erg op elkaar. Maar gelukkig zien we wat verschil in de vorm van het hoofdje. L heeft een ronder hoofd en V heeft een smaller en langer hoofd. Daar zie ik nu verschil in.
studiebol- Ratel
wat een kleine poppetjes studiebol, wat een lieve meisjes om te zien! En inderdaad, die handjes zo bij elkaar zijn echt schattig
Gast- Gast
Hier precies hetzelfde, J heeft een grotere en langere schedel, S. een kleiner, ronder koppie.studiebol schreef:Pm ze lijken als je ze zo van de zijkant ziet erg op elkaar. Maar gelukkig zien we wat verschil in de vorm van het hoofdje. L heeft een ronder hoofd en V heeft een smaller en langer hoofd. Daar zie ik nu verschil in.
Al schelen ze hier qua gewicht veel meer, bij de geboorte een kleine 400 gram en nu een pond. Bij jou maar een paar gram toch?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hier precies hetzelfde, J heeft een grotere en langere schedel, S. een kleiner, ronder koppie.studiebol schreef:Pm ze lijken als je ze zo van de zijkant ziet erg op elkaar. Maar gelukkig zien we wat verschil in de vorm van het hoofdje. L heeft een ronder hoofd en V heeft een smaller en langer hoofd. Daar zie ik nu verschil in.
Al schelen ze hier qua gewicht veel meer, bij de geboorte een kleine 400 gram en nu een pond. Bij jou maar een paar gram toch?
Bij de geboorte was L 1715 en V 1825 en nu vandaag weegt L 2010 en V 2030
studiebol- Ratel
wat een mooie kindjes allemaal weer
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
PM en Studiebol, wat een schatjes! En wat liggen jullie kindjes toch lief saampjes, van allebei
En dat snorretje klinkt me bekend in de oren, dat heeft A. ook een hele tijd gehad
En dat snorretje klinkt me bekend in de oren, dat heeft A. ook een hele tijd gehad
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Studiebol wat een lieve foto! En wat een prachtige kindjes!
PM wat een schatjes!
PM wat een schatjes!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
wat lief, studiebol!
die handjes...
die handjes...
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wat een schatjes en ook super goed dat ze bij elkaar liggen. Het schijnt te helpen bij het herstel en aansterken, ik kwam dit tegen op internet:
This picture is from an article called "The Rescuing Hug". The article details the first week of life of a set of twins. Each were in their respective incubators and one was not expected to live. A hospital nurse fought against the hospital rules and placed the babies in one incubator. When they were placed together, the healthier of the two, threw an arm over her sister in an endearing embrace. The smaller baby's heart stabilized and temperature rose to normal.
This picture is from an article called "The Rescuing Hug". The article details the first week of life of a set of twins. Each were in their respective incubators and one was not expected to live. A hospital nurse fought against the hospital rules and placed the babies in one incubator. When they were placed together, the healthier of the two, threw an arm over her sister in an endearing embrace. The smaller baby's heart stabilized and temperature rose to normal.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Jeetje al die tweelingfoto's, !!
Zo mooi om te zien. En wat hebben we veel forum-twins tegenwoordig!
Zo mooi om te zien. En wat hebben we veel forum-twins tegenwoordig!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
monte wat een mooie foto en dat verhaal er achter vind ik ook erg mooi!
Onze meiden liggen heerlijk bij elkaar, maar kunnen ook ruzie maken, ook hebben ze elkaar's zonde er al wel eens uitgetrokken al zal dat vast onbewust gebeurd zijn Ik zie wel dat ze elkaar met de handjes en beentjes opzoeken maar elkaar daardoor ook wel eens tot last zijn.
Onze meiden liggen heerlijk bij elkaar, maar kunnen ook ruzie maken, ook hebben ze elkaar's zonde er al wel eens uitgetrokken al zal dat vast onbewust gebeurd zijn Ik zie wel dat ze elkaar met de handjes en beentjes opzoeken maar elkaar daardoor ook wel eens tot last zijn.
studiebol- Ratel
Wat leuk studie! Hier merkte ik dat in het begin eigenlijk niet, maar nu wel meer. Reageren op elkaars geluiden, J. legt in de box vaak zijn handje op de buik van S. Huilen doen ze altijd gezellig samen....
Gast- Gast
Oops....beetje groot...weet niet hoe ik hem kleiner moet maken...rechtstreeks vanaf hyves gekopieerd.
Gast- Gast
Wat een lieve kindjes allemaal weer
Pm:Wat een mooie mannen heb je ,ze zijn groot geworden zeg!
Pm:Wat een mooie mannen heb je ,ze zijn groot geworden zeg!
Gast- Gast
Aah Studiebol & Lieveheersbeestje... wat een schatjes!!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw foto topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw foto topic.
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw foto topic.
Pagina 8 van 10
Permissies van dit forum: