Foto's afschermen op hyves?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Foto's afschermen op hyves?
Ik kan nergens meer vinden waar dat kan? Wil mn foto's dus wel laten staan maar ze op 'voor niemand zichtbaar' zetten.. Wie weet hoe ik dit kan instellen?
Gast- Gast
Re: Foto's afschermen op hyves?
Via 'Mijn profiel', 'Profiel bewerken'?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Bij je fotoalbum, en dan op Wijzigen en sorteren klikken. Dan kun je bij de albumtitels zo'n vierkantje aanklikken en zo kun je dat per album instellen
Gast- Gast
Als je met de muis op menu gaat staan, zie je privacy. Als je daar op klikt zie je een heel lijstje wat je af kunt schermen. Foto's staan daar ook tussen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
- je gaat naar foto's
- je opent een album en klikt op wijzigen en sorteren boven de meest linkse foto
- je krijgt nu een venster met alle albums die je hebt
- je gaat met je cursor op het album staan die je wilt aanpassen en danverschijnt er als het goed is een symbooltje achter, daar klik je op
- nu kun je je album aanpassen op naam album, wie mag het zien, bestellen en downloaden .
zo moet het lukken!!
- je opent een album en klikt op wijzigen en sorteren boven de meest linkse foto
- je krijgt nu een venster met alle albums die je hebt
- je gaat met je cursor op het album staan die je wilt aanpassen en danverschijnt er als het goed is een symbooltje achter, daar klik je op
- nu kun je je album aanpassen op naam album, wie mag het zien, bestellen en downloaden .
zo moet het lukken!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Het is gelukt! Het lukte niet doordat ik een hoop foto's in de 'vrienden-lijst' had staan en die kan je dan niet afschermen, heb ze nu daar maar uitgegooid. Thanks voor de hulp!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: