Heb jij een hobby?
+14
Niki
Sorella
Flippin' Bitch
Darius
SoGood
applestar
Jordana
Luthien
Bliss
TwistedAngel
Lotus
Lovely
Sarah1985
Marin
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Heb jij een hobby?
Nou idd, dat speelt ook mee.
Van een leuke date kan je meer hebben haha.
Van een leuke date kan je meer hebben haha.
Gast- Gast
Als ik auto-tuning/ autokennis leuk vind geldt dat zeker denk ik ook als hobby..
Mmhhh en ik had de hobby paardrijden..
Mmhhh en ik had de hobby paardrijden..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik scrap ( scrapbooking ) en ik lees graag.
Denk dat ik het beide wel een hobby kan noemen!
Denk dat ik het beide wel een hobby kan noemen!
Bliss schreef:Doet me denken aan zo'n reclame uit de 90's, waarin een vrouw in een contactadvertentie zegt: "Ik hou van hobby's,punnikenpuzzelen... etc"
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ja! Wandelen met m'n hond, hardlopen, aparte koffie drinken, films kijken met m'n vriend, etentjes/uiteten met vrienden, familie of mijn vriend, stappen, avondjes met vriendinnen, winkelen, psychologische thrillers, nog zoveel meer.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wat je doet in je vrije tijd, of wat je voor de fun doet, dat vind ik wat meer passen.
Iig btje snuffelen op internet, lezen (soms intelligente boeken, soms de libelle), studeren vind ik ook leuk om te doen, info zoeken op internet voor mijn werk, leuke dagjes uit met de kinderen, wandelen, fietsen, musea bezoeken, hardlopen, voorlezen aan de jongens, voetballen, lekker in de tuin bbq'en, met vriendinnen afspreken. Mijn leven is momenteel heel druk en leuk, en ik geniet er met volle teugen van!!
Iig btje snuffelen op internet, lezen (soms intelligente boeken, soms de libelle), studeren vind ik ook leuk om te doen, info zoeken op internet voor mijn werk, leuke dagjes uit met de kinderen, wandelen, fietsen, musea bezoeken, hardlopen, voorlezen aan de jongens, voetballen, lekker in de tuin bbq'en, met vriendinnen afspreken. Mijn leven is momenteel heel druk en leuk, en ik geniet er met volle teugen van!!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Echte hobby's heb ik niet, maar er zijn wel veel dingen die ik leuk vind. Bijvoorbeeld lezen, series kijken, koken, taart/cake/koekjes bakken, dansen als ik uitga. Maar niet echt een hobby waar ik helemaal voor ga.
Gast- Gast
Paardrijden, spinning, festivals/bandjes kijken. Tekenen/schilderen en toneelspelen zijn ook hobby's maar daar doe ik op het moment niks aan.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Paardrijden
Lezen
Zingen
Paardrijden is nu wat minder nu mijn eigen paard is overleden. Eerst was ik daar dagelijks mee bezig, nu neem ik wat meer afstand omdat het verdriet nog te groot is.
Lezen kan ik uren en uren achter elkaar doen en als ik een boek koop van een van de schrijvers die ik 'spaar' word ik daar helemaal blij van!
Zingen doe ik elke dag. Mijn vrienden zeggen dat ik er goed in ben maar ik heb te veel losers bij Idols gezien die ook dat soort vrienden hebben dus dat weet ik niet helemaal zeker
En niet echt een hobby maar wel iets dat ik veel en graag doe is met m'n laptop op schoot het internet afstruinen.
Lezen
Zingen
Paardrijden is nu wat minder nu mijn eigen paard is overleden. Eerst was ik daar dagelijks mee bezig, nu neem ik wat meer afstand omdat het verdriet nog te groot is.
Lezen kan ik uren en uren achter elkaar doen en als ik een boek koop van een van de schrijvers die ik 'spaar' word ik daar helemaal blij van!
Zingen doe ik elke dag. Mijn vrienden zeggen dat ik er goed in ben maar ik heb te veel losers bij Idols gezien die ook dat soort vrienden hebben dus dat weet ik niet helemaal zeker
En niet echt een hobby maar wel iets dat ik veel en graag doe is met m'n laptop op schoot het internet afstruinen.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Postcrossing, brieven schrijven, lezen, internetten en spaans leren..
Dat is wat ik het liefst doe in mijn vrije tijd.
Dat is wat ik het liefst doe in mijn vrije tijd.
Jaaa ik heb hobbies!
Muziek maken, ik speel al sinds mn 8e een instrument. Eerst iets van 10 jaar slagwerk en nu sinds 2 jaar een blaasinstrument.
Reizen!
En sinds kort ben ik helemaal verslaafd aan bodypump.
Muziek maken, ik speel al sinds mn 8e een instrument. Eerst iets van 10 jaar slagwerk en nu sinds 2 jaar een blaasinstrument.
Reizen!
En sinds kort ben ik helemaal verslaafd aan bodypump.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Stijldansen
Gitaar spelen
Geocachen
Gitaar spelen
Geocachen
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb meerdere hobby's ja ik kan me ook niet indenken dat ik er geen zou hebben.
Dan zou tv kijken mijn hobby zijn.
Of forummen.
..heee wacht eens....
Gast- Gast
Ik speel al jaren elektrische gitaar, dat is mijn grootste hobby. Andere instrumenten vind ik ook leuk maar mijn gitaar is toch mijn grootste liefde.
Reizen is ook mijn hobby, daar ben ik ook veel mee bezig de afgelopen jaren.
Ik ben vrijwel altijd intensief bezig met talen leren, dat vind ik ook leuk om te doen.
Autorijden vind ik ook geweldig.
Lezen, internetten, tv kijken doe ik graag maar zie ik niet als hobby.
Reizen is ook mijn hobby, daar ben ik ook veel mee bezig de afgelopen jaren.
Ik ben vrijwel altijd intensief bezig met talen leren, dat vind ik ook leuk om te doen.
Autorijden vind ik ook geweldig.
Lezen, internetten, tv kijken doe ik graag maar zie ik niet als hobby.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Nee. Geen tijd voor maar anders lezen, series kijken en heel veel slapen.
Gast- Gast
Nail art, taart en cupcakes maken, internetten.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hobby (zoek de naam van die hobby)
» Hobby's!
» Wat zijn jouw hobby's?
» Wat is jou hobby/sport
» Wat is jouw hobby?
» Hobby's!