Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mooie zakelijke kleding

+5
Jeanette
Melis_je
Susan
Rovine
Minx
9 plaatsers

Ga naar beneden

Mooie zakelijke kleding Empty Mooie zakelijke kleding

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 7:46

Ik ben op zoek naar zakelijke kleding voor mijn werk. Ik zou wel een mooi pak willen aanschaffen, maar ik vind het ook leuk om een mooie jurk te dragen als ik naar klanten toe moet. Wie heeft inspiratie en tips? Ik weet sowieso niet zo goed waar ik een pak kan kopen als vrouw. Het liefst niet té duur. Ik wil er wel graag vrouwelijk uit blijven zien trouwens nerd

Qua jurken zou ik zoiets wel mooi vinden, maar dan met een mooi jasje erboven. Of is dat niks?

Mooie zakelijke kleding 0015261_800x800

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie zakelijke kleding Empty Re: Mooie zakelijke kleding

Bericht  Minx wo 21 sep 2011 - 7:51

mooi jurkje hoor en met een jasje denk ik ook zeker netjes.
al vraag ik me af of het jasje geen afbreuk doet aan het jrukje

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 7:54

Dat vraag ik me ook af. En daarnaast weet ik niet zo goed wat voor jasje er dan op zou kunnen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Rovine wo 21 sep 2011 - 7:54

Ik vind het een leuk jurkje voor op kantoor, een ex-collega droeg dat soort jurkjes best veel en die had een vrij hoge functie. Ik twijfel altijd wel over blote armen, ik heb altijd het idee dat dat niet kan, maar als ik zo'n jurkje zie twijfel ik wel. Zelf zou ik voor een jasje erover kiezen, vanwege die blotearmentwijfels.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:19

Misschien een mooie wikkeljurk?

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 9:04

Ik heb een mantelpakje in die stijl, met een kokerrok en een wat korter jasje, dat pakje is van Mexx.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Melis_je wo 21 sep 2011 - 9:15

Een gestreept jasje zou ik er leuk bij vinden. Bij de H&M hadden ze vorig seizoen van die zwart/witgestreepte blazers. Iig geen normaal zwart jasje. Verder vind ik hem prima kunnen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 11:10

Heel mooie jurk en ook handig dat je hem minder zakelijk kunt dragen zonder jasje. Een kort cremekleurig jasje zou er prima bij staan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 11:19

Ik vind dat Mexx hele mooie kleding heeft, qua zakelijke stijl, maar ook goed te combineren is met 'simpele' kleding!

Hm plaatje plakken lukt niet...

http://www.mexx.de/object/ImageServerMexx?T=BgScale&P_L=W%2CH%2CC%2CF%2CQ&P_I_Q=90&P_I_F=JPEG&P_I_W=555&P_I_H=555&P_I_C=FFFFFF&A_L=SRC&A_I_SRC_O=o2DAqAEZQNcAAAEwARAE4Nbd

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 21 sep 2011 - 21:16

Die is wel leuk, maar een beetje koud! Een blazer maakt iets al snel wat netter. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar hier misschien een paar opties (allemaal H&M trouwens);

Mooie zakelijke kleding Netqq

Mooie zakelijke kleding Net2s

Mooie zakelijke kleding Net3

Mooie zakelijke kleding Net4
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown wo 21 sep 2011 - 21:34

Ik draag vaak dit soort jurkjes naar kantoor. Ik doe er nooit een blazer ofzo overheen maar een vestje. Laatst had ik een grijze jurk aan, dunne zwarte panty pumps en een lichtroze vestje. Staat fab!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 22:06

Leuk jurkje!
Wat CKC zegt vind ik een goed idee, maar een blazer vind ik ook altijd mooi. Zou hem alleen inderdaad niet zwart doen in dit geval.
En ik vind een blouse met zo'n strik die hier ergens ook voorbij komt altijd mooi. op een kokerrok of op een nette broek.

Nu werk ik op een advocatenkantoor en moet elke dag netjes, en ik dacht altijd dat ik er altijd wel netjes uit zag, maar kantoornetjes is soms toch net even wat anders dan daily life netjes. Nu heb ik veel jurkjes aan, met vestjes en blazers. Of een nette broek, met laarzen, en een blazer. Soms doe ik wel een nette spijkerbroek aan maar alleen op dagen dat ik geen zittingen of besprekingen heb. En op vrijdag mogen we casual haha!

Gast
Gast

Bericht  Tazz wo 21 sep 2011 - 23:31

Jeanette schreef:Die is wel leuk, maar een beetje koud! Een blazer maakt iets al snel wat netter. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar hier misschien een paar opties (allemaal H&M trouwens);

Mooie zakelijke kleding Netqq

Mooie zakelijke kleding Net2s

Mooie zakelijke kleding Net3

Mooie zakelijke kleding Net4

Leuke setjes!! Ik wil het gelijk aan gaan schaffen. Wil al een tijd mijn garderobe en kledingstijl aanpassen. Was vroeger een echte 'rock-chick' en ik wil me nu toch volwassener gaan kleden, maar nog wel stoer en dat vind ik wel met bovenstaande kleding. Vind het alleen altijd zo moeilijk om zelf te combineren. Helaas zal met mijn figuur deze kleding niet bij mij staan/passen. Ik heb wat bredere heupen en mijn buik is nog niet terug in model.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Minx wo 21 sep 2011 - 23:50

Dat rokje van 4,95 kan echt niet op de manier zoals het op deze afbeelding staat. Dat is namelijk het action/hema/h&m/enz rokje als je daar een blouse onder doet ziet het er niet zo mooi uit. Dat zou dan echt een ander soort rokje moeten zijn.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Jeanette do 22 sep 2011 - 0:06

Fairytale schreef:Dat rokje van 4,95 kan echt niet op de manier zoals het op deze afbeelding staat. Dat is namelijk het action/hema/h&m/enz rokje als je daar een blouse onder doet ziet het er niet zo mooi uit. Dat zou dan echt een ander soort rokje moeten zijn.

Het gaat ook even om het idee. :P Wel is het leuk als je de blouse over het h&M rokje laat bloezen, dan zie je die lelijke rand bovenaan ook niet.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  minoessepoes do 22 sep 2011 - 0:10

Bij mij op het werk wordt echt hele zakelijke kleding gedragen. Dan heb ik het echt over matelpakjes met pumps en 20 denier panty's. Ik heb ook twee mantelpakjes ven het werk van Mart Visser met blouse in de bedrijfskleur (een bank).

Maar die hoef ik niet dagelijks aan, ik draag daarnaast voornamelijk pakken van de WE, of de Mexx inderdaad en rokken en blazers van de Zara, ik heb ook wel wat van de H&M maar over het algemeen vind ik die kwaliteit tocht wat minder.

Ik draag weleens een giletje met een blouse, of juist het jasje met een mooie top en een broek of alleen de blouse op een rok enz, zo combineer ik alles een beetje (bij de WE kan je een broek, rok, giletje en jasje in dezelfde stof kopen, zo heb je meteen heel veel setjes). Ook heb ik een aantal satijnen truitjes en mooie vrouwelijke tops. Ik combineer eigenlijk alles met pumps en ik draag altijd panty's het liefst zwart 15 of 20 denier maar bij heel mooi weer ook wel huidkleur (ondanks dat ik huidkleurige panty's niet mooi vind, het staat wel gekleder).

De boven geplaatste kleding zou voor bij mij op het werk niet zakelijk genoeg zijn. Het action rokje bijvoorbeeld en een legging zou ik nooit dragen naar mijn werk en het blauwe jurkje ook niet, net als het hele onderste setje.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Lovely do 22 sep 2011 - 5:43

Ik ben me ook aan het oriënteren op nettere kleding, moet ook wel binnen het bedrijf waar ik werk. Al heb ik geen contacten met klanten, dus in (mantel)pak hoef ik niet..

Ik draag nu veel rokken en jurkjes tot op mijn knie, panty eronder, en daarop of een korte blazer of een vestje.
Het jurkje uit de openingspost vind ik echt heel mooi, maar ik zou liever een versie hebben met korte mouwtjes. Die zijn er gelukkig ook te vinden, zelfs bij de H&M smile
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:22

2CKC2 schreef:Ik draag vaak dit soort jurkjes naar kantoor. Ik doe er nooit een blazer ofzo overheen maar een vestje. Laatst had ik een grijze jurk aan, dunne zwarte panty pumps en een lichtroze vestje. Staat fab!

Wat voor vestje draag je er dan bij?

Leuke ideeën zie ik voorbij komen! Dat eerste setje van de HM vind ik erg leuk. Ik liet hem net heel enthousiast aan mijn man zien, zegt hij:'Dat heb je op dit moment toch ook aan?!' Oja..waarschijnlijk vind ik het plaatje daarom zo mooi nerd

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: