Laatst gekocht!
+143
Bruintje Beer
Limburg85
applestar
girli
love
Puzzle
kwak
Zeester
Zora
Ella
Error
Tyrael
claudiaveronique
Blond
dr_oupy
TNMN
PrimaBella
loukie86
Liz
Lieke128
Nathalie
BJA
Cato
Stuiterbal
Starla
Sterre
Didi
Tiana
Sweety
Xanna
Plien84
Rumble
smurfie
M@niek
Erin
Caramba
Shisha
Pompoen
Tania
SarahKey
TukTuk
ixis
vlindertje
Tiara
Guus
Ibbeltje
Woezies
Laced
Caroow
Rev3rie
Snack a Jack
Alex
Lejow
Sjaantje
Middleme
Fayebella
Dennenappel
Rush
Qiara
Lotus
Cheesegirl
ThinkPink
GeKKiE
Esperanza
SnowWhite
Jezzie
_Lacey_
CCC
flower
Suus
Lien
CarpeDiem
Lady4
Caresses
ExpressoB
Snoes
Linnie1985
ekiaam87
Spring
Tsjip
Mamsie
bolus26
Coco
PluDan
ladycat
Paper Crown
Kiwi86
Printje
luenca
silly-one
loura
Muurvlindertje
Lavendel
Bimbam
Prosecco
Arwyn
mo-lola
VeryCherry
Atelier Madame
Penny Blossom
Kabouter
Oasis
luisa
Verde
sonly
Eliesje
Susan
Marin
dolfijntje24
Highway
studiebol
Burn
Sugarfall
Sarah1985
_Muppit
Pien
Monte
Feyd
Sushi
L!ND@
Bliss
SoCali
Stippel
Flower_L
kippiee
Sorella
SoGood
Eris
Kaboutertje
Flippin' Bitch
TwistedAngel
VanillaRose
Raindrop
Aziraphale
Serena
Travelgurly
poppetje
Jeanette
Mida4you
yellow
Leine
Roza
Muppetje
147 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Laatst gekocht!
Deel 2 en 3 van:
en:
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Bazinga schreef:
Ik ben deze aan 't maken voor een vriendin Hoop dat 't lukt haha
Ik hoop het ook :-)
Stiekem zou ik het ook best leuk vinden om zulke dingen zelf te maken.
Gast- Gast
Angel van Thierry Mugler
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Yoyo schreef:Raindrop schreef:Yoyo schreef:Geen vuurwerk?
Heb je het tegen mij?
We hebben het wel zien liggen in de winkel maar toch maar niet gekocht haha. Ik vind het eigenlijk zonde van het geld haha. En hier in BE mag je het niet zomaar in elke stad afsteken. In sommige steden wel maar in die van ons moet je een vergunning hebben haha. Kwam ik ook vandaag pas achter trouwens.
Heb jij wel vuurwerk gekocht?
Oh wat streng! Jammer zeg.
Mijn vriend heeft wel wat gekocht inderdaad, maar kreeg toen we net een half uur in DLD waren, een flinke migraine-aanval. Helaas dus geen lekkere duitse boodschapjes kunnen doen. Uiteindelijk werd het vuurwerk toch duur.
Ja, je hoort hier ook niet veel knallen haha. De stad zelf laat wel elke oud en nieuw vuurwerk afsteken vanaf een bepaalde plek en dat is wel heel mooi om te zien.
Oh wat rot zeg dat je vriend een flinke migraine-aanval kreeg. Wonen jullie ver van DLD af?
Helaas kun je zo'n aanval niet tegenhouden he.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Raindrop schreef:Yoyo schreef:Raindrop schreef:Yoyo schreef:Geen vuurwerk?
Heb je het tegen mij?
We hebben het wel zien liggen in de winkel maar toch maar niet gekocht haha. Ik vind het eigenlijk zonde van het geld haha. En hier in BE mag je het niet zomaar in elke stad afsteken. In sommige steden wel maar in die van ons moet je een vergunning hebben haha. Kwam ik ook vandaag pas achter trouwens.
Heb jij wel vuurwerk gekocht?
Oh wat streng! Jammer zeg.
Mijn vriend heeft wel wat gekocht inderdaad, maar kreeg toen we net een half uur in DLD waren, een flinke migraine-aanval. Helaas dus geen lekkere duitse boodschapjes kunnen doen. Uiteindelijk werd het vuurwerk toch duur.
Ja, je hoort hier ook niet veel knallen haha. De stad zelf laat wel elke oud en nieuw vuurwerk afsteken vanaf een bepaalde plek en dat is wel heel mooi om te zien.
Oh wat rot zeg dat je vriend een flinke migraine-aanval kreeg. Wonen jullie ver van DLD af?
Helaas kun je zo'n aanval niet tegenhouden he.
We wonen er 45min rijden van af. Dus dat is nog wel te overzien, gelukkig! Maar de terugreis is lang als je een zieke naast je hebt zitten haha!
Gast- Gast
Nee hoor; ik had hem 2 jaar en nooit een klacht van gehad. Echter heeft mijn vriend hem gewoon met grote kracht omhoog geduwd zonder te ontgrendelen.. Dat kan gewoon niet.Smikkell schreef:Gaat hij zo makkelijk stuk dan? Dat verwacht je toch niet van een apparaat van een paar honder euro.Highway schreef:ja ze zijn zeker duur en heel mooi.. Ik heb er dus 1, een rode maar die is kapot . Mijn vriend van de week gemold door de mixerarm omhoog te doen zonder te ontgrendelen.. totaal ontwricht. Gelukkig heb ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lieve schoonmoeder (L)
Helaas was er nergens een kitchenaid op voorraad.. dus de lichtblauwe besteld! Hopelijk is hij er snel.
ook nog gekocht:
Een deurmat met zilveren sterren en merry christmas erop, voor volgend jaar,lekker kitsch
een zwarte bloem, een lelie voor in mijn haar met de bruiloft
de witte
en
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Didi schreef:@CKC heb je de kipling tas al? Is ie in het echt ook zo mooi?
Het is nog mooier in het echt! Ik heb hem trouwens nog niet binnen maar ik had hem al in de Kipling winkel in Amsterdam gezien. Ze hadden daar geen nieuwe meer, alleen een showmodel en die koop ik nooit, wil een nieuwe of niet, vandaar dat ik het op internet heb besteld. Is echt van dat mooie zachte leer en zo'n ritsje alsof je door boter glijdt.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Nu nog een paar dagen wachten tot hij geleverd word....
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
2CKC2 schreef:Didi schreef:@CKC heb je de kipling tas al? Is ie in het echt ook zo mooi?
Het is nog mooier in het echt! Ik heb hem trouwens nog niet binnen maar ik had hem al in de Kipling winkel in Amsterdam gezien. Ze hadden daar geen nieuwe meer, alleen een showmodel en die koop ik nooit, wil een nieuwe of niet, vandaar dat ik het op internet heb besteld. Is echt van dat mooie zachte leer en zo'n ritsje alsof je door boter glijdt.
Ah, dat klinkt goed. Ik geloof dat ik ook maar een bestelling ga plaatsen
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Stella_ schreef:Nu nog een paar dagen wachten tot hij geleverd word....
Jeej jij ook aan het wachten op de iphone. Ik ook Leveren gaat gelukkig wel snel. De verwachting was dat hij tussen 9 en 16 januari zou worden geleverd. Maar kreeg net mail dat ik hem morgen kan verwachten. Ik kan niet wachten!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ooh CKC die tas heb ik ook, hij is zo mooi! (Beetje jammer voor mij dat ie nu in de uitverkoop is, ik heb hem pas een maandje ofzo ). ik zocht iets wat mooi is om mee te nemen met shoppen en als ik iets ga drinken (ik vind het zo gek staan om met zo'n heel klein tasje de kroeg in de gaan en met mijn grote werktas vol zooi is ook niet handig). En de kleur is ook al zo mooi, past bijna overal bij (behalve bij mijn taupe laarzen).
Mijn laatste aankoop was een winterjas en zwarte laarzen, heel eenvoudige met hak.
He verdikkeme de jas afgelopen vrijdag gekocht en nu is ie ook al in de uitverkoop! Heb er een maand mee gewacht, maar toen toch maar gekocht omdat er nog maar 1 in mijn maat was...
Mijn laatste aankoop was een winterjas en zwarte laarzen, heel eenvoudige met hak.
He verdikkeme de jas afgelopen vrijdag gekocht en nu is ie ook al in de uitverkoop! Heb er een maand mee gewacht, maar toen toch maar gekocht omdat er nog maar 1 in mijn maat was...
Gast- Gast
Daar kun je nog wel mee terug hoor, dan krijg je het prijsverschil als t goed is wel terug!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Daar kun je nog wel mee terug hoor, dan krijg je het prijsverschil als t goed is wel terug!
+1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jaya schreef:Angel van Thierry Mugler.
Oh lekker zeg!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Afgelopen vrijdag was hij bij de Zara waar ik ben geweest ook al in de uitverkoop.
Kan je denk ik wel mee terug gaan.
Kan je denk ik wel mee terug gaan.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Mirjam4you schreef:Jaya schreef:Angel van Thierry Mugler.
Oh lekker zeg!!
Mja ik vind hem tegenvallen. Hij was érg goedkoop en volgens een vriendin erg lekker, dus heb op haar vertrouwen gekocht. Nu ligt ie bij mijn moeder in de kast, verlaat extra kerstcadeautje of zo
Gast- Gast
Gekocht niet echt, maar van Douglas bonnen gehaal:
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Een vestje voor 4 euro en twee paar oorbellen (ook in de uitverkoop). Heb er alleen geen foto's van.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Een klein toilettasje voor mn lipglossen enzo (dan kan ik gewoon dat tasje steeds in een andere tas stoppen i.p.v. al die losse dingen) voor € 2 bij de Kruidvat en bij Blokker ballerinasloffen voor € 2,50 Oh en het boek "De jongen in de gestreepte pyjama"!
Edit: oh ja en een plant bij Albert Heijn.
Edit: oh ja en een plant bij Albert Heijn.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Een zware, gevulde tas bij de Ikea. Heb o.a theedoeken, 3 dekbedovertrekken, kaarsen, kaarsen en nog eens kaarsen gekocht!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Beide kranen nu met 50% korting bij Karwei.
En dit bad gekocht bij BVA-auctions voor € 38,-. normaal is de nieuwprijs van dit soort baden rond de € 500,-.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht!
» Laatst gekocht!!
» Laatst gekocht!
» Laatst gekocht topic #254305
» Laatst gekocht #75686433
» Laatst gekocht!!