Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yes weekblad, bedankt!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Yes weekblad, bedankt! Empty Yes weekblad, bedankt!

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 4:18

Ik heb flink wat jaren een abonnement gehad op Yes, heb het ook lang met veel plezier gelezen. De laatste tijd vond ik het iets minder worden. Mindere rubrieken en hij was veel sneller uit. Maar toch 'vergat' ik steeds om mijn abonnement op te zeggen. Ik ben dus tot het allerlaatste moment lid geweest van Yes.

Ik wil Yes bedanken voor de toch wel heel wat fijne jaren leesplezier die ze me hebben gegeven.
Ik wil Yes (en dan vooral de mensen op de redactie) bedanken voor alle moeite die ze gestoken hebben in het blad om het toch elke week weer zo leuk mogelijk te maken.

Ook al vond ik het de laatste tijd minder, stiekem ga ik het wel missen. Geen Yes meer op de deurmat als ik vrijdag thuis kom.

Dus Yes, BEDANKT!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes weekblad, bedankt! Empty Re: Yes weekblad, bedankt!

Bericht  Zwoesj za 25 dec 2010 - 4:20

Hierbij ook mijn bedankje. Ik heb nog wat achterstallig leesvoer liggen hier, denk nog een Yes of 10 te gaan, maar zal inderdaad wel even wennen zijn.
Bedankt voor alle inzet in die jaren, we hebben er (met ups en downs, maar dat kent iedere relatie :P) van genoten!!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes weekblad, bedankt! Empty Re: Yes weekblad, bedankt!

Bericht  Jeanette zo 26 dec 2010 - 1:14

Ik ga het ook missen! Cry Altijd met plezier gelezen en zelfs een keer een metamorfose gehad in jullie blad wat echt geweldig was!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes weekblad, bedankt! Empty Re: Yes weekblad, bedankt!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum