Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
Happydobby schreef:@Annie, maar een ingeleverde LIHL bon geven ze niet meer terug, of bestel je eerst bij wehkmap dat je later hetzelfde bonnetje brengt?
Ik heb éérst bij Truus.nl besteld met 2 bonnen, toen bij Wehkamp.nl met 2 bonnen en wilde ze nog inleveren bij de Etos, maar toen was ik dus ziek
Luiers komen altijd wel op en hier bij onze Etos mag ik ze gewoon omruilen voor een andere maat, dus dat is makkelijk
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet niet of het hier al ergens tussen staat maar bij gigagaaf.nl hebben ze 50% korting op kinderschoenen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
C1000 1+1 gratis luiers. Weet iemand of deze goed zijn?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Kruidvat heeft nu 30% korting op speelgoed en andere dingen.
Zo heb ik vandaag een buggy gekocht, was al 10 euro goedkoper dan normaal en daar ging dan nog eens 30% korting vanaf. €24,50 was de schade.
Zo heb ik vandaag een buggy gekocht, was al 10 euro goedkoper dan normaal en daar ging dan nog eens 30% korting vanaf. €24,50 was de schade.
Flower_L schreef:C1000 1+1 gratis luiers. Weet iemand of deze goed zijn?
Bedankt voor de tip! Die gebruiken wij altijd, wij vinden ze dus erg fijn. Gelijk even inslaan morgen voor onze dochter en de baby!
Gast- Gast
Arden schreef:Flower_L schreef:C1000 1+1 gratis luiers. Weet iemand of deze goed zijn?
Bedankt voor de tip! Die gebruiken wij altijd, wij vinden ze dus erg fijn. Gelijk even inslaan morgen voor onze dochter en de baby!
Ik had ze laatst ook voor het eerst en vind ze prima. Hier dus ook de 1+1 gehaald.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Ik weet niet of het hier al ergens tussen staat maar bij gigagaaf.nl hebben ze 50% korting op kinderschoenen.
Thnx voor de tip!! Ik heb trackstyle schoenen besteld voor N. Hij heeft een smalle voet en deze schoenen hebben een breedte maat en passen hem zo goed, maar zijn ook best duur nu met 50% korting scheelt dat veel.
Hij heeft nu maat 26 en ik heb 28 besteld (zijn winterschoenen) dus verwacht dat hij ze volgende winter wel past.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Annie24 schreef:Happydobby schreef:@Annie, maar een ingeleverde LIHL bon geven ze niet meer terug, of bestel je eerst bij wehkmap dat je later hetzelfde bonnetje brengt?
Ik heb éérst bij Truus.nl besteld met 2 bonnen, toen bij Wehkamp.nl met 2 bonnen en wilde ze nog inleveren bij de Etos, maar toen was ik dus ziek
Luiers komen altijd wel op en hier bij onze Etos mag ik ze gewoon omruilen voor een andere maat, dus dat is makkelijk
Woow, you're smart! Dat ga ik ook doen! Ik doe gewoon heel braaf 1 bonnetje bij de wehkamp gebruiken en 1 bonnetje bij de kruidvat haha
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
maiadebij schreef:Tania schreef:Ik weet niet of het hier al ergens tussen staat maar bij gigagaaf.nl hebben ze 50% korting op kinderschoenen.
Thnx voor de tip!! Ik heb trackstyle schoenen besteld voor N. Hij heeft een smalle voet en deze schoenen hebben een breedte maat en passen hem zo goed, maar zijn ook best duur nu met 50% korting scheelt dat veel.
Hij heeft nu maat 26 en ik heb 28 besteld (zijn winterschoenen) dus verwacht dat hij ze volgende winter wel past.
Die schoenen heeft S. ook, staan erg leuk zo met die flap en zitten hem erg goed met z'n smalle voetjes.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
SarahKey schreef:Kruidvat heeft nu 30% korting op speelgoed en andere dingen.
Alles waar nu 30% op zit, zit volgende week 50% op.
Heb 1 buggy meegenomen omdat ik die nodig had. De andere achter gezet en haal ik volgende week op. Zijn ze maar 17.50.
Misschien haal ik er nog 2 bij voor bij de andere opa en oma. Rijden best goed.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Bij ah aankomende week pampers 2+1 gratis
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Bij Trekpleister de Pampers midpakken en reuzepakken 2+1 gratis.
Kruidvat heeft volgende week nog de eigen merk luiers 2+1 gratis.
DA heeft de pakken Simply Dry voor 8.99 ipv 9.99.
Etos heeft opbergboxen met 17 pakken Zwitsaldoekjes (regular en sensitive) voor 25,00.
Etos heeft opbergboxen met 17 pakken Zwitsaldoekjes (regular en sensitive) voor 25,00.
Laatst aangepast door Stofzuiger op zo 8 jan 2012 - 1:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Bij Trekpleister de Pampers midpakken en reuzepakken 2+1 gratis.
zegt de luier-kortingsactie expert je kan wel een pr-bedrijfje beginnen!
Gast- Gast
Ik zit de folders voor komende week te lezen haha.Parel schreef:Stofzuiger schreef:Bij Trekpleister de Pampers midpakken en reuzepakken 2+1 gratis.
zegt de luier-kortingsactie expert je kan wel een pr-bedrijfje beginnen!
Gast- Gast
Nois schreef:SarahKey schreef:Kruidvat heeft nu 30% korting op speelgoed en andere dingen.
Heb 1 buggy meegenomen omdat ik die nodig had. De andere achter gezet en haal ik volgende week op. Zijn ze maar 17.50.
Ik heb er hier ook 1 meegenomen. Zat in plastic tas zonder kaartje code en toen heeft ze 12,50 aangeslagen prima!
Heb ook wat zwitsal douchecreme en shampoo voor zn plukjes meegenomen, 75 cent per stuk!
Flower_L- Ratel
Bij Kruidvat hebben ze inmiddels 50% korting op veel speelgoed (en andere leuke artikelen), dit nog eens bovenop de afprijzingen die op het product staan. Zo heb ik vandaag voor N. een houten poppenwagen gekocht van 20 euro voor 10 euro, evenals een verkleedjurkje van Dora van 10 euro voor 5 euro. Altijd leuk!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ga morgen even naar de kruidvat lees ik
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Nois schreef:SarahKey schreef:Kruidvat heeft nu 30% korting op speelgoed en andere dingen.
Ja zag nu ook in het krantje 50%. Maar hier hebben ze echt opruiming van spullen die ze al hadden. Komen ook geen nieuwe buggy's ,meer binnen en stond nog 1 normale kleur. Dacht meenemen Ben er sowieso al blij mee haha. Maar 17,50 is helemaal een koopje!
Om welke buggy gaat het van de kruidvat? Ben zelf ook nog op zowel naar een goedkope buggy voor erbij
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Voor de jongensmama's bij de Kruidvat zijn die hotwheels auto's nu maar 90 cent!!!!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hier ook net bij de Kruidvat geweest. Heb 2x een little people poppetje met boekje gekocht voor € 2.50 en dat waterspeelding met bootjes wat afgelopen zomer in de folder stond voor € 4.50
Ook maar meteen 3 pakken luiers mee genomen. Veel korting, dus ik ben weer blij
Ook maar meteen 3 pakken luiers mee genomen. Veel korting, dus ik ben weer blij
Annie24- Ratel
Ik ben drie kruidvats bij langs geweest voor de buggy en nergens hadden ze hem. De vierde kruidvat een stuk verderop heb ik een de speelboom gekocht met de ballen en vormpjes. Daar toch maar gevraagd of er misschien nog eentje achter stond.
Stonden er drie!
Dus heb eentje gekocht
Stonden er drie!
Dus heb eentje gekocht
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
voor de mama's met de buggy...hoe rijdt die van jullie?
Flower_L- Ratel
Spring; hoeveel heb je voor die ballenboom betaald als ik vragen mag? Op internet staat hij met korting, maar hier bij de Kruidvat niet. Heb het aan 2 medewerksters gevraagd en die zeiden allebei dat er geen korting op zat. Vond het dan een beetje duur grapje, dus heb 'm maar laten staan.
Little People; ik was vanmiddag bij de Bart Smit en daar was het LP vliegveld € 29.95
Géén idee of dat al ergens staat in dit topic...
Little People; ik was vanmiddag bij de Bart Smit en daar was het LP vliegveld € 29.95
Géén idee of dat al ergens staat in dit topic...
Annie24- Ratel
volgende week bij zeeman 50% extra kassa korting op alles wat al is afgeprijsd.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2
» Leuke prentenboeken topic
» Leuke uitspraken topic
» Grote kortingen bij Gardo