toets los van laptop
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
toets los van laptop
mn dochtertje had net met laptop te pakken en zat mooi met de toetsen te spelen/slaan en nuheeft ze mn spatiebalk eraf getrokken perongeluk... iemand enig idee hoe deze er weer op moet?? krijg het niet voor elkaar
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: toets los van laptop
Bij mij ligt er een metalen frametje onder, die hang ik eerst terug in de haakjes. Daarna hard drukken, dan schiet de rest ook in vorm. Ik haal mijn toetsen er regelmatig af om schoon te maken.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Theedoosje schreef:Hha aja beetje drukken en frunniken dan lukt het vaak wel
+1
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Nobucta schreef:Bij mij ligt er een metalen frametje onder, die hang ik eerst terug in de haakjes. Daarna hard drukken, dan schiet de rest ook in vorm. Ik haal mijn toetsen er regelmatig af om schoon te maken.
+1, zo werkt dat bij mijn laptop ook! Ik had er een keer soep overheen gegooid en toen heb ik er ook een aantal afgehaald en er weer makkelijk op kunnen zetten!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ligt er aan, als het een HP laptop is kan het ook snel afgebroken zijn en dan moet er een volledig nieuw toetsenbord in, of je moet via Ebay een losse toets kopen.
Je moet dus even goed kijken of er niks is afgebroken op zowel de toets als het ijzeren of plastic balkje op je laptop.
Je moet dus even goed kijken of er niks is afgebroken op zowel de toets als het ijzeren of plastic balkje op je laptop.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: