Onderschriften
+22
Printje
RYW
nina
mzcharlotte
Supertalentje
Bubbelicious
Possom
SuperGrover
Toet
Sweety
Merai
Raindrop
Thunder
Jade
Tsjip
Susan
Burn
Lavendel
Jordana
Error
Marin
Lady Starstruck
26 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Onderschriften
Die van mij is een quote van einstein en staat voor hoe ik mensen (ook binnen mijn werk als leerkracht/orthopedagoog) wil benaderen. Ik vind die van mamavan2 erg mooi!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go.
Deze vond ik eigenlijk gewoon mooi.
Om je dromen waar te maken moet je wel eerst wakker worden.
Ik heb veel dromen, maar maak er niks van waar. Dus dit is meer een herinnering voor mijzelf.
Never make someone a priority when they're only willing to make you an option.
Deze heb ik van Zusje. Ze had hem eerst zelf en toen heeft ze het eens tegen mij gezegd toen ik niet lekker in mijn vel zat. Ik vond hem zo mooi dat ik hem als onderschrift nam.
Ik let er niet veel op, zal ik eens gaan doen
Deze vond ik eigenlijk gewoon mooi.
Om je dromen waar te maken moet je wel eerst wakker worden.
Ik heb veel dromen, maar maak er niks van waar. Dus dit is meer een herinnering voor mijzelf.
Never make someone a priority when they're only willing to make you an option.
Deze heb ik van Zusje. Ze had hem eerst zelf en toen heeft ze het eens tegen mij gezegd toen ik niet lekker in mijn vel zat. Ik vond hem zo mooi dat ik hem als onderschrift nam.
Ik let er niet veel op, zal ik eens gaan doen
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een hele tijd geleden een word document gemaakt voor quotes en elke keer als ik een mooi onderschrift zie, zet ik die erin. Heb al best een hele lijst.
Gast- Gast
Die van spetterdespat valt mij op in negatieve zin, er staat een spelfout in, iets met jou/jouw geloof ik.
Verder weet ik er geen uit mn hoofd maar zie vaak mooie voorbij komen.
Verder weet ik er geen uit mn hoofd maar zie vaak mooie voorbij komen.
Gast- Gast
Ik ben ook wel tevreden over mijn eigen onderschrift. Het komt uit de film Remember me.
Gast- Gast
Ik let er niet zo op eigenlijk. Tickers vind ik sowieso niks.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Het erge is dat ik me slechts 2 onderschriften van anderen kan herinneren, die van Spetterdespat inderdaad vanwege de spelfout en die van June.
Ik heb mijn onderschrift omdat ik blij was met mijn diploma
Ik heb mijn onderschrift omdat ik blij was met mijn diploma
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind er inderdaad ook hele mooie tussen zitten!
Die van mezelf hoorde ik tijdens het kijken naar de nieuwe Nikita serie (heb hem een beetje aangepast) en ik vond hem wel op mezelf slaan.
Ik sta aan mij eigen kant en ik rule!
Die van mezelf hoorde ik tijdens het kijken naar de nieuwe Nikita serie (heb hem een beetje aangepast) en ik vond hem wel op mezelf slaan.
Ik sta aan mij eigen kant en ik rule!
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Ik vind mijn 'onderschrift' leuk omdat ik het zo'n leuk poppetje vindt ook al heb ik geen idee wanneer je hem moet gebruiken
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Ik lees amper de onderschriften. Behalve die ene met haar hele zwangerschapsverloop. Die is echt niet te missen!
Gast- Gast
Hele lange of in kleine lettertjes lees ik gewoon niet, vind ze niet per definitie irritant, maar ze gaan wel aan me voorbij...
Ik zit heel diep na te denken, wat zegt mijn onderschrift (quote van susan!) over mij...? Waarschijnlijk dat ik heel erg verbaasd was over deze hele leuke uitspraak.
Tickers vond ik vreselijk, die heb ik zelf nooit gehad toen ik ging trouwen/jarig was/op vakantie ging etc. Ik heb deze er pas opgezet toen ik 18 weken zwanger was en toen pas echt blij kon zijn.
Ik zit heel diep na te denken, wat zegt mijn onderschrift (quote van susan!) over mij...? Waarschijnlijk dat ik heel erg verbaasd was over deze hele leuke uitspraak.
Tickers vond ik vreselijk, die heb ik zelf nooit gehad toen ik ging trouwen/jarig was/op vakantie ging etc. Ik heb deze er pas opgezet toen ik 18 weken zwanger was en toen pas echt blij kon zijn.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Jordana schreef:Storm schreef:Ik vind de onderschrift van MzCharlotte heel mooi en blijft telkens in mijn hoofd hangen. 'Never apologize for what you feel, it's like saying sorry for being real'
zo mee eensss....
Ik heb er nooit bij stilgestaan dat er mensen zouden zijn die mijn onderschrift zouden lezen, laat staan dat er mensen zijn die 'm mooi vinden. Ik heb hem overgenomen van een oud-collegaatje, zij had het op Facebook gezet. It struck me.
Er is geen onderschrift die mij bij is gebleven, maar ik lees ze wel vaak. Ik vind de meeste quotes wel erg mooi of veelbetekenend.
Oh jawel, die van Tea-Leaf valt me op, meer omdat het haar lieve en behulpzame reacties te niet doen haha (smiley dat een bordje met 'grapje!' tevoorschijn trekt). Jen had ook zoiets, iets van 'maar dat wist je natuurlijk zelf al' ofzoiets.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik heb de mijne gelezen toen ik nog bij De Kindertelefoon werkte.
Vooral tijdens mijn stage in Zuid Afrika moest ik er steeds aandenken.
Vooral tijdens mijn stage in Zuid Afrika moest ik er steeds aandenken.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Die van mij is van John Lennon en is een mooie weergave van hoe mijn leven verloopt!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik moet zeggen dat ik onderschriften lang niet altijd lees. Ik wil er zelf ook 1, maar ben nog een beetje aan het zoeken. Ik vind die van RYW erg goed!
Gast- Gast
RYW die vind ik idd ook erg goed. Ik kwam hem tegen op internet en had hem vorige week nog op facebook gezet !!!
Gast- Gast
De mijne is van Muse en het is mijn levensmotto geworden de afgelopen jaren: Verspil niet te veel tijd aan onbenullige zaken, want het leven gaat al veel te snel voorbij.
Gast- Gast
+1, hij is zo waar...Stuiterbal schreef:RYW die vind ik idd ook erg goed. Ik kwam hem tegen op internet en had hem vorige week nog op facebook gezet !!!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Mijn onderschrift komt wel ergens vandaan. Het is een uitspraak van iemand maar weet echt niet meer van wie. ik vond hem wel leuk dus ik heb hem gebruikt voor hier.
Edit: ik weet van wie de uitspraak is. Hij is van de zanger van AC/DC Brian Johnson.
Edit: ik weet van wie de uitspraak is. Hij is van de zanger van AC/DC Brian Johnson.
Laatst aangepast door Lady Starstruck op ma 19 sep 2011 - 10:46; in totaal 2 keer bewerkt
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Merai schreef:Die van mij is een quote van einstein en staat voor hoe ik mensen (ook binnen mijn werk als leerkracht/orthopedagoog) wil benaderen. Ik vind die van mamavan2 erg mooi!
Die van jou vind ik geweldig! En past ook heel goed bij mijn werk!
Gast- Gast
Susan schreef:Mijn onderschrift komt uit het liedje Voel wat ik voel voor jou, gezongen door Paul de Leeuw en geschreven door Martin van der Meer over zijn autistische zoon.
Dat is ook een geweldig mooi liedje!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik lees niet alle onderschriften, maar sommige vallen wel op.
Mijn onderschrift komt uit het liedje Mon coeur resist encore, een lied van Kate Ryan. Wat er bij mij staat betekent 'Volg je hart, volg je ster, de weg is lang maar hoopvol'. Wat betekent voor mij, dat ik mijn hart moet volgen om uiteindelijk te komen waar ik wil zijn (zowel prive als werk) en die weg is lang, maar ik kom er uiteindelijk wel. De dubbele betekenis in het Frans is omdat ik net begonnen ben met een opfriscurus Franse taal.
Mijn onderschrift komt uit het liedje Mon coeur resist encore, een lied van Kate Ryan. Wat er bij mij staat betekent 'Volg je hart, volg je ster, de weg is lang maar hoopvol'. Wat betekent voor mij, dat ik mijn hart moet volgen om uiteindelijk te komen waar ik wil zijn (zowel prive als werk) en die weg is lang, maar ik kom er uiteindelijk wel. De dubbele betekenis in het Frans is omdat ik net begonnen ben met een opfriscurus Franse taal.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Jolicious schreef:Merai schreef:Die van mij is een quote van einstein en staat voor hoe ik mensen (ook binnen mijn werk als leerkracht/orthopedagoog) wil benaderen. Ik vind die van mamavan2 erg mooi!
Die van jou vind ik geweldig! En past ook heel goed bij mijn werk!
Wat doe jij voor werk?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Eucalypta schreef:Ik lees eigenlijk altijd alle onderschriften, vind ik leuk, het zegt wat over de forummer. Ik zoek zelf ook nog een onderschrift. Ik wil eigenlijk die van Punked jatten, want die vind ik heel mooi en die maakt me zo'n beetje aan het huilen. Maar ik heb al een idee voor een andere
Welke onderschriften vallen jou op? Waarom heb je jouw onderschrift en waar heb je hem vandaan?
Ik vind hem zelf ook geweldig. Het zet mij ook aan het denken.. Bestaat zoiets wel in een lange relatie waarin je elkaar beide door en door kent? Of zit ik verkeerd (in deze relatie?).. En dan ga ik weer denken en denken.. Allemaal door een quote
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: