Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Do's en Don'ts qua kleurencombinatie

+3
Possom
minoessepoes
Minx
7 plaatsers

Ga naar beneden

Do's en Don'ts qua kleurencombinatie Empty Do's en Don'ts qua kleurencombinatie

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 0:10

Ik kom er maar niet achter wat wel en niet kan. Wellicht dat jullie mijn kleine lijstje kunnen aanvullen en als het nodig is corrigeren? Dan print ik dat op het eind maar uit en hang ik bij mijn kast, zodat ik misschien toch nog een held word in kleuren combineren.

Do’s
• Cognackleur met donker/marineblauw = Very Happy
• Zwart met Zwart = Very Happy
Don’ts
• Cognackleur met zwart = Mad
• Donker/marineblauw met zwart = Mad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Do's en Don'ts qua kleurencombinatie Empty Re: Do's en Don'ts qua kleurencombinatie

Bericht  Minx za 17 sep 2011 - 0:44

Ik weet niet of je per definitie kan zeggen die kleuren passen mooi bij elkaar of passen niet bij elkaar. Dat heeft ook te maken met wat iemand er onder verstaat. De ene donkerblauw kan wel mooi met zwart zijn en een ander bijvoorbeeld niet. Dit heeft ook te maken met het soort stof. enz enz.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Do's en Don'ts qua kleurencombinatie Empty Re: Do's en Don'ts qua kleurencombinatie

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 1:16

De stoffen heb ik wel aardig door. De kleuren alleen totaal niet. Voorheen vroeg ik mijn moeder altijd of het wel goed zou staan, maar aangezien die bron is weggevallen, moet ik het zelf doen. En ik loop niet graag voor joker met kleuren die niet bij elkaar passen. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 1:47

Ik vind cognag met zwart wel heel goed bij elkaar passen.
Wat ik lelijk vind is zwart met donkerbruin, jeans op jeans, te veel verschillende kleuren bij elkaar of een zwarte broek met een zwart blazertje in een heel andere stof.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 2:28

Bobbie schreef:Ik vind cognag met zwart wel heel goed bij elkaar passen.
Wat ik lelijk vind is zwart met donkerbruin, jeans op jeans, te veel verschillende kleuren bij elkaar of een zwarte broek met een zwart blazertje in een heel andere stof.

Maar een mooie jeans met een blazer vind ik wel weer mooi.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes za 17 sep 2011 - 2:33

Daar zit ik dan op de bank met cognac kleurige laarzen een zwart jurkje, zwarte 40 denier panty's en een cognac kleurige riem.......

Dat vind ik dus wel kunnen. Blauw met zwart draag ik ook weleens, vind ik absoluut geen definitieve no no.

Verder ben ik het op elk punt met Bobbie eens!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 2:37

minoessepoes schreef:Daar zit ik dan op de bank met cognac kleurige laarzen een zwart jurkje, zwarte 40 denier panty's en een cognac kleurige riem.......

Dat vind ik dus wel kunnen. Blauw met zwart draag ik ook weleens, vind ik absoluut geen definitieve no no.

Verder ben ik het op elk punt met Bobbie eens!

Dat vind ik wel fijn. Dat iemand dus zwart met cognac draagt. Very Happy

Want laatst had ik een lange rok aan. Met een zwart shirt. 40 denier zwarte panty en cognaclaarzen en dat vond ik persoonlijk heel erg mooi.

Gast
Gast

Bericht  Possom za 17 sep 2011 - 2:38

Ik vind zwart met zwart juist niet mooi. Het is toch nooit precies dezelfde kleur (of de ene heb je al wat langer en is een beetje verwassen ofzo) en dan vind ik het er niet leuk uitzien. Hetzelfde met wit op wit - het is nooit precies even wit en dat vind ik niet mooi.
Bruin en zwart en cognac en zwart vind ik dan wel weer leuk. Hetzelfde voor donkerblauw en donkerbruin. Meestal kleed ik me een beetje in dezelfde tinten, vooral bruin en grijs vind ik goed met elkaar te combineren; dus verschillende tinten bruin en in een andere outfit dan verschillende tinten grijs. Grijs vind ik ook leuk combineren met donkerblauw en zwart trouwens!
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Lovely za 17 sep 2011 - 3:53

Ik vind zwart met cognac wel mooi. Ook zwart met donkerblauw vind ik geen definitieve no-go.

Eigenlijk ben ik het wel eens met Bobbie. Het ergste is wel jeans op jeans.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 4:16

denim on denim was een zomertrend in 2010/2011. Ik vind het op het derde model echt heel erg leuk.

Zwart en congac vind ik wel kunnen hoor. Navy en zwart soms ook wel..

Bruin en zwart daarintegen.. bleguh vind ik niets.

Do's en Don'ts qua kleurencombinatie Spring_trends_denim6

Gast
Gast

Bericht  TNMN za 17 sep 2011 - 5:14

Don't:
- Paars/groen
- Zwart/bruin (congac kan dan weer wel vind ik)
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet za 17 sep 2011 - 5:56

Ik snap niet waarom cognac en zwart niet bij elkaar zouden passen?

Verder gaat het bij mij gewoon automatisch, dat ik dingen pak die bij elkaar staan. Zolang het maar niet te veel verschillende kleuren zijn staat iets al snel goed.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  SoGood za 17 sep 2011 - 6:39

Eens met het bovengenoemde.

Verder vind ik een witte broek met een zwart shirtje ook echt niet mooi, maar sommge vrouwen komen er mee weg.

Do's en Don'ts qua kleurencombinatie Black-wet-seal-top-white-pants-black-shoes_400

Zoals dit.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lovely za 17 sep 2011 - 21:43

Wat ik wel mooie combinaties vind:
- Antraciet met donkerblauw
- Donkerblauw met rode accenten
- Antraciet en roze
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: