Vans
+6
Highway
Atelier Madame
Arwyn
PapillonRose
Ella
Bliss
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vans
Wat is jullie mening over Vans?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Vans
Ik vind het helemaal niks. Voor mezelf in elk geval niet. Soms zie ik er mensen mee lopen waar het best leuk bij staat, dat moet ik toegeven. Maar over het algemeen vind ik het geen leuke schoenen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind ze soms best leuk eigenlijk, maar je moet er wel het type voor zijn.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik vond ze eerst ook totaal niet leuk, maar ik begin ze nu steeds leuker te vinden en twijfel er zelfs over of ik niet een paar moet kopen (alleen de jongetjes uit mijn klas dragen ze ook, haha)
Bliss- Lady Post-a-lot
ik vind ze wel grappig, maar al die tienermeisjes die ze exacte hetzelfde dragen vind ik wel irritant
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
I love Vans!
De kinderen bij mij op school hebben ze ook, maar dat maakt me eigenlijk vrij weinig uit..
Hoorde vorig jaar van een kind 'Wajooo, de juf heeft echte Vans! Die wil ik ook!'
De kinderen bij mij op school hebben ze ook, maar dat maakt me eigenlijk vrij weinig uit..
Hoorde vorig jaar van een kind 'Wajooo, de juf heeft echte Vans! Die wil ik ook!'
Gast- Gast
Ja dat maakt mij ook weinig uit hoor, ik loop ook altijd op All Stars en die kids ook. Sowieso dragen ze wel eens kleding die ik ook aan zou kunnen doen!
Dat "wajoo" komt me bekend voor trouwens, dat roepen ze hier ook vaak. Zelfde geldt voor "aaaight".
Dat "wajoo" komt me bekend voor trouwens, dat roepen ze hier ook vaak. Zelfde geldt voor "aaaight".
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja, zeker in de bovenbouw kleding van bijv Only, waarvan ik denk 'Daar heb ik ook mee in m'n handen gestaan', haha!
Aiight heb ik nog nooit gehoord, maar vorig jaar werkte ik op een zwarte school en nu op een dorpsschooltje dus hoor ik zelfs wajjooo niet meer
Aiight heb ik nog nooit gehoord, maar vorig jaar werkte ik op een zwarte school en nu op een dorpsschooltje dus hoor ik zelfs wajjooo niet meer
Gast- Gast
Ik vind ze wel leuk maar het model wat jij post niet zo; dit model vind ik wel gaaf
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Haha, ik werk op een (bijna volledig) witte school en toch hoor ik dat soort termen
Bliss- Lady Post-a-lot
Highway schreef:Ik vind ze wel leuk maar het model wat jij post niet zo; dit model vind ik wel gaaf
Hmm die vind ik juist minder, volgens mij gaat mijn voorkeur uit naar het lage model.
Laatst aangepast door Bliss op vr 16 sep 2011 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt
Bliss- Lady Post-a-lot
Deze vind ik bijv. leuk:
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik vind ze echt heel tof!
Alleen is er moeilijk aan te komen, overal zijn ze uitverkocht
Alleen is er moeilijk aan te komen, overal zijn ze uitverkocht
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Die stoffen Vans op de foto's vind ik een beetje jaren '80, toen droegen we dat soort gymschoenen met een bloemetjes- of ruitjesmotiefje. Ezra heeft zwarte Vans van suède en die vind ik wel heel leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Deze vind ik weer leuker als die lagere modellenBliss schreef:Highway schreef:Ik vind ze wel leuk maar het model wat jij post niet zo; dit model vind ik wel gaaf
Hmm die vind ik juist minder, volgens mij gaat mijn voorkeur uit naar het lage model.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
ik vind ze leuk, maar de zool zo ontzettend dik... Zag laatst een meisje lopen met Vans met 'n dunne zool. Die zou ik ook nog wel dragen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik vind het leuke schoenen!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: