Dr. Martens
+5
bolus26
Starla
Caramba
_DoI
PapillonRose
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dr. Martens
Hoe vallen dr. Martens? En zitten ze een beetje lekker? Ik vind dit namelijk wel heel gaaf:
Al heb ik geen idee hoe ik ze zou combineren. Weet wel een paar mogelijkheden, maar verder past het weer niet echt helemaal in mijn garderobe.
Al heb ik geen idee hoe ik ze zou combineren. Weet wel een paar mogelijkheden, maar verder past het weer niet echt helemaal in mijn garderobe.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Dr. Martens
Bij mij vallen ze normaal. Ze lopen echt zalig, maar moeten wel even ingelopen worden.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Als ze eenmaal ingelopen zijn dan lopen ze heerlijk. Ik droeg ze veel in mijn 'alto' jaren. Zou niet zo goed weten hoe je ze casual leuk kan combineren.
Gast- Gast
Haha grappig, ik heb echt precies die jarenlang gehad! Ze lopen lekker hoor, heb jarenlang Dr.Martens gedragen...Recent heb ik deze weggegooid, ik dacht dat ze inmiddels wel niet meer hip zouden zijn en niemand ze zou willen hebben op MP ofzo...
Gast- Gast
Heb de mijne iets van 10 jaar gehad ofzo? Liepen goed, niet kapot te krijgen die schoenen.
Had ze in mijn gewone maat. Moeten wel goed ingelopen worden.
Deze heeft mijn zus overigens al jaren en draagt ze nog steeds.
Had ze in mijn gewone maat. Moeten wel goed ingelopen worden.
Deze heeft mijn zus overigens al jaren en draagt ze nog steeds.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
dr Martens! Ik had mijn eerste paar op de basisschool, en sindsdien heb ik altijd wel dr martens gehad. Je kunt er echt jaaaren mee doen! Inlopen is niet zo geweldig bij sommige modellen zoals die veterschoen (dikke blaren) maar daarna zitten ze heel lekker!
Ik heb nu paarse 'gewone', bruine laarzen met een riempje aan de zijkant, zwarte ballerina's, en zwarte mary janes.
Die die jij plaatst heb ik in het paars, en ik draag ze eigenlijk overal wel bij, jurkjes en rokjes.
Ik heb nu paarse 'gewone', bruine laarzen met een riempje aan de zijkant, zwarte ballerina's, en zwarte mary janes.
Die die jij plaatst heb ik in het paars, en ik draag ze eigenlijk overal wel bij, jurkjes en rokjes.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Mooi, wel goede verhalen gelukkig! Alleen durf ik ze nog even niet te kopen, moet er van mezelf nog even over nadenken tot ik zeker weet dat ik ze vaak zal dragen. Ik vind ze echt gaaf, maar het past niet echt bij de meeste kleding die ik heb. Die is meer casual en soms zelfs een beetje richting 'kak'. Waarom vind ik altijd aparte schoenen leuk
PapillonRose- Ratel
heb ik ook hoor! en ik koop dan nog t liefst van die stoere (lompe) schoenen. Heb ook hele mooie nette maar die komen toch minder vaak uit de kast. I kvind je docs heel leuk!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb ze vroeger gedragen, je moet ze inderdaad even inlopen, maar daarna lopen ze heerlijk! Mijn laatste paar is echter na een klein jaar kapot gegaan, het leek alsof het leer te stug bleef en daardoor was de 'plooi' op de bovenkant, waar je tenen overgaan in je voet zeg maar, gaan scheuren. Toen besloot ik dat het mooi was geweest met dit soort schoenen
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zeg DOEN, die schoenen lopen heerlijk. Vroeger had ik de versie met stalen neuzen, maar die zijn uit de handel gehaald. Nu loop ik al jaren op Undergrounds
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Lijkt me erg leuk met een skinny, shirt en een colbertje
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb mijn Dr.Martens nog van toen ik 16 was, en ik ben nu bijna 28. Moet je nagaan hoe lang die schoenen meegaan.Ik draag ze nu af op mijn werk, maar ze zijn gewoon niet af te dragen haha. Ze zitten echt heerlijk. Ik vind het nog steeds ideale schoenen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Zo te lezen wel schoenen die lang mee kunnen dus Ga toch eens kijken of ik ze ergens in de buurt kan kopen, zodat ik ze kan passen en kan zien hoe ze staan. En anders bestel ik ze wel online, terugsturen kan natuurlijk ook als ze niet zouden passen of ik het toch niets zou vinden. Vergeleken met de meeste schoenen die ik nu draag is dit trouwens best gedurfd
PapillonRose- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: