Slaapbank
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Slaapbank
Ik heb er 1 een beddinge van Ikea. Prima bank en bed. Heb er 5 jaar op gezeten/geslapen. Hij staat nu als bank in me woonkamer totdat min nieuwe bank komt, dan gaat ie naar boven voor op de logeerkamer
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Misschien een brutale vraag, maar wat heb je er voor betaald"?
Ik zie op de site van Ikea dat er 11 pagina's zijn en ze zitten in verschillende prijsklassen.
Ik zie op de site van Ikea dat er 11 pagina's zijn en ze zitten in verschillende prijsklassen.
Gast- Gast
Wij hebben deze, http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20198972
Maar dat is ook meteen onze bank, wij wonen in een appartement met alleen een woonkamer en een slaapkamer en op deze manier dient de woonkamer ook meteen als logeer kamer. De bank zit ook heel lekker, ik heb zelf nog nooit een hele nacht op de bank geslapen, maar we liggen er wel regelmatig op als we een filmpje kijken, maar van de logees krijg ik alleen maar positieve reacties.
Hij is heel makkelijke uit te trekken, echt maar 1 beweging, de kussens eruit pakken en je hebt een volwaardig 2 persoons bed. Een hoeslaken ga je er nie omheen krijgen denk ik, maar je kan er ee top matras bij bestellen. Wij gebruiken ouderwetse lakens van het hotel om de bank mee op te maken en dat gaat dus wel. Onder het lange gedeelte van de bank zit een bak, daar kunnen de kussens en het beddengoed in opgeborgen worden.
De kleur is wel wat lichter dan op het plaatje en ze hebben hem ook in zandkleur.
Maar dat is ook meteen onze bank, wij wonen in een appartement met alleen een woonkamer en een slaapkamer en op deze manier dient de woonkamer ook meteen als logeer kamer. De bank zit ook heel lekker, ik heb zelf nog nooit een hele nacht op de bank geslapen, maar we liggen er wel regelmatig op als we een filmpje kijken, maar van de logees krijg ik alleen maar positieve reacties.
Hij is heel makkelijke uit te trekken, echt maar 1 beweging, de kussens eruit pakken en je hebt een volwaardig 2 persoons bed. Een hoeslaken ga je er nie omheen krijgen denk ik, maar je kan er ee top matras bij bestellen. Wij gebruiken ouderwetse lakens van het hotel om de bank mee op te maken en dat gaat dus wel. Onder het lange gedeelte van de bank zit een bak, daar kunnen de kussens en het beddengoed in opgeborgen worden.
De kleur is wel wat lichter dan op het plaatje en ze hebben hem ook in zandkleur.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb jarenlang de Lycksele van Ikea gehad, op zich prima als bed, maar waardeloos als bank, je hebt amper ruimte om te zitten. Met de Beddinge heb ik ook ervaring, die zit beter en ligt ook wel redelijk lekker, al heb je wel zo'n geul in het midden van het matras. Er is ook een slaapbank van Tylosand, dat vind ik echt een heel mooie bank, dus als ik een slaapbank moest uitzoeken zou ik die nemen. Het is wel een vrij dure bank en ook best groot.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ja, op de camping hebben we er ook eentje, maar ik weet niet welke dat is. Die staat in Ezra's slaapkamer daar, maar hij slaapt gewoon in een peuterbed, die is meer bedoeld voor als hij niet kan slapen en een van ons bij hem moet komen liggen.
Volgens mij is dat deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10087106
Volgens mij is dat deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10087106
Susan- Lady Post-a-lot
Bedankt voor de tips, maar vriendlief heeft het niet zo op Ikea. We gaan er waarschijnlijk ergens anders 1 halen, al sprak die laatste van Susan me ook wel aan i.v.m. de prijs.
We willen er eentje gaan kopen voor eventuele logees, altijd makkelijk. In oktober gaan we met een groep stappen en er is al 1 iemand die gevraagd heeft of ze mag blijven slapen, zij mag dan in het logeerbed. Ik verwacht dat ik nog van 1 stel en een vriendin de vraag krijg en verder hebben we alleen een kussen en een slaapzak. 1 Iemand moet dan voor een luchtbed zorgen maar dat lijkt me niet zo'n probleem.
We willen er eentje gaan kopen voor eventuele logees, altijd makkelijk. In oktober gaan we met een groep stappen en er is al 1 iemand die gevraagd heeft of ze mag blijven slapen, zij mag dan in het logeerbed. Ik verwacht dat ik nog van 1 stel en een vriendin de vraag krijg en verder hebben we alleen een kussen en een slaapzak. 1 Iemand moet dan voor een luchtbed zorgen maar dat lijkt me niet zo'n probleem.
Gast- Gast
Je kunt ook een bedbank nemen, met eventueel een matraslade voor een tweede logé. Ik vind die van Hemnes erg mooi, maar dat is dus wel weer Ikea.
Susan- Lady Post-a-lot
Toch ook Ikea
Ik heb deze, en gebruik deze dus al jaren wel om op te slapen. Is er 1 met een goed lattenbodem, en opbergruimte voor mijn slaapspullen. Niet duur en goed. Had er 1 van Leen Bakker maar die was al heel erg snel kapot.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59843744
Ik heb deze, en gebruik deze dus al jaren wel om op te slapen. Is er 1 met een goed lattenbodem, en opbergruimte voor mijn slaapspullen. Niet duur en goed. Had er 1 van Leen Bakker maar die was al heel erg snel kapot.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59843744
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb al een paar jaar die van bedding van de Ikea en ik vind hem goed. Hij zit lekker en slapen doe ik er ook goed op. Die geul in het midden vond ik wel meevallen, maar ik duik ook niet snel naar het midden toe.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: