Fototopic!
+42
TNMN
Shisha
loura
TGR
JD
Oasis
Raindrop
Bliss
Rush
Burn
Jerry
Shy
Lies
Océane
Lady4
Atelier Madame
Suus
Mamsie
Coco
Zora
banjer49
May
Zwerver
Sweety
Lejow
Jeanette
Kaboutertje
Flippin' Bitch
Toet
Feyd
Highway
Sugarfall
Arwyn
Hoochie
Mystique
Antibes
TwistedAngel
Sushi
Chocolate Cookie
Inge
roosje87
Marin
46 plaatsers
Pagina 8 van 8
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Fototopic!
Thanks iedereen, echt super lief!
En thanks Zero, ben er ook echt zo blij mee. Mijn Eos heeft trouwens een heel luid sluiterklikpiepje die niet uit kan, dus het was echt doodeng om in zo'n stille kerk foto's te maken waar ook gebeden werd. Vond het eigenlijk echt niet kunnen en normaliter zou ik 't dan niet doen, maar ik móest dit shot hebben.
En thanks Zero, ben er ook echt zo blij mee. Mijn Eos heeft trouwens een heel luid sluiterklikpiepje die niet uit kan, dus het was echt doodeng om in zo'n stille kerk foto's te maken waar ook gebeden werd. Vond het eigenlijk echt niet kunnen en normaliter zou ik 't dan niet doen, maar ik móest dit shot hebben.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mooi zeg Joy! Leuk stel zijn jullie
Zou ik graag nog eens heen gaan, Brugge.
Zou ik graag nog eens heen gaan, Brugge.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Wauw, mooie foto's Joy! Die van die man met het draaiorgel vind ik ook super!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Hier een paar foto's van onze vakantie naar Egypte. Sorry dat het er zoveel zijn haha. Heb over de 200 foto's gemaakt en kiezen is zo moeilijk!
Hotel:
Uitzicht hotelkamer:
Strand:
Hurghada:
Snorkelen in de Rode Zee:
Hotel:
Uitzicht hotelkamer:
Strand:
Hurghada:
Snorkelen in de Rode Zee:
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Aaah ben jij 't! Leuke foto's! Dat was vast een lekkere vakantie.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Aaah ben jij 't! Leuke foto's! Dat was vast een lekkere vakantie.
Haha klopt, alleen een andere naam.
Thanks! De vakantie was heerlijk, het ging echt veel te snel. Egypte is echt zo'n mooi land, wil zeker nog eens terug!
Raindrop- Ratel
Jongens nu kappen hoor met al die vakantiefoto's! Verdorie, ziet er heeerlijk uit en ik wil ook!
Een foto uit de oude doos, ik en mijn tweelingzus aan het knoeien met de macaroni op de camping in Frankrijk.
(Het is een foto van een foto in een vieze lijst dus vandaar niet zo duidelijk )
Een foto uit de oude doos, ik en mijn tweelingzus aan het knoeien met de macaroni op de camping in Frankrijk.
(Het is een foto van een foto in een vieze lijst dus vandaar niet zo duidelijk )
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Supermooie foto's Joy! Die met die non vind ik ook echt geweldig!
Raindrop: jaloers!! Ziet er uit als een schitterende vakantie
Lavendel: welke ben jij? Ik vind de linker groter lijken, klopt dat? En heb je niet-Nederlandse roots?
Lavendel: welke ben jij? Ik vind de linker groter lijken, klopt dat? En heb je niet-Nederlandse roots?
Gast- Gast
Joy_ schreef:Thanks iedereen, echt super lief!
Ja dat klinkt me bekend :p mijn 40D vond ik ook al best een herrieschopper, al heeft ie wel een iets subtielere "knoingk!!"
De 7D is nog wat subtieler.
Maar ja, dan maar voor domme tourist spelen om je shot te krijgen toch ' ij teek piksjur, yesss?? '
Gast- Gast
Youandi schreef:Supermooie foto's Joy! Die met die non vind ik ook echt geweldig!
Ik ben de rechter, mijn zus is iets groter dus dat klopt wel. We zijn wel hardstikke nederlands.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Even een fototje van mij, haal ze zo wel weer weg dus graag niet quoten
Met mn vriend in Thailand
Weg
Met de mannen een dagje naar de Ardennen
Weg
Met mn vriend in Thailand
Weg
Met de mannen een dagje naar de Ardennen
Weg
Laatst aangepast door Nora op do 22 sep 2011 - 7:08; in totaal 1 keer bewerkt
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
[quote="Youandi"]
quote]
Haha ja het was heerlijk! Wil echt teruuuug haha. Is tenminste mooi weer daar
@Nora, leuke foto's! Gaaf dat je in Thailand bent geweest!
quote]
Haha ja het was heerlijk! Wil echt teruuuug haha. Is tenminste mooi weer daar
@Nora, leuke foto's! Gaaf dat je in Thailand bent geweest!
Raindrop- Ratel
Zero schreef:Joy_ schreef:
STEENGOED.
Dat wilde ik ook zeggen! Prachtige foto!
Gast- Gast
Thanks chicas!
Marin- Lady Post-a-lot
Mooie foto's weer Joy! Hoe doe je dat met je naam schrijven??
Mijn zus heeft eindelijk de foto's van de bruiloft, de fotograaf had ook wat foto's gemaakt van mij en mijn vriend, en gelukkig is er iig 1 gelukt
Mijn zus heeft eindelijk de foto's van de bruiloft, de fotograaf had ook wat foto's gemaakt van mij en mijn vriend, en gelukkig is er iig 1 gelukt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
hee wat leuk om eindelijk eens écht een goede foto van je te zien AN! Mooie foto!
Je kunt schrijven in het donker door je camera op een statief te zetten en met een lange sluitertijd (dit was 20 seconden) te fotograferen. Dan ga je een stukje verderop staan en met een zaklampje 'schrijf' je dan in spiegelbeeld in de lucht.
Je kunt schrijven in het donker door je camera op een statief te zetten en met een lange sluitertijd (dit was 20 seconden) te fotograferen. Dan ga je een stukje verderop staan en met een zaklampje 'schrijf' je dan in spiegelbeeld in de lucht.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:hee wat leuk om eindelijk eens écht een goede foto van je te zien AN! Mooie foto!
Tnx! En ook bedankt voor de uitleg, ga dat toch eens proberen! Neem aan dat zo iets ook lukt met een gewone camera of niet?
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Joy_ schreef:hee wat leuk om eindelijk eens écht een goede foto van je te zien AN! Mooie foto!
Tnx! En ook bedankt voor de uitleg, ga dat toch eens proberen! Neem aan dat zo iets ook lukt met een gewone camera of niet?
Nee, tenzij je de sluitertijd handmatig in kunt stellen.
Marin- Lady Post-a-lot
Volgens mij kan dat wel wel op mijn camera, weet niet zeker.. (Panasonic Lumix FZ28) Nouja toch maar eens uitzoeken dan:)Joy_ schreef:AngelNyn schreef:Joy_ schreef:hee wat leuk om eindelijk eens écht een goede foto van je te zien AN! Mooie foto!
Nee, tenzij je de sluitertijd handmatig in kunt stellen.
TukTuk- Ratel
Dat zegt me niets zo veel want die ken ik niet, maar je zou 't altijd kunnen proberen. Wel op een statief zetten dan (of een muurtje). En eigenlijk heb je een afstandbediening nodig.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8
Permissies van dit forum: