Kittens! + Foto's
+35
Eris
Schaapke
SnowWhite
Caramba
Inge
Caresses
loura
luenca
Bimbam
Raindrop
PluDan
Makamba
Jeanette
Ella
Koffieleut
Juul
Gizmo
Suus
Arwyn
blondje1313
Lejow
Jilke
Alias
Flippin' Bitch
Oasis
Sorella
Vanilla Queen
Erin
Sushi
Smaragdje
banjer49
Chocolate Cookie
RioolSpook
Marin
Tazz
39 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kittens! + Foto's
Wat superschattig!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Smelt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Oehhhhhhh wat schattig
Nu wil ik graag ook een kitten, maar gaat helaas niet.
Nu wil ik graag ook een kitten, maar gaat helaas niet.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ohhhh wat zijn ze mooi... en lief... en leuk!! En prachtig, en wat lijkt moeders op onze Kami
Wow.. wat een pracht beestjes zeg..
Pfff eigenlijk wil ik echt in ernstig overleg met vriendlief.. IK WIL ER 1!!!
Weten jullie al of het mannetjes of vrouwtjes zijn?
Of zijn ze allemaal al weg...
Wow.. wat een pracht beestjes zeg..
Pfff eigenlijk wil ik echt in ernstig overleg met vriendlief.. IK WIL ER 1!!!
Weten jullie al of het mannetjes of vrouwtjes zijn?
Of zijn ze allemaal al weg...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat een leukerds!
Ik was gister bij een vriendin die aan het oppassen is op 2 katten van 6 mnden oud. Heb daar even lekker mee zitten spelen, lekker lomp en actief zijn ze haha.
Mijn monsters zijn nu 1,5 jaar oud en 2,5 jaar oud.
Ik was gister bij een vriendin die aan het oppassen is op 2 katten van 6 mnden oud. Heb daar even lekker mee zitten spelen, lekker lomp en actief zijn ze haha.
Mijn monsters zijn nu 1,5 jaar oud en 2,5 jaar oud.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Oh woeps, lees nu pas dat die andere kat de oom is, en niet moeders hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
@Lejow, Het is een rood katertje en de rest allemaal poesjes. Zoals het er naar uit ziet doen we begin volgend jaar nog een nestje want er zijn meer mensen die er heel graag nog een willen hebben.
Moeders is de lapjes de rode is haar broer maar had net zo goed de papa kunnen zijn want hij speelt en knuffelt met de kittens, wast ze en voedt ze op. Echt zo lief!
Moeders is de lapjes de rode is haar broer maar had net zo goed de papa kunnen zijn want hij speelt en knuffelt met de kittens, wast ze en voedt ze op. Echt zo lief!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben verlieeeeeefd!!! Wat een dotjes!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ooooooohwww!!! Ik smelt! Terwijl ik eigenlijk aan mijn schoolwerk moet zitten....
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ahwwwww, pff het kan er gewoon echt niet meer bij hier, met een baby op komst en de wens voor een hondje
maar manman wat mag jij trots zijn op dat nestje zeg, ze zijn echt prachtig!
maar manman wat mag jij trots zijn op dat nestje zeg, ze zijn echt prachtig!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat schattig!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ahhh! Wat lief ook die laatste foto, ze hebben allemaal wel iets van mama!
Gast- Gast
Als ik ooit een poesje wil, dan moet ie altijd 6 weken oud blijven, zo lief!!
Maar dan niet in de gordijnen hangen en aan de muren krabben enzo...
Gast- Gast
Chipp schreef:Als ik ooit een poesje wil, dan moet ie altijd 6 weken oud blijven, zo lief!!
Ja eens
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik wil er een. Stiekem
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Tazz schreef:@Lejow, Het is een rood katertje en de rest allemaal poesjes. Zoals het er naar uit ziet doen we begin volgend jaar nog een nestje want er zijn meer mensen die er heel graag nog een willen hebben.
Het zijn gewone HTK-katten, toch? Waarom verwijs je die mensen niet door naar het asiel? Alleen in Drenthe zaten in oktober 120 (!!) kittens in het asiel... Alle kleuren van de regenboog en nog goedkoper ook (je betaalt eenmalig €90 en daar zitten twee entingen, ontwormen én de castratie bij in).
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Wat lief!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
O wat lief! Bleven ze maar zo klein en schattig. Nu mis ik mijn kat meer, ze is net wegbracht naar de dierarts om daar een nachtje te slapen. Ze krijgt haar tanden morgen gepoetst.
Gast- Gast
Aziraphale schreef:
Het zijn gewone HTK-katten, toch? Waarom verwijs je die mensen niet door naar het asiel? Alleen in Drenthe zaten in oktober 120 (!!) kittens in het asiel... Alle kleuren van de regenboog en nog goedkoper ook (je betaalt eenmalig €90 en daar zitten twee entingen, ontwormen én de castratie bij in).
Eensch..
Sowieso is het niet heel erg goed voor je kat als ze nu weer zo snel een nestje moet werpen.
De asielen zitten overvol en mensen zoals TO blijven hier aan meewerken door hun katten steeds maar te laten jongen. Ga eens nadenken.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
*weg, *
Thnx iedereen, Ik ben er ook heel trots.op. ze zijn ook echt prachtig, super mooi en lief!
Thnx iedereen, Ik ben er ook heel trots.op. ze zijn ook echt prachtig, super mooi en lief!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Aziraphale schreef:Tazz schreef:@Lejow, Het is een rood katertje en de rest allemaal poesjes. Zoals het er naar uit ziet doen we begin volgend jaar nog een nestje want er zijn meer mensen die er heel graag nog een willen hebben.
+1!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
RioolSpook schreef:Aziraphale schreef:
Eensch..
Sowieso is het niet heel erg goed voor je kat als ze nu weer zo snel een nestje moet werpen.
De asielen zitten overvol en mensen zoals TO blijven hier aan meewerken door hun katten steeds maar te laten jongen. Ga eens nadenken.
Zo mee eens!!
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Aziraphale schreef:Tazz schreef:@Lejow, Het is een rood katertje en de rest allemaal poesjes. Zoals het er naar uit ziet doen we begin volgend jaar nog een nestje want er zijn meer mensen die er heel graag nog een willen hebben.
+1!
+ nog 1
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Stelling over kittens.
» HELP, kittens + poes!
» Kittens uit het asiel of niet?
» wie heeft verstand van katten en kittens?
» Kerstsfeer fotos
» HELP, kittens + poes!
» Kittens uit het asiel of niet?
» wie heeft verstand van katten en kittens?
» Kerstsfeer fotos
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: