Gezinsuitbreiding
+5
Jeanette
joyce0606
Sorella
Makamba
Suus
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Gezinsuitbreiding
Vanmorgen ging Lise haar konijnen eten geven en die werd helemaal gek, ze hebben babies!!!!
Vannacht dus geboren, het waren er 2, maar 1 was dood. Nu nog 1 heel klein haarloos ding wat ze een baby konijntje noemen.
We hebben vader konijn weggehaald uit het hok en die gaat volgende week even naar de dierenarts om hakkie hakkie te doen
Dus we hebben weer een gezinslid erbij. Zal van de week even een foto maken.
Vannacht dus geboren, het waren er 2, maar 1 was dood. Nu nog 1 heel klein haarloos ding wat ze een baby konijntje noemen.
We hebben vader konijn weggehaald uit het hok en die gaat volgende week even naar de dierenarts om hakkie hakkie te doen
Dus we hebben weer een gezinslid erbij. Zal van de week even een foto maken.
Gast- Gast
Re: Gezinsuitbreiding
Ik zou heel goed controleren of dat hakkie hakkie wel gelukt is. Volgens mij zijn jullie gewoon gemaakt voor gezinsuitbreiding .
Maarre.. gefeliciteerd!
Maarre.. gefeliciteerd!
Laatst aangepast door June op za 10 sep 2011 - 5:02; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Aaah, wat schattig Wel zielig van het konijntje dat overleden is...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
wat een geluk dat het er maar één is. Ons konijn had er op een dag 7 bij, ook zo, vanuit het niets.
Gast- Gast
Wat leuk dat er een gezinslid bij is, maar wel heel sneu van het andere konijntje.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ah wat leuk ! Gefeliciteerd! Weet je al of je hem/haat gaat houden? Heb je ze buiten staan of binnen? Als ze buiten staan moet je even goed de temperatuur in de gaten houden dat het niet te koud wordt!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Wat leuk!!! Wel heel sneu dat het andere konijntje het niet heeft overleefd.
Gaan jullie hem/haar houden?
Gaan jullie hem/haar houden?
Gast- Gast
Lise wil dat konijntje wel graag houden, maar goed die stopt alle beesten het liefst in bakjes en potjes, als het aan haar ligt had ze een dierentuin . Maar ik weet het nog niet of we dat beestje gaan houden. Als wij volgend jaar verhuizen krijgen de konijnen ook een nieuw hok, dus we kijken over een aantal weken wel of we het beestje houden.
Ze zitten buiten, ik heb net nog extra hooi en stro in het hok gedaan en moeder konijn heeft haar eigen vacht ook gebruikt als nestje. Ze ziet er dus niet uit met die kale plek op dr buik, maar dat schijnt ook normaal te zijn dat ze gaan plukken om ook de tepels vrij te maken.
Ze zitten buiten, ik heb net nog extra hooi en stro in het hok gedaan en moeder konijn heeft haar eigen vacht ook gebruikt als nestje. Ze ziet er dus niet uit met die kale plek op dr buik, maar dat schijnt ook normaal te zijn dat ze gaan plukken om ook de tepels vrij te maken.
Gast- Gast
Ach, wat een leuke verrassing! Afgezien van het dode konijntje dan .... Heeft Vader Konijn het konijntje doodgemaakt?
Moeder Konijn maakt trouwens altijd een nestje van haar eigen vacht, dat heb ik bij het konijn van mijn zusje toentertijd ook gezien. Zij kreeg alleen 5 babykonijntjes Wel schattig hoor! Ik ben benieuwd naar een foto!
Moeder Konijn maakt trouwens altijd een nestje van haar eigen vacht, dat heb ik bij het konijn van mijn zusje toentertijd ook gezien. Zij kreeg alleen 5 babykonijntjes Wel schattig hoor! Ik ben benieuwd naar een foto!
Gast- Gast
Dat vacht uittrekken is inderdaad normaal! Ik zou alleen wel het stro uit het hok halen, doordat het erg hard is kan het kleintje zich eraan openhalen (dit klinkt heel ranzig maar ze kunnen hun oogjes ermee uitsteken als ze eenmaal open zijn).
Gewoon veel hooi erin en goed de nachttemperatuur in de gaten houden!
Gewoon veel hooi erin en goed de nachttemperatuur in de gaten houden!
Sorella- Kletskop
gelukkig is het er maar één! ik had er 12!!! (onverwachts) uit een dwergkonijntje, gewoon medelijden
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce0606 schreef:gelukkig is het er maar één! ik had er 12!!! (onverwachts) uit een dwergkonijntje, gewoon medelijden
12 ? Wow, dat is wel heel veel uit zo'n dwergje! Hebben ze het allemaal gered?
Sorella- Kletskop
June schreef:Ik zou heel goed controleren of dat hakkie hakkie wel gelukt is. Volgens mij zijn jullie gewoon gemaakt voor gezinsuitbreiding .
Maarre.. gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!! Gaan jullie hem houden?
Gast- Gast
joyce0606 schreef:gelukkig is het er maar één! ik had er 12!!! (onverwachts) uit een dwergkonijntje, gewoon medelijden
Oh jemig, 12! Haha.
Weetjewel, schattig hoor!
Gast- Gast
Aaahhh,wat lief!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ging vanavond even kijken bij moeder en kind, maar helaas is het andere konijntje ook overleden
Ik denk dat mama nog te jong was voor een nestje, het kleintje had een rimpel buikje dus te weinig of geen voeding gekregen.
Ik denk dat mama nog te jong was voor een nestje, het kleintje had een rimpel buikje dus te weinig of geen voeding gekregen.
Gast- Gast
Ach wat sneu zeg
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Aww wat zielig
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
wat jammer en sneu!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
o wat zielig zeg!! heb je papa konijn nu weer bij mama konijn gezet? of laat je ze nu apart zitten?
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: