Nieuw fototopic, showen maar weer!
+43
M@niek
joyce0606
Jasmine
Muppetje
Blue flower
Catwoman79
LindaK
Schism
banjer49
Coco
Laced
SarahKey
Susan
Filoria
ProudMom
holaagirl
moepie
schuddebuikje
Mida4you
maiadebij
*Troela*
Happydobby
Snoes
Meeko
Monnie
Rush
Printje
studiebol
Makamba
Flip Fluitketel
Roodkapje
Smaragdje
Limburg85
Marin
Steep
Fearie
Pien
truestar
blauwwitrood
Pussycat
PapillonRose
Floor
Flemy
47 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Nieuw fototopic, showen maar weer!
Oh, al die kleine babytjes, smelt
En wat zijn tweelingen toch leuk om te zien, zo schattig twee van die kleintjes die op elkaar lijken!
MR en PM: Halen jullie de kleintjes nooit doorelkaar? Ik zie mezelf er wel voor aan om dat te doen als ik er 2 had die zo op elkaar lijken Wel schatjes om te zien trouwens, jullie kids!
Faerie, Schism, Laced: Ook al van die knappe baby's! Leuk om jullie kindjes te zien.
En wat zijn tweelingen toch leuk om te zien, zo schattig twee van die kleintjes die op elkaar lijken!
MR en PM: Halen jullie de kleintjes nooit doorelkaar? Ik zie mezelf er wel voor aan om dat te doen als ik er 2 had die zo op elkaar lijken Wel schatjes om te zien trouwens, jullie kids!
Faerie, Schism, Laced: Ook al van die knappe baby's! Leuk om jullie kindjes te zien.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Fearie schreef:ProudMama schreef:Wat een popje Fearie. En wat leuk jou eens te zien!
Dankje, ben ook wel benieuwd naar de mama's uit het 2011 topic Dus PM, Kruumel, HD enzo (naja, heb een paar nu op hyves )
Je kunt ook iedereen toevoegen op hyves, aangezien bijna iedereen elkaar op hyves heeft
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
PapillonRose schreef:MR en PM: Halen jullie de kleintjes nooit doorelkaar? Ik zie mezelf er wel voor aan om dat te doen als ik er 2 had die zo op elkaar lijken Wel schatjes om te zien trouwens, jullie kids!
Bij ons kun je het wel goed zien aan de haren, de ene heeft veel meer, bij de ander is bijna alles uitgevallen.
Als ze een mutsje op hebben moet ik ook wel goed opletten, al zie ik het wel aan het gezichtje.
Alleen bij de laatste voeding of 's morgens vroeg, als het bijna donker is op de slaapkamer, dan is het even opletten wie mijn man uit bed heeft gehaald.
Ik ben er vaak van overtuigd dat ik de een heb, en dan is het de ander, haha!
Inmiddels hebben ze geen armbandjes meer om, maar zelf zien we het dus ook wel goed. Toch doe ik ze weer om zodra ze ze passen in het grotere gaatje. Vooral oma vergist zich anders nog wel eens. Die keek vanzelf al op het armbandje, en dat gaat nu niet meer!
Toch handig, die mutsjes!
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 16 sep 2011 - 5:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:PapillonRose schreef:MR en PM: Halen jullie de kleintjes nooit doorelkaar? Ik zie mezelf er wel voor aan om dat te doen als ik er 2 had die zo op elkaar lijken Wel schatjes om te zien trouwens, jullie kids!
Bij ons kun je het wel goed zien aan de haren, de ene heeft veel meer, bij de ander is bijna alles uitgevallen.
Als ze een mutsje op hebben moet ik ook wel goed opletten, al zie ik het wel aan het gezichtje.
Alleen bij de laatste voeding of 's morgens vroeg, als het bijna donker is op de slaapkamer, dan is het even opletten wie mijn man uit bed heeft gehaald.
Ik ben er vaak van overtuigd dat ik de een heb, en dan is het de ander, haha!
Inmiddels hebben ze geen armbandjes meer om, maar zelf zien we het dus ook wel goed. Toch doe ik ze weer om zodra ze ze passen in het grotere gaatje. Vooral oma vergist zich anders nog wel eens. Die keek vanzelf al op het armbandje, en dat gaat nu niet meer!
Toch handig, die mutsjes!
Als het je eigen kinderen zijn zie je natuurlijk al snel de kleine verschillen die er wel zijn. En anders zijn mutsjes en armbandjes zeker handig, vooral voor de omgeving Wat een leuke foto met de mutsjes trouwens Vroeger toen ik nog een klein meisje was zei ik altijd dat ik later een tweeling zou willen, en dan twee meisjes Toen wist ik nog niet dat je zoiets niet kon kiezen, en dat eentje ook al pittig kan zijn Maar blijf wel een soort zwak houden voor tweelingen, vind dat altijd zo leuk om te zien.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Even poseren voor de foto
Lekker vies worden op de camping, zand en water is een super combinatie
Kinder disco op de camping
Lekker vies worden op de camping, zand en water is een super combinatie
Kinder disco op de camping
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Wat zijn wij Yes mama's toch gezegend met prachtige kindjes zeg, vind alle kindjes zo leuk!
@laced wat een prachtige foto's zeg! waren die voor het geboortekaartje?
Ik zal ook even een foto showen van mijn trots, we hebben 3 weken geleden een shoot gehad en vind onderstaande foto zooo geweldig! Denk vaak dat ik niet verliefder kan worden op mijn man, maar toch gebeurt het haha.
@laced wat een prachtige foto's zeg! waren die voor het geboortekaartje?
Ik zal ook even een foto showen van mijn trots, we hebben 3 weken geleden een shoot gehad en vind onderstaande foto zooo geweldig! Denk vaak dat ik niet verliefder kan worden op mijn man, maar toch gebeurt het haha.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Meiden wat een GEWELIDIGE foto's allemaal
Ik wil oohoohooohook
Ik wil oohoohooohook
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Niet quoten a.u.b., wil ze graag nog weg kunnen halen!
Foto's weg!
Foto's weg!
Laatst aangepast door Yasmine op za 24 sep 2011 - 7:49; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Tekst vergeten)
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
wat superleuke foto's zeg!! ik kan niet wachten....maar moet toch nog (maximaal 9 weken WOEEHOEE)
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
@BlueFlower: wat een heerlijk ventje en mooie foto! Hij ziet er zo groot/wijs uit voor zijn 9 maanden
Gast- Gast
In de dierentuin met oma
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook nog een paar nieuwe;
Laatst aangepast door Flemy op ma 26 sep 2011 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Wauw, Myrthe kleurt inderdaad echt heel netjes voor haar leeftijd!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
[b][color=violet]@ Flemy: Wat een mooie foto de bovenste! Knappe meid is het! De andere is ook mooi hoor, maar de bovenste staat M. geweldig op!
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op za 17 sep 2011 - 5:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@ Blue flower en Laced, Erg mooie foto's!
@ mamarosa: Wat een leuke foto van je 2 meiden met je man? !
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Mama1985 schreef:@ Blue flower en Laced, Erg mooie foto's!
Yes. Hij wil echt nooit op de foto, maar heb deze snel kunnen nemen toen hij met de kinderen naar boven wilde sneaken, haha!
Gast- Gast
ik zit me net te bedenken dat er, behalve uit de kraamtijd, niet eens foto's zijn met mij en de kinderen..._MamaRosa_ schreef:Mama1985 schreef:@ Blue flower en Laced, Erg mooie foto's!
Yes. Hij wil echt nooit op de foto, maar heb deze snel kunnen nemen toen hij met de kinderen naar boven wilde sneaken, haha!
Gast- Gast
Mooie gelukstreffer dan mamarosa!
@ proudmama, hier hetzelfde, erg weinig foto's waar we zelf bij opstaan
@ proudmama, hier hetzelfde, erg weinig foto's waar we zelf bij opstaan
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
ProudMama schreef:ik zit me net te bedenken dat er, behalve uit de kraamtijd, niet eens foto's zijn met mij en de kinderen..._MamaRosa_ schreef:Mama1985 schreef:@ Blue flower en Laced, Erg mooie foto's!
Dat heb ik ook helaas. Toevallig deze keer wel iets vaker, omdat de oudste nogal eens foto's wil maken, en dat mag dan uiteraard! Maar bij haar en de 2e heb ik ook veel te weinig foto's van mezelf, heel jammer vind ik dat. Dus wel doen als je er aan denkt.
Gast- Gast
ProudMama schreef:ik zit me net te bedenken dat er, behalve uit de kraamtijd, niet eens foto's zijn met mij en de kinderen..._MamaRosa_ schreef:Mama1985 schreef:@ Blue flower en Laced, Erg mooie foto's!
Dat ken ik, ik kwam daar tijdens de kraamweek achter dat er na 4 dagen geen enkele foto van mij met D.ean was. Ooh, wat heb ik gehuild haha (was net op de dag dat ik last van kraamtranen kreeg ).
@ MR, wat een leuke foto! Mooie meiden hoor
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Strawberry Shortcake schreef:Joy_ schreef:Oooh wacht volgens mij ken ik Strawberry Shortcake ook van vroeger!
Zou heel goed kunnen Joy, ik was op het oude forum M.akamba!
Ooooohw, ben jij het! Wat leuk dat je hier weer bent, jij bent toch eventjes weggeweest?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Wat een leuke foto's zie ik allemaal voorbijkomen! We hebben inderdaad allemaal mooie, leuke en schattige kindjes!
Ik mis ook steeds vaker foto's van bepaalde momenten. Ik sta zelf ook niet vaak met N. op de foto omdat ik eigenlijk altijd de foto's maakt. Niemand zal eens denken: "Ooohh.. wat zit Parisienne er leuk bij met N. Laat ik daar eens even stiekem een foto van maken" Dat vind ik best jammer, want ik maak veel 'stiekeme' en spontane foto's van anderen omdat ik dan leuke momentopnames zie. Vaak zijn die foto's ook het mooist. Ook baal ik nog steeds heel erg dat we zelf geen ene foto hebben van N. in haar eerste pakje, waar haar eerste pakje dus helemaal (broekje en shirtje) op te zien is. Daar kan ik nog verdrietig om worden, stom he?!
Ik mis ook steeds vaker foto's van bepaalde momenten. Ik sta zelf ook niet vaak met N. op de foto omdat ik eigenlijk altijd de foto's maakt. Niemand zal eens denken: "Ooohh.. wat zit Parisienne er leuk bij met N. Laat ik daar eens even stiekem een foto van maken" Dat vind ik best jammer, want ik maak veel 'stiekeme' en spontane foto's van anderen omdat ik dan leuke momentopnames zie. Vaak zijn die foto's ook het mooist. Ook baal ik nog steeds heel erg dat we zelf geen ene foto hebben van N. in haar eerste pakje, waar haar eerste pakje dus helemaal (broekje en shirtje) op te zien is. Daar kan ik nog verdrietig om worden, stom he?!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
HeartBeat schreef:@BlueFlower: wat een heerlijk ventje en mooie foto! Hij ziet er zo groot/wijs uit voor zijn 9 maanden
Dank je wel je maakt me nog trotser haha.
Hij is inderdaad erg groot en wijs voor zijn leeftijd, mensen zien hem vaak aan voor minimaal 1 jaar.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
@ Flemy: Wat een mooie foto de bovenste! Knappe meid is het! De andere is ook mooi hoor, maar de bovenste staat M. geweldig op!
Dank je wel. Ik zat ook met die gedachte in de tuin naar haar te kijken, daarom pakte ik de fotocamera erbij
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Weer een nieuw fototopic!
» Nieuw fototopic
» Nieuw fototopic!
» Nieuw fototopic!!!
» Nieuw fototopic!
» Nieuw fototopic