Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kind van net twee: driewieler of loopfiets?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kind van net twee: driewieler of loopfiets? Empty Kind van net twee: driewieler of loopfiets?

Bericht  Susan vr 9 sep 2011 - 0:30

Yrsa heeft momenteel een loopfiets met vier wieltjes waar ze graag op rijdt. Ze wil ook erg graag op de driewieler van Ezra, maar daar is ze nog te klein voor. Binnenkort is ze jarig en krijgt ze van opa en oma een fiets. Wat is dan leuker, een loopfiets met twee wielen of een driewieler die geschikt is voor haar lengte? Ik neig zelf iets meer naar de driewieler, maar ik ben benieuwd naar jullie meningen/ervaringen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van net twee: driewieler of loopfiets? Empty Re: Kind van net twee: driewieler of loopfiets?

Bericht  Darius vr 9 sep 2011 - 1:19

Heel lastig. Wij hadden al een driewieler tweedehands gekregen voor laurens' geboorte, maar hij kan er nog niet op fietsen.

Voor zijn tweede verjaardag heeft hij van ons een loopfiets gekregen, met twee wielen, maar hier past hij nog steeds niet goed op, zijn beentjes zijn te kort.

Ik snap je dillemma, maar ik kan je dus niet echt helpen. Mijn buurjongetje was echt razandsnel op zijn loopfiets toen hij nog geen twee jaar was.

Misschien dat de wishbone bike iets is? Dat is eerst een driewiel loopfiets en kun je omtoveren tot een tweewiel loopfiets. Maar Y heeft al wel een loopfiets met vier wielen, dus misschien wat overbodig?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van net twee: driewieler of loopfiets? Empty Re: Kind van net twee: driewieler of loopfiets?

Bericht  Darius vr 9 sep 2011 - 1:21

Nog even: op kleuterscholen, de psz en kdv's gebruiken ze ook stevige fietsjes van het merk winther, of van heutink. Zijn van die ijzeren fietsjes met rode handvaten. Je hebt dan leuk van die strijdwagens, kunnen e en y samen erop.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van net twee: driewieler of loopfiets? Empty Re: Kind van net twee: driewieler of loopfiets?

Bericht  Susan vr 9 sep 2011 - 1:26

Thnx voor je reactie en je tips. De wishbone bike, daar heb ik al een keer voor Ezra naar gekeken, die wilde er toen niet op, Yrsa heeft inderdaad al een fietsje met vier wieltjes. Ik vind Puky zelf een heel fijn merk, de fietsjes die ik op het oog heb zijn het kleinste model loopfiets en de Puky Ceety, een nieuw model driewieler voor kindjes van 1+/80 centimeter. Yrsa wordt dan weliswaar twee, maar ze is voorlopig nog te klein voor het 'gewone' model driewieler, daarom vind ik dit echt een uitkomst. Ik vind het ook handig dat je deze driewieler als soort van buggy kan gebruiken, dan kan ze er ook verre stukken op mee naar de stad. Ik vind het voorlopig nog te eng om haar mee de straat op te nemen met een loopfiets, dus die zou ze dan alleen in de tuin en op de camping kunnen gebruiken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van net twee: driewieler of loopfiets? Empty Re: Kind van net twee: driewieler of loopfiets?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 1:45

Ik zie mijn zoontje nog niet echt 'fietsen' dus ik denk dat ik persoonlijk voor zo'n loopfietsje zou gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kind van net twee: driewieler of loopfiets? Empty Re: Kind van net twee: driewieler of loopfiets?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum