Billenschuiven
+4
sheila123
meisjesmama
Theezakje13
Marin
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Billenschuiven
Sinds vorige week schuift I. op haar billen de hele kamer door. Een ontzettend schattig gezicht!
Kruipen/op haar buik liggen wil ze echter absoluut niet. Ze heeft dat nooit leuk gevonden, maar nu ze zichzelf op haar billen kan voorbewegen wordt ze woest als ik haar op haar buik leg. Het enige wat ze wil is zitten.
Zijn er hier meer moeders met billenschuivende kindjes? Ging jouw kindje uiteindelijk toch nog kruipen? Of ging hij/zij van schuiven naar lopen? Vertel vertel!
Kruipen/op haar buik liggen wil ze echter absoluut niet. Ze heeft dat nooit leuk gevonden, maar nu ze zichzelf op haar billen kan voorbewegen wordt ze woest als ik haar op haar buik leg. Het enige wat ze wil is zitten.
Zijn er hier meer moeders met billenschuivende kindjes? Ging jouw kindje uiteindelijk toch nog kruipen? Of ging hij/zij van schuiven naar lopen? Vertel vertel!
Gast- Gast
Re: Billenschuiven
Ik deed 't zelf als kind! Heb ook nooit gekropen, ben gewoon van billenschuiven naar lopen gegaan en dat ging goed. Alleen werd m'n moeder helemaal gek van die versleten kontjes op de spijkerbroekjes
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het zoontje van een vriendin van mij heeft dat gedaan.
Hij heeft nooit gekropen en is vanuit billenschuiven meteen gaan lopen.
Hij heeft nooit gekropen en is vanuit billenschuiven meteen gaan lopen.
Gast- Gast
+1, bijna al mijn broertjes/ zusjes deden het.Joy_ schreef:Ik deed 't zelf als kind! Heb ook nooit gekropen, ben gewoon van billenschuiven naar lopen gegaan en dat ging goed. Alleen werd m'n moeder helemaal gek van die versleten kontjes op de spijkerbroekjes
Mijn moeder maakte ook iedere keer met een stuk leren zeem/ oude stukken uit jeans kontstukken op debroekjes, we gingen overal doorheen, zeker 's zomers buiten...
Gast- Gast
ik heb dat vroeger ook gedaan.
Ik heb ook nooit gekropen, ben meteen gaan lopen.
Ik heb ook nooit gekropen, ben meteen gaan lopen.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
2 weken voor ze ging loslopen is ze als nog goed gaan kruipen.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Onze oudste dochter heeft dit ook gedaan! Vanaf een maand of 9 tot zeker een jaar. Maar ze tijgerde ook,deed praktisch van alles wat. Uiteindelijk is ze zelfs met 13 maanden nog gaan kruipen en met 17 maanden liep ze.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Veel van mijn nichtjes hebben nooit gekropen maar altijd op de billen rond geschoven. Nu hebben zij zelf ook kinderen en die kindjes doen exact hetzelfde.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was vroeger zelf ook een billenschuiver. Dus nooit gekropen. En zoals sommige hierboven al zeiden, dat houdt veel kapotte broeken in
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn broers deden het allebei, die hebben nooit gekropen. Groot gelijk hebben ze, volgens mij is zo'n zacht zitvlak comfortabeler dan hardere knieen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vraag me inderdaad af hoe lang die leuke leggings en maillots die ik al klaar heb liggen voor de winter heel blijven...
Ik sprak net iemand die vertelde dat ze haar zoontje als hij naar buiten ging (in de tuin) een luier over zijn broek aantrok, dan sleten de broekjes niet zo hard...
Ik sprak net iemand die vertelde dat ze haar zoontje als hij naar buiten ging (in de tuin) een luier over zijn broek aantrok, dan sleten de broekjes niet zo hard...
Gast- Gast
Hier ook een billenschuiver. Kruipen kan ze niet en zal ze nooit gaan doen. Ze kan wel rond het tafeltje lopen dus hier echt vanuit billenschuiven naar lopen. Ojaa 1 tip koop geen witte broekjes
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Hier werd er eerst 3 maanden op de billen geschoven, voordat de kruipstand ontdekt werd. Nu geen enkel probleem met kruipen!
Gast- Gast
Mijn man deed dit ook toen hij baby was. Hij heeft nooit gekropen en is van het billenschuiven meteen gaan staan. Hij heeft het dus lekker overgeslagen. Iedereen had verwacht dat T. dit ook zou gaan doen omdat hij zoveel op mijn man lijkt. Maar T. is daarin precies mij en stond en kroop met zijn 8 maanden.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: