Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen deze donderdag

+11
Sterre
Mysterious
Flinder
SleepingBeauty
silly-one
Lotus
_DoI
Cheesegirl
Roze Roos
Lejow
Silver
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Silver wo 22 dec 2010 - 18:41

Goed geslapen? ik eigenlijk wel, maar wel wat te kort.... Sad Ondanks dat ik schoolvakantie heb toch vandaag even 4 uurtjes werken, en dan heb ik wel echt vakantie tot de 28e lekker genieten met de feestdagen.
Iedereen een fijne dag! sunny
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 18:45

Goedemorgen!
Ja ik heb ook wel goed geslapen. Alleen vroeg wakker. Maar sliep dan ook al op tijd. Was echt vroeg moe gisteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 18:51

Goedemorgen!

Ik moet gewoon de hele week werken, baal er wel een beetje van, heb pas volgende week donderdag & vrijdag vrije dagen Cry Maargoed, vandaag mag ik lekker op de poli werken en dat is meestal wel gezellig met de andere dames & artsen :-) Vanavond bij een vriendin eten en hopelijk ook mn vakantie boeken! Very Happy Verder een poging doen tot vroeg gaan slapen, morgen ga ik stappen en dan zal het wel laat worden!

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Lejow wo 22 dec 2010 - 19:19

Goede morgen!!
Ik ben er ook vroeg uit, want ik moet vandaag met mijn vader naar het ziekenhuis voor zijn oog.
Ben benieuwd...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 19:22

Blegh, ik wil binnen blijven vandaag maar helaas... Werken. En aangezien dinsdag geen tram ging en ik niet kon werken moet ik vrijdag ook Sad. Boehoe! Geen zin! Ik wil terug naar bed en daar de hele dag blijven met mijn vriendje smile. Verder heb ik gelukkig lekker geen plannen dus ik ga het lekker rustig aan doen.

Succes in het ziekenhuis Lejow!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Roze Roos wo 22 dec 2010 - 19:35

Goedemorgen allemaal

Eigenlijk moet ik opschieten maar goed(A)... Ik mag de hele dag werken, gelukkig ga ik met die cliënt leuke dingen doen zoals naar de bioscoop. Daarna lekker met mijn zusje wat eten in de stad en kerstcadeaus shoppen!

Fijne dag gewenst allemaal!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 19:59

Goedemorgen,

Ik ben al weer een half uur aan het werk. Nog steeds moe, want de wekker ging wel erg vroeg vanochtend. Ben dat echt niet meer gewend haha.
Vanmiddag ben ik vrij. Daar heb ik wel zin in. Als de trein tenminste mee werkt en ik nog wat van mijn vrije middag over houd.
Vanavond ga ik bij een vriendin eten en verder op tijd naar bed omdat ik morgen weer vroeg op moet om te werken.

Succes in het ziekenhuis Lejow.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Cheesegirl wo 22 dec 2010 - 20:18

Ik mocht vandaag een uurtje later beginnen, dus dat is heerlijk! Werken tot half 4 en de rest van de middag en avond lekker niets doen!

Fijne dag allemaal!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  _DoI wo 22 dec 2010 - 20:26

Goedemorgen!

Ik ben ook al weer sinds een uurtje wakker en ga zo maar eens ontbijten. Daarna douchen, en vanmiddag moet ik nog even langs m'n schoonvader. Nog een paar kleine boodschappen halen en vanavond werken!

Fijne dag all!
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 21:00

Goedemorgen!

Ik lag gister om een uur of 1 in bed toen ik eropeens achterkwam dat ik naar de dokter moet vandaag! Ik heb dus mijn wekker moeten zetten wat ik al een paar dagen niet doe haha. Ik probeer me klaar te maken maar mn kat gaat steeds met mijn elastiekjes en haarclipjes aan de haal. Vanmiddag boodschappen doen voor de gourmet van morgen!

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 21:02

Goedemorgen..

Ik heb prima geslapen, maar ik voel me nu ontzettend genaaid. Ik heb vandaag kerstborrel en een vriendin zou me naar m`n werk brengen zodat ik een drankje kon drinken vanmiddag. Gisteren vroeg ik haar of ze het niet vergeten was, moest ze ineens naar de tandarts om 8 uur.. Ze heeft een nieuwe vriend en ik had al tegen een andere vriendin gezegd; wedden dat hij bij haar slaapt (zij heeft vrij vandaag, hij vakantie) en dat het dan niet meer kan. Nou gisterenavond verlulde ze zich al deels, maar vanochtend wist ik het zeker. Ze was niet bij de tandarts, want daar rij ik iedere ochtend langs..

Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 21:08

_Donnaa schreef:Goedemorgen..

Ik heb prima geslapen, maar ik voel me nu ontzettend genaaid. Ik heb vandaag kerstborrel en een vriendin zou me naar m`n werk brengen zodat ik een drankje kon drinken vanmiddag. Gisteren vroeg ik haar of ze het niet vergeten was, moest ze ineens naar de tandarts om 8 uur.. Ze heeft een nieuwe vriend en ik had al tegen een andere vriendin gezegd; wedden dat hij bij haar slaapt (zij heeft vrij vandaag, hij vakantie) en dat het dan niet meer kan. Nou gisterenavond verlulde ze zich al deels, maar vanochtend wist ik het zeker. Ze was niet bij de tandarts, want daar rij ik iedere ochtend langs..

Neutral

Wat een k*tstreek! Ga je er ook wat van zeggen?

Ik heb ook wel goed geslapen :d Vanavond naar de euroborg wokken en filmpje kijken. Heb er echt veel zin in!
Hoop dat er nog een paar cm sneeuw bij valt. Ligt nu wel een flinke laag. Maar mag nog wel wat extra's bij haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 21:09

Ik weet het niet.. Normaal had ik dat denk ik wel gedaan. Maar ik heb nu al genoeg gezeur en kerst staat voor de deur enzo.. :shock:

Ik ga ook wokken vanavond, lekker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Lotus wo 22 dec 2010 - 21:10

Goedemorgen,

Ik heb weer onrustig geslapen, maar wel lang, dus dat maakt dan weer iets goed. Voor vandaag heb ik nog geen plannen. Serious Request volgen en verder zie ik wel.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  silly-one wo 22 dec 2010 - 21:31

@ Donna, wat gemeen. Zeg dan gewoon dat je het was vergeten of ander eplannen maakt i.p.v. er over te liegen. Bah, ik kan daar gewoon niet tegen.

Goedemorgen,

Ik heb te kort geslapen, maar wel redelijk goed. Vandaag ga ik verder met mijn grote schoonmaak, Gisteren heb ik al de ene helft van mijn kamer gehad en vandaag de andere helft. Eens kijken wat voor troep ik nog meer tegenkom wat gelijk weggegooid gaat worden. Altijd leuk zo een opruimactie. Dan heb je ineens weer meer ruimte (waar je vervolgens weer een hoop rotzooi kwijt kan).

Rustige dag allemaal.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  SleepingBeauty wo 22 dec 2010 - 21:54

Ik heb ook lekker geslapen, gisteravond ware we laat thuis...
Vanomrgen ff met manlief een broodje gegeten en toen ben i kerweer lekker uit gegaan..
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 21:54

Goedemorgen meiden,

Vandaag mijn 1ste vrije dag, ik was alleen al om zes uur wakker Mad
Nu maar een poging doen tot studeren, straks de laatste kerstkadootjes en boodschappen inslaan en dan vanavond voor de laatste keer naar school.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 22:02

Goedemorgen,

Voordat ik gister ging slapen kreeg ik ontzettende pijn in mijn buik, kreeg er kippenvel van.
Daarna was het ook weer over.
Verder heerlijk geslapen totdat ik vanmorgen van mijn vriend wakker schrok. Had zich verslapen, terwijl de wekker wel stond :shock: maar die is niet afgegaan confused
Hij beweerde dat ik de wekker helemaal uit had gezet, kan me dat niet herinneren, misschien in mijn slaap??
Ben er tegelijk met mijn vriend afgegaan. Zostraks mijn werk gebeld, moest een verandering doorbellen.
Nu de rest van de dag niet veel doen, even langs mijn schoonmoeder, moet iets brengen wat zij morgen nodig heeft en langs de winkel. Vanavond weer werken.

Fijne dag iedereen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Flinder wo 22 dec 2010 - 22:11

Goeiemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen en nog leuker opgestaan: ik ben jarig vandaag! smile Van mijn vriend heb ik een weekendje Disney/Parijs gekregen. Echt super lief! Vanmiddag gaan we even de stad in en 's avonds komen er wat vrienden en familie langs.

Fijne dag allemaal!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Mysterious wo 22 dec 2010 - 22:24

Hier ook gewoon werken. Morgen wel lekker vrij dan boodschappen doen. het zal wel mega druk zijn!!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Sterre wo 22 dec 2010 - 22:25

Goedemorgen!

@ Flinder: Gefeliciteerd! Wat leuk, een weekendje Parijs. Veel plezier vandaag!
@ Donnaa: Wat ontzettend lullig! hug pour toi, ook vanwege W.

Ik heb v-a-k-a-n-t-i-e vanaf vandaag! jahoeee! Lekker uitgeslapen, en vandaag vullen met wasjes draaien gedichten maken (we vieren morgenavond nog sinterklaas bij de familie van mijn vriend) en gewoon lekker doen waar ik zin in heb. Alleen voel ik een beginnende griep opkomen, hopelijk zet het niet door Rolling Eyes .

Fijne dag

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 22:25

flinder85 schreef:Goeiemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen en nog leuker opgestaan: ik ben jarig vandaag! smile Van mijn vriend heb ik een weekendje Disney/Parijs gekregen. Echt super lief! Vanmiddag gaan we even de stad in en 's avonds komen er wat vrienden en familie langs.

Fijne dag allemaal!

Gefeliciteerd sunny

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 22:30

Lagom schreef:Blegh, ik wil binnen blijven vandaag maar helaas... Werken. En aangezien dinsdag geen tram ging en ik niet kon werken moet ik vrijdag ook Sad. Boehoe! Geen zin! Ik wil terug naar bed en daar de hele dag blijven met mijn vriendje smile. Verder heb ik gelukkig lekker geen plannen dus ik ga het lekker rustig aan doen.

Succes in het ziekenhuis Lejow!
Blijft vriendje wel de hele dag in bed?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Flippin' Bitch wo 22 dec 2010 - 23:02

Gefeliciteerd flinder85.

Ik baal een beetje van de drukte. Gisteren voelde ik me de hele dag moe, als ik even mijn ogen dicht deed op mijn werk voelde ik me al bijna wegzakken. Ik heb 2 banen, waarvan het bij 1 in de kerstvakantie erg druk is en ik dus extra werk. Ik heb gister even zitten tellen en heb dus 27 dagen aaneengesloten dat ik moet werken of meerdere afspraken heb Sad Daarnaast moet ik ook nog ergens een scriptie doen, ben alsmaar onderweg... Vanmiddag heb ik een afspraak met afstudeergroepje/scriptiebegeleider, wilde gisteren nog iets voorbereiden, lukte niet, ik dacht, dan sta ik vanmorgen vroeg op maar nu schrik ik net weer wakker :S
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Lady4 wo 22 dec 2010 - 23:09

Goedemorgen!

Flinder en Smikkell, gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Ik heb heerlijk geslapen. Het is wel een erg grijze, donkere dag vandaag hoor. Ik ben in ieder geval en ga zometeen studeren. Vanmiddag om half vier heb ik een afspraak bij de kapper: knippen en kleuren. Lekker even ontspannen daar! Voor de rest moet ik nog even wat boodschappen doen, want voor morgenavond heb ik wat vriendinnen uitgenodigd om te komen eten. Vanavond eet ik (gemakshalve) even bij mijn ouders en daarna ga ik met een vriendin een uurtje spinnen.
Ooh ja, het is vandaag ook nog salarisdag, inclusief eindejaarsuitkering. Ik ben benieuwd! 🎅

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze donderdag Empty Re: Goedemorgen deze donderdag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum