Middagdutje
+23
Jeanette
Parisienne
Susan
Printje
patjuhhh
Error
Kaboutertje
Mida4you
SoGood
Lady4
Rouxxxe
Lavendel
Raindrop
bolus26
Jerry
Bliss
Ezzer
Carra
RioolSpook
Ugly Betty
_Lacey_
Marin
girli
27 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Middagdutje
Ik vraag me af, wie houdt er (regelmatig) een middagdutje?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Re: Middagdutje
Ik vandaag toevallig even (normaal niet hoor), had verschrikkelijke hoofdpijn, ben even gaan liggen en een uurtje in slaap gevallen
Gast- Gast
Nee dat kan ik niet. Of ik moet mij echt niet lekker voelen en koppijn hebben.
Gast- Gast
Nope, ik werk fulltime dus het zou niet handig zijn. Mijn moeder heeft het wel jaren gedaan en doet het zo nu en dan af en toe. Maar ze heeft wel een apart ritme want ze is vaak al om 04.00 uur uit de veren.
Gast- Gast
Vandaag van 11 tot 15.30 geslapen, maar dat kwam omdat ik niet helemaal lekker was.
Tijdens m'n studententijd hield ik ook vaak dutjes, was ik heel goed in
Tijdens m'n studententijd hield ik ook vaak dutjes, was ik heel goed in
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik schrik net wakker na een dutje van 3 uurtjes. Gebeurt wel vaak moet ik zeggen.
Gast- Gast
Soms, maar dan alleen op vrijdagmiddag of in het weekend (voor de rest zit ik op mijn werk).
Het overkomt me ook weleens dat ik rustig op de bank zit en dan ineens in slaap val.
Het overkomt me ook weleens dat ik rustig op de bank zit en dan ineens in slaap val.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ja soms op zaterdagmiddag of zondagmiddag, heerlijk!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
I wish I could!
Ik krijg er de kans helaas niet voor, maar soms zou ik dat wel even lekker vinden. Ik zit soms even op de bank 'smiddags, en dan zak ik zo weg. Alleen is dat niet zo handig met kinderen om je heen.
Ik krijg er de kans helaas niet voor, maar soms zou ik dat wel even lekker vinden. Ik zit soms even op de bank 'smiddags, en dan zak ik zo weg. Alleen is dat niet zo handig met kinderen om je heen.
Gast- Gast
Oja, zondagmiddag ja, dat is mijn slaapmiddag. Dan blijft mijn man altijd bij de kinderen en kan ik heerlijk even bijtanken. Zo lief van hem! Hij is dan zelf ook best moe, maar laat mij altijd mijn bed in kruipen.
Gast- Gast
Ja ik, best wel regelmatig. Maar dat komt omdat mijn leven zeer onregelmatig is en ik vaak nachten over sla of gewoon niet slaap. Daarom slaap ik 's middags zo nu en dan wat bij.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ja, ik studeer en doe regelmatig als ik 's middags vrij ben een middagdutje. Ik deed het vorig jaar ook wel eens tussen school en werk ('s avonds) door, maar dat is niet echt slim want ik word er heel duf van.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Nooit. Maar ik slaap ook bijna altijd 9/10 uur per nacht.
Oh wauw! Ik zou willen dat ik dat kon. Bij mij houdt het met een uurtje of 6/7 meestal wel op...
Gast- Gast
Ik vind het heerlijk! Als ik vakantie heb doe ik dat best vaak. Of op vrijdag of zaterdag voordat ik ga stappen een paar uurtjes voorslapen. Dan kan ik er weer tegenaan!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
I lovveee middagdutjes (jammer genoeg slaapt zoon lief niet altijd in de middag;))
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Eerder deed ik dat wel eens, maar de laatste jaren eigenlijk nauwelijks meer. Ik kan heel goed 's middags slapen, maar vaak kom ik 's avonds dan niet meer goed in slaap. Daarom probeer ik t meestal maar uit te stellen en dan 's avonds op tijd naar bed te gaan. In t weekend, als ik 's avonds ga stappen, kan het nog wel eens voorkomen dat ik dan eerst eind vd middag nog ff een dutje ga doen. Op die manier kan ik het beter volhouden (ben chronisch vermoeid).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
ik doe vaak een after-dinner-power-nap. Net ook gedaan, heerlijk op de bank met 't zonnetje door 't raam
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
in vakanties vind ik dat heerlijk,daarbuiten werk ik helaas rond die tijd
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Nee. Of ik moet me niet lekker voelen oid.
Ik had hiervoor wel een baan met heel veel stress, ik was continu moe en toen dook ik dikwijls overdag ook mijn bed in (voornamelijk in het weekend want dan was ik vrij).
Ik had hiervoor wel een baan met heel veel stress, ik was continu moe en toen dook ik dikwijls overdag ook mijn bed in (voornamelijk in het weekend want dan was ik vrij).
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Nee, eigenlijk nooit. Ik voel me altijd onwijs rot als ik tussendoor ga slapen.
Gast- Gast
Heerlijk is dat ! Vooral sinds dat S. er is ga ik ook vaak tegelijk met hem een dutje doen. Zo'n kleintje vreet echt energie bij mij en dan kan ik lekker even bijtanken
Gast- Gast
Ik kan het alleen tijdens studeren. Als ik artikelen aan het lezen ben oid dan word ik zo moe en doe ik vaak even een powernap met mijn hoofd op mijn boeken.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ja, dat doe ik wel eens. Meestal op m'n vrije dag of ik het weekend, en vaak ook als ik s'avonds nog plannen heb waarbij het laat wordt.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: