Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ontbijt bezorgen, weet jij een goede site?

4 plaatsers

Ga naar beneden

ontbijt bezorgen, weet jij een goede site? Empty ontbijt bezorgen, weet jij een goede site?

Bericht  studiebol do 1 sep 2011 - 4:31

Wie van jullie weet een goede site waar je ontbijt kan bestellen dat die bij iemand anders bezorgd wordt? Wel handig dat het dan in het hele land kan. Of anders iemand die in o.verijssel bezorgd. Oh en de prijs is ook wel fijn dat die niet te hoog is Very Happy Kwam op een site terecht vanaf 135 euro vind ik toch een beetje to much hoor!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ontbijt bezorgen, weet jij een goede site? Empty Re: ontbijt bezorgen, weet jij een goede site?

Bericht  Sarah1985 do 1 sep 2011 - 4:33

hier kan het bij de plaatselijke bakker. Duurste is 50 euro. Is dat bij jullie niet bij een bakker?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ontbijt bezorgen, weet jij een goede site? Empty Re: ontbijt bezorgen, weet jij een goede site?

Bericht  Lavendel do 1 sep 2011 - 4:33

Ik heb het een keer laten doen en gewoon gegoogled op ontbijtservice, waren heel veel hits. Was iets van 40 euro voor 2 personen en enorm uitgebreid.
Je kunt ook informeren bij een plaatselijke bakkerij, die doen dat ook regelmatig.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ontbijt bezorgen, weet jij een goede site? Empty Re: ontbijt bezorgen, weet jij een goede site?

Bericht  studiebol do 1 sep 2011 - 4:41

Aan een bakker had ik helemaal niet gedacht! Wat een goed idee... zoek ik ff een bakker in die woonplaats kijken of zij het doen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ontbijt bezorgen, weet jij een goede site? Empty Re: ontbijt bezorgen, weet jij een goede site?

Bericht  Zininzon do 1 sep 2011 - 7:43

http://www.ontbijtservicetwente.nl/
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ontbijt bezorgen, weet jij een goede site? Empty Re: ontbijt bezorgen, weet jij een goede site?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum