Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

+19
aniet
Raindrop
Merai
CCC
Inge
Chocolate Cookie
Snoes
Marin
Suus
Burn
silly-one
GreenGrass
luenca
Jordana
Sjaantje
Admin
ekiaam87
Toet
Zwoesj
23 plaatsers

Pagina 16 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Sjaantje za 24 sep 2011 - 9:56

Maple schreef:Hahaha, ja dat gezicht idd... zo van: he, vraagt ze me dat nou echt? Maar gelukkig kon ze erom lachen :P En die man achter ons was errug blij met z'n ballon Laughing
Wat zou z'n vrouw wel niet gedacht hebben van al die aandacht die haar man kreeg van die jongedames... Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 9:57

Haha, arme shy schrok van mijn enthousiasme toen ik aan kwam gerend Embarassed Maar ik vind jou leuk!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  luenca za 24 sep 2011 - 10:21

Maple schreef:Haha, arme shy schrok van mijn enthousiasme toen ik aan kwam gerend Embarassed Maar ik vind jou leuk!!

ik schrok niet echt, was super verbaasd, maar niet schrikken in negatieve zin hoor, haha zo leuk ben ik toch niet, ben niet zon prater ( in het begin dan :P) Embarassed
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 10:24

Haha, maar dat je geen prater bent, betekent nog niet dat je geen leuke meid bent smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  luenca za 24 sep 2011 - 10:26

Maple schreef:Haha, maar dat je geen prater bent, betekent nog niet dat je geen leuke meid bent smile

ja das zo, jij bent ook leuk en lief. en alles behalve verlegen Very Happy
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 10:29

Haha, nee, ik was vandaag idd niet bepaald verlegen Embarassed Maar kan dat best wel zijn af en toe. Beetje afhankelijk ook van hoe zeker en vertrouwd ik me voel en hoe mijn bui is...

Edit: maar dank je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  luenca za 24 sep 2011 - 10:42

mijn fotos die ik zelf getagd heb mogen hier ook op het forum!
zal wanneer ik in de gelegenheid ben ook fotos naar jullie sturen via fb
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 10:51

Hoi,

Na een hele lange reis ben ik ook weer thuis.

Om 20.21u de sneltrein naar huis genomen. Bij Amersfoort stonden we stil. Na vijf minuten niet te weten waarom we nog steeds stil stonden, werd er omgeroepen dat we de trein uitmoesten, omdat er een trein op de rails stond tussen 't Harde en Zwolle en dat deze trein niet verder ging.

We hebben een half uur buiten gestaan toen er weer een trein aankwam. Daar moesten alle mensen in + de mensen die uit Utrecht kwamen. Volle bak dus. Er werd gelijk omgeroepen dat er een extra treinstel werd aangekoppeld, maar dat ging mis. Al met al stonden we met 13 mensen in het hokje bij de ingang. En om 21.20u vertrokken we uit Amersfoort.

De reis was wel gezellig, maar wat had ik een last van mijn voeten. Niet te zuinig ook nog niet. In Zwolle konden we eindelijk zitten. Maar toen bleek de IC geen IC meer te zijn, maar een stoptrein. Al met al ben ik net thuis. :P Weg avond die ik had gepland. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  ekiaam87 za 24 sep 2011 - 18:23

@ Maura, pfff, verschrikkelijk lijkt me dat!! En je was al geen fan van de trein toch?
Gelukkig toch thuis gekomen!
Hoe is het nu met je voetjes?
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 18:34

Het klinkt als een gezellige dag, dames!

Maura, wat vervelend dat je terugreis zo vermoeiend was! Zijn je voeten alweer bijgekomen? En jijzelf natuurlijk ook?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  ekiaam87 za 24 sep 2011 - 18:57

Verslag van een dagje Utrecht!

Vanmorgen uitgeslapen tot een uur of 8. De hond uit gelaten en lekker op het forum gezeten tot het ineens tijd was om naar de bus te gaan!
Na een ritje van 10 minuutjes kwam ik aan op het station, na ongeveer 15 minuten kwam de trein. Ondertussen was ik met Maple aan het smssen, haar bus stond vast! In de trein smste ze: ehhh *naam* er reist een onbekende jongen met ons mee. Vertel je straks wel waarom! Nou ok, prima!
We hadden afgesproken dat ik helemaal voorin bij de deur zou gaan staan zodat we elkaar niet mis konden lopen, maar blijkbaar waren onze begrippen van helemaal voorin toch anders :P
Na gebeld te hebben hebben we elkaar toch gevonden. De jongen kon niet inchecken en Maple had 40% korting dus was zo lief om de jongen mee te nemen :P
Wat waren we blij dat het van A. maar een klein half uurtje naar Utrecht is! (Maple mag de rest vertellen)

In Utrecht aangekomen stond Stuiterbal al op ons te wachten. Daarna was het wachten op de andere meiden....... Ondertussen genoeg gekke mensen rond zien lopen die niet gewoon kunnen eten :P
Toen we compleet waren, liepen we naar de VVV, daar zat Sjaantje, zij was met de auto gekomen en zat al lekker in het zonnetje te wachten.

We haalden de spullen op en kregen een uberhippe nokia5140 ofzo mee. Jordana belde naar het aanmeldpunt, maar die meneer aan de lijn begreep haar niet, dus kreeg Maple de telefoon die doodleuk zei: 'Ik had wel een I-phone verwacht'Very Happy
Al snel kregen we per sms onze 1e opdracht. Lang leve google en wikipedia! Wie weet er nou waar het huis van de enige Nederlandse Paus staat? Wij nu wel!
Daar moesten we naar toe lopen en dan een foto maken van het huis. Die weer sturen naar het aanmeldpunt en dan kregen we weer een nieuwe opdracht. We slenterden / liepen heel Utrecht door, sommige stukken kwamen we 3 keer tegen.
Onderweg stopten we bij een ijskar, de MC, de sexy jongen, een bruiloft (met als trouwauto een brandweerauto incl. sirene) en de demonstratie. We hoorden een hoop lawaai en wilden kijken wat dat was. Het was een soort demonstratie van de partij voor de vrijheid. Die met herrie voorbij kwamen. Daarna liepen we naar een wat rustigere plek: het Nijntjepleintje!

Nu waren we het wel een beetje zat. Voor de volgende opdracht moesten we naar een punt waar we al 3x waren langsgelopen. We besloten dat dat het laatste punt was want onze voeten / ruggen / wielen wilden niet meer!
We keken nog even bij de bruiloft en liepen terug naar de VVV.
Daar namen we afscheid van GreenGrass en wij liepen door naar het restaurant. Het was 16.50 en hij ging pas om 17.30 open. Ernaast was een restaurant waar de deur open stond, dus liepen we naar binnen. Helaas, dicht tot 18.00, gelukkig waren de andere buren wel open en konden we daar even genieten van een drankje en wat rust voor onze voetjes.
Om 17.30 gingen we naar het restaurant waar we gereserveerd hadden.
We hadden een tafel buiten, maar vonden dat niet zo'n goed plan! Het begon al flink af te koelen namelijk. We mochten buiten een drankje doen en dan binnen eten.
Buiten maakte Maple kennis met een meneer die bij ons uit de buurt kwam!
Na zo'n lange dag, wil je toch iets lekkers drinken. Dus bestelden we bijna allemaal een warme chocomelk. Hadden ze niet!
Dan maar aan de thee, latte machiato en cappuccino. De thee was eerst een glas heet water, toen een glas met heet water en suiker en na een minuut of 8 eindelijk thee. (Ze waren de zakjes vergeten), we hebben ze niet hoeven betalen Very Happy

Ondertussen was Maple begonnen met ballonvouwen. Ze maakte voor Jordana een lieveheersbeestje en de meneer uit de buurt kreeg een hondje.
We gingen naar binnen en Maple vouwde voor wie dat wilde een lieveheersbeestje!

De serveerster kwam langs om de bestelling op te nemen, we konden uit een aantal dingen kiezen. De meeste kozen voor de kipsaté. Die smaakte overigens erg goed!

Toen dit op was, liepen we terug naar het station en namen we 1 voor 1 afscheid van elkaar.
Ik reisde met Maple terug en we hebben lekker na kunnen kletsen smile

Bedankt meiden, vond het erg gezellig!

Tot zover mijn verhaal, ik heb wat dingen niet verteld, dat mogen de dames doen die zich daartoe geroepen voelen Very Happy
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 19:25

Haha ekiaam, thanks voor het verhaal!

Die jongen die ik meegenomen had vond ik er op het eerste gezicht ook nog echt wel leuk uit zien, maar ik had eigenlijk al spijt zo gauw hij z'n mond open deed... Meneer Ratel, z'n mond stond niet stil en eigenlijk hadden ekiaam en ik allebei hem al de stempel heaumeau gegeven :P Gelukkig begon hij zelf al over z'n vriendin, en ik heb maar een paar x flink over m'n man en schoonouders zitten praten, zodat daar geen misverstanden over waren Wink

De CE was super! Veel gelachen, veel gelopen en vooral gewoon erg gezellig. Ik had trouwens het idee dat de optocht tégen de PVV was :P Ze hadden een groot spandoek met partijtje voor de vrijheid erop, maar meer achterin de stoet zag ik borden met anti-Wilders-leuzen. Maargoed was wel leuk om ff gezien te hebben. De man die ins alle opdrachten smste van de City Experience was blijkbaar bang dat we de gracht in gelopen waren, want hij belde ons met de vraag of alles wel goed ging Laughing We waren tenslotte al een tijdje stil.
Oh en Stuiter (die doet dr naam gewoon eer aan:P), Jordana en ik waren de meest hypere van het stel, wij waren drukkk :P Ik heb m'n Maple-reputatie hier op het forum om zeep geholpen geloof ik Laughing

Verder heb in verbaasd gestaan van m'n eigen grote giechel gister, soms iets té groot, ik heb de serveerster bijna naar de AH gestuurd om chocomel te halen ('wat, geen warme chocomel? Is er een AH in de buurt?' Ehh ja? 'Nou, ga maar halen dan!' Serveerster schaapachtig kijken, maar ze kon er gelukkig wel om lachen Embarassed), en die man die bij ekiaam en mij in de buurt woonde zal wel gedacht hebben toen ik hem vroeg of hij ook een ballon wilde :P Mopiste van alles was dat ik een poedel voor hem vouwde en hij toen zei dat hij zo'n hondje thuis had zitten, hahaha.
Beetje jammer alleen dat hij, toen ik nog maar twee zinnen gezegd had al meteen hoorde waar ik vandaan kwam No Ik blijf het níét tof vinden dat ik blijkbaar een accent heb wat ik helemaal niet mooi vind Sad

Maar meiden, ik vond het super! Jullie zijn stuk voor stuk echt allemaal toppers en ik vond het ontzettend leuk om jullie allemaal eens gezien te hebben!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 19:28

ekiaam87 schreef:Waar kwam die man nou vandaan?
uit Leiderdorp! Hij had wel in jouw woonplaats gewerkt, in de zilverfabriek zei hij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:01

Onwijs leuke foto's! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:24

Storm schreef:Onwijs leuke foto's! Very Happy

+1

Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Jordana za 24 sep 2011 - 20:33

Nou hehehe..

Ik zal me ook is even melden smile
Ik vond het echt een onwijs leuke dag gister Very Happy Echt gelachen om alles, was echt super smile

Terugreis ging wat vlotter als de heen reis.. Toen teminste geen file gehad Very Happy

Ooja, |Stuiter en Maple whatsappen, Ik sta in de file.. Maple belt.. Waar sta je? Ik: Ja op een burg.. Maple: Waar dan? Ik : Ja op de a2 bij de kerstboom Very Happy (Fijn uitleggen waar je staat terwijl je geen flauw idee heb waar je staat) Very Happy

Maar echt jullie zijn leuk Very Happy
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:01

Haha ja ik wilde weten hoe lang het nog ongeveer zou duren, maarja bruggen hebben ze overal (je moet ook de rivieren over om bóven die rivieren uit te komen Twisted Evil ), dus met 't antwoord 'ehh... Op een brug' kon ik nog niet zoveel lol! Maar je was er gelukkig al bijna Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Chocolate Cookie za 24 sep 2011 - 22:03

Maple schreef:Haha ja ik wilde weten hoe lang het nog ongeveer zou duren, maarja bruggen hebben ze overal (je moet ook de rivieren over om bóven die rivieren uit te komen Twisted Evil ), dus met 't antwoord 'ehh... Op een brug' kon ik nog niet zoveel lol! Maar je was er gelukkig al bijna Very Happy
Laughing
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:18

IK ????? doe mijn naam eer aan ???

Hoe komen jullie daar nu bij ? Ik was echt vet rustig tegenover Mappie en Jordana hoor angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Burn za 24 sep 2011 - 22:24

Hahaha! Dames, ik vind het fijn dat jullie zo genoten hebben!
Of we moeten snel zijn en voordat ik naar Oostenrijk ga nog eentje doen!
Of pas eentje als ik terug ben uit Oostenrijk! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:33

Volgens mij ben ik echt de rustigste van het stel. Ik voelde me zelfs saai tussen alle giechelende meiden. En dan ook nog die lamlendige spier onder mijn voet, maakte toch wel dat ik me opgelaten voelde. Ik hoop niet dat ik een stempel op de sfeer heb gedrukt.

Mijn dag begon trouwens gisteren om 08.45u. Uit bed, douchen, opmaken, strijken en met de auto op weg naar het station. Natuurlijk stond ik op tijd, want ik ben niet iemand van het op tijd komen. Mijn auto dan ook maar ergens in een woonwijk bij het station gepleurd en richting het station gelopen. De trein kwam er aan en de eerste de beste deur die openging ingestapt. En pas toen ik naast een onbekend meisje zat, zag ik dat ik van Suus al whatsappjes had ontvangen.

Ze zaten in een andere treinstel en vertelden mij hoe ik daar kwam. Maar ik durfde me niet goed te verroeren.Achteraf aanstellerites, want ze zaten maar één treinstel van mij af. In Zwolle dan ook bij Greengrass en Suus gaan zitten. Om precies 12.09u kwamen we aan op het CS in Utrecht en hebben ze mij het grote blauwe bord even aangewezen. Daar stonden Maple en Ekiaam al te wachten. Stuiter was naar het toilet. En Jordana en Shygirl stonden vast in de file. En Sjaan bij het VVV. smile

Nadat ik naar het toilet was geweest, liepen we richting het VVV. Ze hadden de pas er goed in. Zo wat kunnen de meiden wandelen. Ik dacht dat ik van het snelwandelen was. Bij de VVV Sjaan opgepikt en aan de CE begonnen. Wat was ik blij dat ik google en Wiki had. Want ik denk niet dat hij echt makkelijk te doen was zonder. Of zou dat nou puzzelen heten?

De rest hebben jullie gelezen van de andere meiden. Alleen de Chocolademelk, die had ik niet. Wink Ze was blij mij iets te serveren waarvan ze zeker wist dat ze het had, een biertje.

Owja, voor het station heb ik afscheid genomen van de groep. Ik moest nog even wat boodschappen doen. De reden waarom ik waarschijnlijk de enige was met treinproblemen, want anders was ik met Suus meegereisd en volgens mij is haar reis wel soepel verloepn.

Ik heb geen hekel aan de trein, dat zeker niet, vind de trein soms een bepaalde vorm van vrijheid hebben. Instappen en ergens midden in het centrum uitkomen. Heerlijk toch? Alleen als je het niet regelmatig doet, weet je ook niet goed hoe het werkt. Daar had ik wel wat problemen mee. Maar als ik morgen weer zou "moeten", dan zou ik het zo doen. smile

En de voetjes? Er zit een spier onder mijn voet die zich verrekt ofzo. Ik had gewoon mijn minnetonka"sloffen" aan, dus in principe moet dat geen probleem zijn. Maar ik heb al vaker gemerkt dat op lange afstand er iets knel komt te zitten ofzo en dat is pijnlijk en iets waar ik gisterochtend niet over had gedacht. Embarassed

Ondanks dat ik de rustige was, vond ik het wel erg gezellig. Ik heb wel genoten van het gelach en geouwehoer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  luenca za 24 sep 2011 - 22:41

maura, vond het eigenlijk best wel schattig dat je zo rustig/verlegen was en je bent lekker jezelf daar hou ik wel van!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:41

Maura maak je geen zorgen joh ! Je bent een leuke meid en iedereen is anders !!! Ik vond het ook met jou leuk en gezellig smile


Meiden van wie mag ik foto's plaatsen ????? Waar jezelf op staat ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  luenca za 24 sep 2011 - 22:43

Stuiterbal schreef:Maura maak je geen zorgen joh ! Je bent een leuke meid en iedereen is anders !!! Ik vond het ook met jou leuk en gezellig smile


Meiden van wie mag ik foto's plaatsen ????? Waar jezelf op staat ?

als ik er op sta zet ze dan op fb. als ik mezelf tag die fotos mag je ook op forum zetten Wink
ben wel benieuwd naar die foto van ons :P
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:44

shygirl87 schreef:
Stuiterbal schreef:Maura maak je geen zorgen joh ! Je bent een leuke meid en iedereen is anders !!! Ik vond het ook met jou leuk en gezellig smile


Meiden van wie mag ik foto's plaatsen ????? Waar jezelf op staat ?

als ik er op sta zet ze dan op fb. als ik mezelf tag die fotos mag je ook op forum zetten Wink
ben wel benieuwd naar die foto van ons :P

Ik heb ze er net allemaal opgezet en schat ik heb je al getagd want je bent een mooie meid !!! Niet schamen dus en die van ons is leuheuk !!!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26! - Pagina 16 Empty Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum