Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!
+19
aniet
Raindrop
Merai
CCC
Inge
Chocolate Cookie
Snoes
Marin
Suus
Burn
silly-one
GreenGrass
luenca
Jordana
Sjaantje
Admin
ekiaam87
Toet
Zwoesj
23 plaatsers
Pagina 10 van 20
Pagina 10 van 20 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20
Re: Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!
Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Ik zal bij het grote bord staan. Uhh als ik het kan vinden wahahahahaha
En anders whats app jij maar Of bellen
Wat een goed idee !
Gast- Gast
Hahaha dat grote bord is niet te missen joh Als ze hem tenminste laten hangen tpt de 24e
Gast- Gast
Maura schreef:Het slechte is dat ik al eens eerder bij het blauwe bord heb afgesproken, maar GEEN idee heb waar deze eigenlijk staat.
Schuin boven de AH to go
Kan niet missen eigenlijk :-)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge schreef:Maura schreef:Het slechte is dat ik al eens eerder bij het blauwe bord heb afgesproken, maar GEEN idee heb waar deze eigenlijk staat.
Schuin boven de AH to goKan niet missen eigenlijk :-)
Ik en AH's zoeken is nogal eens lachwekkend hahaha Maar volgens mij zitten er al 2 AH to go's in de stationshal in Utrecht.
Gelukkig weet ik dat bord blindelings te vinden Kan niet missen, in het midden van de grote stationshal, tegen de muur.
En Inge, ik vind het schadalig dat jij niet meegaat. Na al die keren zwaaien en toeteren naar mijn balkon heb ik je nog nóóit in het echie gezien
Gast- Gast
Ja schandalig.
Maar heb weekendje Antwerpen van vriend gekregen :-D dus kan moeilijk zeggen "Sorry schat ik ga niet mee want ga op yes meeting" :-P
Snel weer een meeting plannen dus en dan kan ik hopelijk wel mee
Maar heb weekendje Antwerpen van vriend gekregen :-D dus kan moeilijk zeggen "Sorry schat ik ga niet mee want ga op yes meeting" :-P
Snel weer een meeting plannen dus en dan kan ik hopelijk wel mee
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, of volgende keer rijd je maar naar de andere kant van dat flatgebouw en zoek je m'n voordeur maar
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:'Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:shygirl87 schreef:ik ga ooooooook meeeeeeeeeeee, ik doe het gewoon
en dan ben ik denk ik 25 euro kwijt voor een dagje, dat moet kunnen, moet mezelf ook eens wat gunnen!
en ik ben ook heeel erg benieuwd naar stuiterbal!
wat leuk
Stuit = leuk en erg stuiterig
daar ben ik ook goed in kunnen we samen stuiteren
nou ik rij met jordana mee dus ik vertrouw er wel op dat t goedkomt met t meetingpoint
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Oh, nóg meer stuiteraars? Dat wordt nog gezellig, als ik eenmaal m'n bui heb...
Gast- Gast
Maple schreef:Oh, nóg meer stuiteraars? Dat wordt nog gezellig, als ik eenmaal m'n bui heb...
haha, ligt ook aan mn dag...slik er wel ritalin voor dat werkt maar als ik die vergeet...haha, nee ben ook verlegen en dat ligt denk ik op de voorgrond
luenca- Prater
Voor nu zijn we met de city experience met 10 man toch? Als iedereen komt? Ik ga maandag even heeeeel lief smeken bij het VVV of we met z'n tienen in één groepje mogen, het normaal maximale aantal was 8. Twee groepjes van vijf lijkt mij eigenlijk niet zo leuk, want wie gaat bij wie, hoe vecht je dat uit... En dan krijg je weer makkelijker groepsvorming enzo. Plus dat het dan natuurlijk uiteindelijk per persoon ook duurder wordt, omdat de prijs per groepje is.
Of anders, als het niet mogelijk is dan doen we net of we een groepje van 8 hebben, blijven er twee buiten wachten en die sluiten dan later, buiten maar aan Ja sorry hoor, ik ben Hollander of ik ben het niet
Of anders, als het niet mogelijk is dan doen we net of we een groepje van 8 hebben, blijven er twee buiten wachten en die sluiten dan later, buiten maar aan Ja sorry hoor, ik ben Hollander of ik ben het niet
Gast- Gast
Maple schreef:Voor nu zijn we met de city experience met 10 man toch? Als iedereen komt? Ik ga maandag even heeeeel lief smeken bij het VVV of we met z'n tienen in één groepje mogen, het normaal maximale aantal was 8. Twee groepjes van vijf lijkt mij eigenlijk niet zo leuk, want wie gaat bij wie, hoe vecht je dat uit... En dan krijg je weer makkelijker groepsvorming enzo. Plus dat het dan natuurlijk uiteindelijk per persoon ook duurder wordt, omdat de prijs per groepje is.
GO MAPLE !
luenca- Prater
Oh dat heb ik ook. Ben wel blij dat Jordana meegaat omdat ik die inmiddels heel goed ken. Zelfde idee geldt voor jou ook, geloof ik, dus Jor heeft er zaterdag twee aan de hand lopenshygirl87 schreef:Maple schreef:Oh, nóg meer stuiteraars? Dat wordt nog gezellig, als ik eenmaal m'n bui heb...
haha, ligt ook aan mn dag...slik er wel ritalin voor dat werkt maar als ik die vergeet...haha, nee ben ook verlegen en dat ligt denk ik op de voorgrond
Haha neehoor... Maura heb ik inmiddels ook ontmoet trouwens, dus die ken ik ook wel.
Gast- Gast
Hollander zei ik dus. Geen Afroshygirl87 schreef:Maple schreef:Voor nu zijn we met de city experience met 10 man toch? Als iedereen komt? Ik ga maandag even heeeeel lief smeken bij het VVV of we met z'n tienen in één groepje mogen, het normaal maximale aantal was 8. Twee groepjes van vijf lijkt mij eigenlijk niet zo leuk, want wie gaat bij wie, hoe vecht je dat uit... En dan krijg je weer makkelijker groepsvorming enzo. Plus dat het dan natuurlijk uiteindelijk per persoon ook duurder wordt, omdat de prijs per groepje is.
GO MAPLE !
Gast- Gast
Maple schreef:Oh dat heb ik ook. Ben wel blij dat Jordana meegaat omdat ik die inmiddels heel goed ken. Zelfde idee geldt voor jou ook, geloof ik, dus Jor heeft er zaterdag twee aan de hand lopenshygirl87 schreef:Maple schreef:Oh, nóg meer stuiteraars? Dat wordt nog gezellig, als ik eenmaal m'n bui heb...
Haha neehoor... Maura heb ik inmiddels ook ontmoet trouwens, dus die ken ik ook wel.
ja als jordana niet mee was gegaan of ik haar niet kende had ik denk niet gedurfd hoor
luenca- Prater
Maple schreef:Hollander zei ik dus. Geen Afroshygirl87 schreef:Maple schreef:Voor nu zijn we met de city experience met 10 man toch? Als iedereen komt? Ik ga maandag even heeeeel lief smeken bij het VVV of we met z'n tienen in één groepje mogen, het normaal maximale aantal was 8. Twee groepjes van vijf lijkt mij eigenlijk niet zo leuk, want wie gaat bij wie, hoe vecht je dat uit... En dan krijg je weer makkelijker groepsvorming enzo. Plus dat het dan natuurlijk uiteindelijk per persoon ook duurder wordt, omdat de prijs per groepje is.
GO MAPLE !
eeey, cool car man!
luenca- Prater
Whahahha! Oh die vind ik zo leukshygirl87 schreef:Maple schreef:Hollander zei ik dus. Geen Afroshygirl87 schreef:Maple schreef:Voor nu zijn we met de city experience met 10 man toch? Als iedereen komt? Ik ga maandag even heeeeel lief smeken bij het VVV of we met z'n tienen in één groepje mogen, het normaal maximale aantal was 8. Twee groepjes van vijf lijkt mij eigenlijk niet zo leuk, want wie gaat bij wie, hoe vecht je dat uit... En dan krijg je weer makkelijker groepsvorming enzo. Plus dat het dan natuurlijk uiteindelijk per persoon ook duurder wordt, omdat de prijs per groepje is.
GO MAPLE !
eeey, cool car man!
Gast- Gast
Dames ik ken helemaal niemand !!!! En ik stuiter gewoon mee hoor.
Ja oke oke Tante Sjaan heb ik 1x ontmoet
Gast- Gast
Mij 'ken' je wel. Alleen nog nooit gezienStuiterbal schreef:Dames ik ken helemaal niemand !!!! En ik stuiter gewoon mee hoor.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Dames ik ken helemaal niemand !!!! En ik stuiter gewoon mee hoor.
luenca- Prater
Maple schreef:Mij 'ken' je wel. Alleen nog nooit gezienStuiterbal schreef:Dames ik ken helemaal niemand !!!! En ik stuiter gewoon mee hoor.
KLopt ik ken je alleen van de appjes En ik WEET gewoon dat het klikt hahaha
EN ik wil je gewoon zien vallen vandaar.......
Gast- Gast
shygirl87 schreef:Stuiterbal schreef:Dames ik ken helemaal niemand !!!! En ik stuiter gewoon mee hoor.
Jou vind ik NU al leuk
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Mij 'ken' je wel. Alleen nog nooit gezienStuiterbal schreef:Dames ik ken helemaal niemand !!!! En ik stuiter gewoon mee hoor.
KLopt ik ken je alleen van de appjes En ik WEET gewoon dat het klikt hahaha
EN ik wil je gewoon zien vallen vandaar.......
Hahhaha oh, en ik las alleen je laatste zin, pas nu ik zit te tikken lees ik de rest erboven pas hahahha... Maar daar ben ik ook van overtuigd
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:shygirl87 schreef:Stuiterbal schreef:Dames ik ken helemaal niemand !!!! En ik stuiter gewoon mee hoor.
Jou vind ik NU al leuk
luenca- Prater
Pagina 10 van 20 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Meeting Utrecht/Amsterdam
» Meeting Utrecht, 24 september! inmiddels ander topic geopend
» Meeting omgeving Utrecht?
» Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!