Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. hoeveel kledingstukken heb jij in je kast liggen?

+16
Alias
Toet
sanne-84
Raindrop
Mizz_S
Niekske
Rush
Monte
Mamsie
Makamba
Arwyn
_Lacey_
loura
SoGood
silly-one
Atelier Madame
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. hoeveel kledingstukken heb jij in je kast liggen?  Empty N.a.v. hoeveel kledingstukken heb jij in je kast liggen?

Bericht  Atelier Madame di 30 aug 2011 - 4:41

In het kledingkast of rek topic op de pijler wonen heeft punk'd heel mooi verteld hoeveel kledingstukken ze van alles in haar kast had. Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel jullie van alles hebben! Ik heb namelijk het idee dat mijn kast nog wel meevalt maar als ik mn vriend moet geloven puilt mijn gedelte van de kast uit :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. hoeveel kledingstukken heb jij in je kast liggen?  Empty Re: N.a.v. hoeveel kledingstukken heb jij in je kast liggen?

Bericht  silly-one di 30 aug 2011 - 5:41

Ik heb een grote pax kast van 2 meter breed die ik deels gebruik voor kleding deels voor opbergen ( studentenkamer dus ik heb ook een lekkere grote kast voor mij voedsel).
Ik denk dat de kast voor 5/8 deel is gebult met kleding, zowel dagelijkse kleding als sportkleding. Daarbij heb ik ook mijn beddengoed, wintersportkleding meegeteld.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

N.a.v. hoeveel kledingstukken heb jij in je kast liggen?  Empty Re: N.a.v. hoeveel kledingstukken heb jij in je kast liggen?

Bericht  SoGood di 30 aug 2011 - 5:43

Jeetje, alleen de jurkjes al wordt al drama. Geen idee.
En ik kom altijd kleding te kort.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  loura di 30 aug 2011 - 5:46

Ik heb 1 kleding kast voor mij alleen van ongeveer 90 cm breed, ook heb ik een kleding rek die vol hangt, ik heb een kleine inbouw kast waar ik jassen in heb en ik heb nog wat dikke winter truien op zolder. Ik heb geen flauw idee hoeveel ik heb eigenlijk. Ik weet wel dat ik geen kleding hangers meer heb dus eigenlijk mag/kan ik niks meer kopen Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 6:21

Dit dus :P

Ik heb tegenwoordig nooit meer kleding die ik niet meer draag. Mijn hele kast is mijn favoriet. Ik heb alleen nog maar kleding die bij mij als persoon past en bij mijn figuur. Hierdoor heb ik eigenlijk nooit meer miskopen. Ik ben op het moment gewoon heel zeker van mijn stijl en mijzelf (ben daar echt blij mee trouwens haha) Laughing

Gekopieerd uit dat andere topic:

12 gebreide vesten/truien (ook wat strakkere, van alles wat - Heb er 2/3 bij de H&M gekocht voor 9 euro.. gewoon leuk voor op een broek ofzo)
2 blousjes. 1 Lange witte en 1 zilveren (beetje see trough)
3 apartere jurkjes waarvan 1 van leer/suede
7 denims (van alles wat, normale kleuren, metallic, koraal, grijs...)
6 shortjes (Ik ben fan van mooie leren shortjes, dus dit is niet echt een maatstaf haha, ik heb er 3 van leer, 1 van suede en 2 van denim)
1 leren kokerrok (donker grijs)
4 chino's lang
2 blazers (zwart en roze)
2 leren jasjes (zwart en tankleur)

Verder nog als basics wat katoenen t-shirtjes, hempjes, en shirtjes met lange mouwen (Voornamelijk v-hals).

Wishlist:
Rode broek
Wax effect broek (van ZARA)
Zwarte enkellaarsjes (a la acne pistol boots - maar die zijn veel te duur haha)
Zwarte veterlaarsjes (plat met een goed profiel voor de winterdagen)
Nog wat panties
Nog 2/3 leuke herfst/winterachtige jurkjes.

Dan ben ik wel voorzien voor de winter denk ik

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ di 30 aug 2011 - 6:44

Daar moet ik even rustig de tijd voor nemen...
Oh, en eerst meer kleerhangers en een grotere kast kopen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 6:45

Ohmy, daar durf ik niet aan te beginnen eigenlijk..
Dan schaam ik me denk ik kapot, haha!

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 30 aug 2011 - 6:48

Als ik dat moet gaan tellen, ben ik wel een tijdje bezig..
Laatst al wel wat uitgehaald en op MP gezet, maar er kan eigenlijk nog wel meer uit!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 6:52

Daar ga ik niet aan beginnen, alleen al aan jurkjes zal ik op 40 zitten denk ik. Maar ik heb bv. maar 2 spijkerbroeken (die ik draag).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 6:54

Ik zou dat echt niet weten hoor!

Gast
Gast

Bericht  Makamba di 30 aug 2011 - 9:23

Megara schreef:Ik zou dat echt niet weten hoor!

Ik ook niet!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Mamsie di 30 aug 2011 - 9:43

Heel weinig!
Ik heb op dit moment 1 jeans ( die ik eigenlijk liever al niet aan doe ).
Ik denk dat ik 30 stuks heb die ik aandoe. Verder heb ik nog wel oude meuk in mijn kast liggen en dat moet ik is weg gaan doen. Maar dat wil ik niet want dan is het helemaal zo'n zielig hoopje!

Ik heb shop trubbels.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Monte di 30 aug 2011 - 9:46

Heb speciaal voor dit topic even mijn kast open gezet en ben gaan tellen :P

3 dikke jeans
1 dunne jeans voor in de zomer
1 nette katoenen broek(zand kleur)
3 losse katoenen broeken voor thuis en op vakantie e.d.
2 korte broeken (donker blauw en donker groen)
8 v-vestjes(1x blauw, 1x donker bruin, 2x grijs, 2x roze, 1x grijs/bruin)
12 basic topjes(3x cerise, 5 witte, 2x donker blauw, 1x licht roze, 1x grijs)
+/- 15 tops in alle kleuren en print voor in de zomer
6 basic effen t-shirts met korte mouwen(in donker blauw, zeegroen, grijs, bruin en roze)
+/- 15 t-shirts met print(meeste zijn dunne zomer t-shirts maar die draag ik dan met een topje eronder en een v-vestje erop)
1 soort bolerovestje tot aan de taille(beige)
1 net jasje/blazer van een soort velourachtige stof(donker blauw)
1 suede jasje/blazer van bruin suede
1 dikke wintertrui (licht grijs)
2 dikke hoodies (donker roze, een met witte letters, 1 met donkere roze letters)
2 dunne truien(donker groen en grijs/blauw)
1 winter jurkje(aubergine)
3 zwarte basic shirts met 3/4 mouwen en met lange
3 lange mouwen shirts met print(bloemen)
3 zomer bloesjes
2 zomerrokjes
+/- 10 sportieve vesten(dus soort hoodies met rits), in roze, blauw, grijs, bruin

En dan nog een hoop avond/nacht kleding als pyamabroeken, topjes, t-shirts en heb 3 dikke vesten voor in de avond

Een hoop kleding vind ik zelf(vooral vergeleken bij punk'd) en dan ben ik misschien nog dingen vergeten. Maar eigenlijk alles uit mijn kast draag ik graag en vind ik even leuk, dus ik hoef niet perse kleiner. Ik draag meestal een spijkerbroek met topje of t-shirt en dan een v-vestje en ketting. Of een jeans met lange mouwenshirt met print. Simpel maar leuk en kleurrijk vind ik zelf.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Rush di 30 aug 2011 - 20:02

Ik zou het echt niet weten.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Niekske di 30 aug 2011 - 20:17

Oh als ik dat moet gaan tellen... ik heb best een grote drie-deurs kledingkast en die is tot het laatste gaatje gevuld, het is echt belachelijk veel! Op mijn hangers hangen altijd al dingen dubbel (broek+vestje+jasje) omdat er in mijn hang-gedeeltje gewoon niet meer hangers passen laughcry maar mijn vriend en ik hebben samenwoonplannen en dan gaat er heel hard de bezem door, wellicht dat ik jullie er dan blij mee kan maken Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Atelier Madame di 30 aug 2011 - 20:23

Leuk al die cijfers! Voor de mensen die het niet weten, het idee van dit topic is juist om het na te tellen Wink.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Rush di 30 aug 2011 - 20:31

Ja tellen, ik zou niet weten waar ik moet beginnen. Ik heb helaas geen kast bij m`n ouders en daar ligt alles dus overal en bij m`n vriend heb ik wel een kast, maar daar ligt niet zoveel in :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mizz_S di 30 aug 2011 - 22:02

Pff, ik denk niet dat ik wil tellen... laten we het houden op veel :P
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 23:13

Ik weet het niet, ik heb vorige week in ieder geval meer dan 100 kledingstukken naar de kledingcontainer gebracht Embarassed ..
Maar ik heb nog minstens zoveel in mijn kast liggen, kan echt niet bij benadering zeggen hoeveel...
Maar de opruiming heeft er wel toe geleid dat ik weer lekker veel ruimte heb (= kopen mag weer Wink )

Gast
Gast

Bericht  Raindrop di 30 aug 2011 - 23:18

ik zou het echt niet weten.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 23:41

Ik begin niet aan tellen hoor haha. Kan me leukere dingen bedenken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 5:44

Geen idee, maar ik draag er denk ik maar een kwart van. Het is een hoop meuk in ieder geval, soms weet ik niet eens meer wat ik allemaal ook al weer heb. Het is een enorme puinbak en alles wat eruit valt duw ik gewoon terug Embarassed

Ik moet echt een keer mijn kast opruimen en dingen deleten!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 6:16

Ik kan mij nog een periode herinneren dat ik 60 tshirtjes had.. Ben echt zo blij dat ik er nu een stuk of 8 heb die ik gewoon draag :P

Ik kan het echt meerdere vrouwen aanraden hoor. Ik volg ook veel de regels van 5 piech frech wardrobe. Sereen en rust in mijn kast angel

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 31 aug 2011 - 6:45

ik denk dat als ik ga tellen ik dan steil achterover sla van verschieten. en ik denk dat ik de exacte aantallen ook niet tegen mn vriend hoef te vertellen.
heb veel truitjes, veel basicdingen in verschillende kleuren, maar ook wat oudere die ik niet weg kan gooien onder het mom je weet maar nooit..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Rush wo 31 aug 2011 - 6:52

Ja dat heb ik ook.

Ik heb trouwens echt veel kleding die ik ook daadwerkelijk draag. Dan komen m`n shitload aan jeans, maar ik draag nooit jeans. Ik heb nog shirtjes speciaal voor de zomer, nooit gedragen (te bloot) maar te duur om weg te gooien. En dan heb ik nog wat shirtjes in de trend van 'wie weet komt het ooit van pas'. Als ik me niet meer kan herinneren wanneer ik het voor het laatst gedragen heb dan gooi ik het weg of als het praktisch nieuw is dan verkoop ik het.

Ik heb trouwens een hele tijd heel weinig kleding gehad, dus ik ben een beetje aan het inhalen :shock:

Ik heb denk ik wel 16 jeans. Suspect
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: