Datespam
+2
Rush
Marin
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Datespam
Hebben jullie sinds dit nieuwe forum ook zoveel last van spam met allemaal gezeik over daten en swingen en weet ik veel wat nog meer? Ik word er niet goed van. Omdat het van een gmailadres komt wil ik ze nog wel eens openen. Moet ik me daar zorgen over maken?
Ook suggeren ze me dat ik mij heb ingeschreven gezien ik me moet uitschrijven wil ik geen mail meer ontvangen.
Ook suggeren ze me dat ik mij heb ingeschreven gezien ik me moet uitschrijven wil ik geen mail meer ontvangen.
Gast- Gast
Re: Datespam
Hoe heeft dat met dit forum te maken? Ik heb nergens last van.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja ik heb er 2 gehad! Eentje over een swing party en nog eentje van iemand die terug kwam van vakantie en dat we hem weer kunnen huren Ik heb er ook eens een topic over geopend hier. Daar kwam ook de vraag of het te maken had met het forum.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het sinds het nieuwe forum. Allicht heeft dit met elkaar te maken als er heeel veel meer mensen last van hebben.Joy_ schreef:Hoe heeft dat met dit forum te maken? Ik heb nergens last van.
Gast- Gast
Die heb ik ook gehad en nu dus weer een.Sweety schreef:Ja ik heb er 2 gehad! Eentje over een swing party en nog eentje van iemand die terug kwam van vakantie en dat we hem weer kunnen huren Ik heb er ook eens een topic over geopend hier. Daar kwam ook de vraag of het te maken had met het forum.
Gast- Gast
Ik heb het topic even opgezocht: https://yescafe.actieforum.com/t12306-wat-is-dit-nu
Sweety- Ratel
Niet sinds dit forum, wel sinds pepper gehackt is. Ondanks dat ik me had uitgeschreven, vlak nadat ik me had ingeschreven, zijn mijn gegevens toch bij de hackers terecht gekomen. Heel fijn. Ach, om de mailtjes kon ik wel lachen.
Gast- Gast
Maura schreef:Niet sinds dit forum, wel sinds pepper gehackt is. Ondanks dat ik me had uitgeschreven, vlak nadat ik me had ingeschreven, zijn mijn gegevens toch bij de hackers terecht gekomen. Heel fijn. Ach, om de mailtjes kon ik wel lachen.
Dat verklaart misschien de onzinnige mails die ik ook heb gehad!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik heb nergens last van.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
GreenGrass schreef:Maura schreef:Niet sinds dit forum, wel sinds pepper gehackt is. Ondanks dat ik me had uitgeschreven, vlak nadat ik me had ingeschreven, zijn mijn gegevens toch bij de hackers terecht gekomen. Heel fijn. Ach, om de mailtjes kon ik wel lachen.
Dat verklaart misschien de onzinnige mails die ik ook heb gehad!
Hmm ik heb ze ook gehad en heb idd ook op pepper gestaan..
Gast- Gast
Beste,
De eerstvolgende data van onze prive feestjes zijn op vrijdag 2 september en vrijdag 9 september.
Wij kunnen altijd rekenen op een tiental paren en laten maximaal 2 singel mannen toe.
Als je graag leuke mensen wenst te opntmoeten met stijl dan ben je bij mij ons aan het juiste adres
Bij ons zijn immers alleen mensen met een goed humeur welkom.
Wij zoeken steeds nieuwe stellen en singel mannen die gaan voor pr en actief zijn.
Wij vragen geen vergoeding., doen dit louter voor de fun. Bij verdere interesse sturen we wat foto's.
Groetjes
Cindy
P.S: Inddien je geen verder uitnodigingen wenst te ontvangen, mail ons dan terug met in de hoofding- onderwerp uitschrijven.
Deze kreeg ik net.. Heb ook op pepper gestaan dus dat zou kunnen!
De eerstvolgende data van onze prive feestjes zijn op vrijdag 2 september en vrijdag 9 september.
Wij kunnen altijd rekenen op een tiental paren en laten maximaal 2 singel mannen toe.
Als je graag leuke mensen wenst te opntmoeten met stijl dan ben je bij mij ons aan het juiste adres
Bij ons zijn immers alleen mensen met een goed humeur welkom.
Wij zoeken steeds nieuwe stellen en singel mannen die gaan voor pr en actief zijn.
Wij vragen geen vergoeding., doen dit louter voor de fun. Bij verdere interesse sturen we wat foto's.
Groetjes
Cindy
P.S: Inddien je geen verder uitnodigingen wenst te ontvangen, mail ons dan terug met in de hoofding- onderwerp uitschrijven.
Deze kreeg ik net.. Heb ook op pepper gestaan dus dat zou kunnen!
Sweety- Ratel
Megara schreef:Nee. Hebben jullie ooit je email hier (tijdelijk) neergezet?
Nope, nog nooit zover ik weet!
Gast- Gast
Mja, ik heb m ook ontvangen:
Beste,
Als je graag leuke mensen wenst te opntmoeten met stijl dan ben je bij mij ons aan het juiste adres Bij ons zijn immers alleen mensen met een goed humeur welkom.
Groetjes
Cindy
Beste,
Als je graag leuke mensen wenst te opntmoeten met stijl dan ben je bij mij ons aan het juiste adres Bij ons zijn immers alleen mensen met een goed humeur welkom.
Groetjes
Cindy
Gast- Gast
Het is ook zo heerlijk geschreven. Ik krijg gelijk zin in een swingersavond.
Edit: Zie nu dat hij ook bij mij is ontvangen. Alleen heb ik hem gespamt.
Edit: Zie nu dat hij ook bij mij is ontvangen. Alleen heb ik hem gespamt.
Gast- Gast
Ik heb ook nergens last van!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Geen last van gelukkig. Zit zelf alleen met Badoo te [strike]kloten omdat ik me op een of andere manier niet krijg afgemeld
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: