Bah...
+19
Eliesje
Kaboutertje
Marin
Caresses
Muppetje
Happydobby
Toet
Flippin' Bitch
Starla
Bimbam
Chocolate Cookie
Susan
ThinkPink
Makamba
Shisha
rapa nui
Monte
Jordana
Lady Starstruck
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Bah...
Wat is het toch vroeg donker
Zie altijd zo op tegen de herfst/ winter en al die donkere dagen. En nu zit je om 21.00 al met het licht aan...
Iemand anders nog iets compleet nutteloos te klagen?
Zie altijd zo op tegen de herfst/ winter en al die donkere dagen. En nu zit je om 21.00 al met het licht aan...
Iemand anders nog iets compleet nutteloos te klagen?
Gast- Gast
Re: Bah...
Nou ik vond het ook al steeds vroeger donker worden. Ik dacht nog hoe kan dat nou. Maar ja we schijnen dus alweer bijna in september te zitten. Wat gaat de tijd toch snel
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Voordat we het weten zetten we de kerstboom al weer op
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik zit ook nogsteeds op zomer te wachten, maar die schijnt al bijna om te zijn...Lady Starstruck schreef:Nou ik vond het ook al steeds vroeger donker worden. Ik dacht nog hoe kan dat nou. Maar ja we schijnen dus alweer bijna in september te zitten. Wat gaat de tijd toch snel
Gast- Gast
Ik vind de winter heel gezellig, maar aan het donkere heb ik zo'n hekel. Dan fiets je straks om 5 uur al in het donker, nee dat vind ik echt niet leuk.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
ProudMama schreef:Ja, ik zit ook nogsteeds op zomer te wachten, maar die schijnt al bijna om te zijn...Lady Starstruck schreef:Nou ik vond het ook al steeds vroeger donker worden. Ik dacht nog hoe kan dat nou. Maar ja we schijnen dus alweer bijna in september te zitten. Wat gaat de tijd toch snel
Ja erg he. Ik denk ook echt niet meer dat de zomer nog komt. We hebben een paar mooie dagen gehad. En dat was het.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ja echt verschrikkelijk, ik zit ook nog steeds op lekker weer te wacht, maar neeProudMama schreef:Ja, ik zit ook nogsteeds op zomer te wachten, maar die schijnt al bijna om te zijn...Lady Starstruck schreef:Nou ik vond het ook al steeds vroeger donker worden. Ik dacht nog hoe kan dat nou. Maar ja we schijnen dus alweer bijna in september te zitten. Wat gaat de tijd toch snel
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik mis de lange zomeravonden wel maar dacht net wel even: gezellig weer de gordijnen dicht en wat lampjes aan. Ook ivm dit kille weer vind ik dat ook wel weer leuk.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik vind het ook gewoon echt koud! Ik zit hier met een fleecedekentje om mij heen. En het wordt inderdaad al weer vroeg donker. Ik wil zomer!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Monte schreef:Ik vind de winter heel gezellig, maar aan het donkere heb ik zo'n hekel. Dan fiets je straks om 5 uur al in het donker, nee dat vind ik echt niet leuk.
Hier precies hetzelfde!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik vind het gewoon oneerlijk dat ik de hele zomer niet heb gewerkt en niet eens van mooi weer heb kunnen genieten!
Gast- Gast
Vanmorgen om 6.30 uur was het ook nog gewoon donker toen ik wakker werd
De tuinset staat nog buiten, hopend op wat mooier weer. Ik denk dat ik het nog 2 weken aankijk en dan alles maar naar binnen haal
De tuinset staat nog buiten, hopend op wat mooier weer. Ik denk dat ik het nog 2 weken aankijk en dan alles maar naar binnen haal
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind de herfst juist wel gezellig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind het ook maar niks. En moet al helemaal niet aan de feestdagen denken!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Voor je het weet staat de kerstboom alweer en ligt er sneeuw De kerstboom vind ik altijd heel erg gezellig, maar 2 van die vaak verplichte dagen niet. En sneeuw ik heb een hekel aan sneeuw!Chocolate Cookie schreef:Ik vind het ook maar niks. En moet al helemaal niet aan de feestdagen denken!
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind sneeuw geweldig, maar voor nu heb ik toch meer behoefte aan mooi weer. Gelukkig gaan we nog op vakantie, dan hebben we vast mooier weer!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik vind het juist wel gezellig als het vroeg donker word. Vooral in de winter vind ik dat zo mooi en knus. Ik vind het trouwens wel vervelend als het in de winter heel laat licht is s'morgens als ik moet werken. Of nachtdienst in de winter, dan zie ik helemaal geen daglicht.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Nou, bah. Gelukkig heb ik nog een weekje naar de zon tegemoet.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Eerlijk gezegt; ik wil er niet aan denken haha!ThinkPink schreef:Voor je het weet staat de kerstboom alweer en ligt er sneeuw De kerstboom vind ik altijd heel erg gezellig, maar 2 van die vaak verplichte dagen niet. En sneeuw ik heb een hekel aan sneeuw!Chocolate Cookie schreef:Ik vind het ook maar niks. En moet al helemaal niet aan de feestdagen denken!
Sneeuw vind ik wel leuk maar ik heb nu eigenlijk alleen maar behoefte aan zomer. Ondanks mijn vakanties heb ik nog steeds niet echt het idee gehad dat het hier zomer is geweest
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik was net op een feestje waar we buiten hebben gerookt. Het was gewoon écht koud terwijl ik een jasje aan had.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Balen idd
En het slechte weer helpt ook niet mee, hebben we nou een avond lekker buiten kunnen zitten?
Zonder vest en een vuurtje erbij.
En het slechte weer helpt ook niet mee, hebben we nou een avond lekker buiten kunnen zitten?
Zonder vest en een vuurtje erbij.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind de herfst en winter heerlijk, van mij mag het koud en donker worden hoor. Gordijnen dicht, kaarsjes aan, lekker knus en gezellig.
Maar aan de andere kant vind ik een flink waarmee zomer ook erg fijn, en die hebben we dus niet gehad
Maar ik heb niet het idee dat het nog beter gaat worden dus dan maar slechter, want wat het nu is vind ik helemaal niets....
Maar aan de andere kant vind ik een flink waarmee zomer ook erg fijn, en die hebben we dus niet gehad
Maar ik heb niet het idee dat het nog beter gaat worden dus dan maar slechter, want wat het nu is vind ik helemaal niets....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik vind dat elk seizoen zijn charme heeft, en ondanks dat ik graag nog wat mooie zomerdagen zou willen hebben, vind ik het juist fijn als het vroeg donker is Lekker thuis met kaarsjes aan. Enigste nadeel van de winter vind ik de kou (dat je het zelfs met kleding aan nog koud hebt).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ooh ik heb zoooo'n zin in de herfst en winter. Ik vind net als Caresses elk seizoen wat hebben, en ben nu wel weer echt toe aan de herfst. En dan perse qua weer (goh) maar qua gevoel, lekker knus, de mooie kleuren in de bladeren en mijn kledingstijl is altijd leuk in de herfst, ik hou van die bruinachtige kleuren. Dus ja, zin in!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vind ook elk seizoen wel wat hebben. Wat ik absoluut niet leuk vind is dat het steeds vroeger donker wordt, en dat het nu 's ochtends donker is als ik op sta.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: