Tips om schoenen uit/op te rekken.
+3
Melis_je
ExpressoB
Penny Blossom
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tips om schoenen uit/op te rekken.
Ik heb hele leuke zomerschoentjes met een elastiek over de wreef en dat knelt erg waardoor het soms zelfs pijnlijk is om ze te dragen.
Om die reden heb ik ze dus al een tijd niet meer aan gehad.
Laarzen kan je oprekken met een speciaal ding dacht ik, maar voor dit zou ik dus niet weten wat ik eraan kan doen.
De schoenen weg doen vind ik zonde, want ze zijn nog in goede staat.
Wie heeft er DE tip?
Om die reden heb ik ze dus al een tijd niet meer aan gehad.
Laarzen kan je oprekken met een speciaal ding dacht ik, maar voor dit zou ik dus niet weten wat ik eraan kan doen.
De schoenen weg doen vind ik zonde, want ze zijn nog in goede staat.
Wie heeft er DE tip?
Gast- Gast
Re: Tips om schoenen uit/op te rekken.
Dat heb ik ook met een paar schoenen van die bandjes. Ik lees ff mee.
Gast- Gast
Ik breng zulke schoenen altijd naar de schoenmaker! Maar goed, dat vroegen jullie niet:
Je kan er natte kranten in doen en een nacht laten staan, of dikke sokken aantrekken en dan de schoenen inlopen.
Je kan er natte kranten in doen en een nacht laten staan, of dikke sokken aantrekken en dan de schoenen inlopen.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Oow ja natte kranten heb ik idd ook wel eens gehoord.
Gast- Gast
http://www.libelle.be/lib/mooi-zijn/6358/-mode-en-beauty-oplossing-voor-te-krappe-schoenen.html#
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nou ik ga mijn schoenen niet in de vriezer zetten en betwijfel of dat wel lukt als ik het alleen bij de bandjes nodig heb
Gast- Gast
Ik weet ook niet of elke soort schoen er tegen kan! Durf het risico ook niet te lopen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Die natte kranten zijn voor leren schoenen, geloof ik. Als het elastiek te strak is, zou ik er gewoon veel spanning op zetten, dan lubbert het vanzelf uit.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Die natte kranten zijn voor leren schoenen, geloof ik. Als het elastiek te strak is, zou ik er gewoon veel spanning op zetten, dan lubbert het vanzelf uit.
Bij mij is het geen elastiek Dus helaas gaat dat niet lukken
Gast- Gast
Bij mij helpt het om de schoenen aan te doen met hele dikke sokken. Ik weet alleen niet of dit helpt met elastiek.
Gast- Gast
Er bestaat ook stretchspray voor schoenen! Schijnt goed te werken
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zou de schoenen thuis aantrekken met een paar (of meer) dikke sokken.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Melis_je schreef:Die natte kranten zijn voor leren schoenen, geloof ik. Als het elastiek te strak is, zou ik er gewoon veel spanning op zetten, dan lubbert het vanzelf uit.
Hoe zet ik er spanning op?
Dikke sokken lukt denk ik niet, want dan zit het helemaal te strak. Heb wel eens gedacht om er een tennisbal in te doen zodat het elastiek daar overheen gaat of dat helpt weet ik niet.
Gast- Gast
BlackRabbit schreef:Ik breng zulke schoenen altijd naar de schoenmaker! Maar goed, dat vroegen jullie niet:
Aha zal ik eens doen. Hoe kan dat dan helpen, wat heeft het nut van de kranten?
Gast- Gast
Yvaine schreef:Bij mij helpt het om de schoenen aan te doen met hele dikke sokken. Ik weet alleen niet of dit helpt met elastiek.
Of sokken oprollen en erin doen zodat het wellicht uit rekt.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:http://www.libelle.be/lib/mooi-zijn/6358/-mode-en-beauty-oplossing-voor-te-krappe-schoenen.html#
Hier gaat het erom dat die een halve maat groter kan worden gemaakt, maar bij mij is het wat anders.
Gast- Gast
Heb ze nu vol gestopt met natte kranten en folders, maar vraag me af of het gaat werken. Ik hoop van wel.
Gast- Gast
Natte kranten enz werkt volgens mij alleen met leer! Ben ook wel nieuwsgierig, heb hele goedkope pumps, maar die zitten wel goed qua maat, alleen iets te strak nog!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Kranten heeft alleen zin wanneer alles van leer is. Met elastiek over de wreef lijkt een krant niet veel nut te hebben.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: