Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kat schuimbekken

+7
Sorella
Spring
banjer49
Lejow
Kiwi86
Kaat
Jilke
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

kat schuimbekken - Pagina 2 Empty Re: kat schuimbekken

Bericht  Lejow di 30 aug 2011 - 17:44

Tea-Leaf schreef:
AmiAmi schreef:Tot nu toe niets geks meer.

Overigens pijn ofzo heeft hij absoluut niet, hij is vrolijk en levendig zat.

Katten tonen het niet snel als ze pijn of ongemak hebben, dus dat zegt niks. Ik heb een boek over katten met een heel hoofdstuk over verschijnselen, en daar staat dan achter hoe ernstig dit kan zijn en wat voor actie je moet ondernemen. Bij een schuimbekkende kat moet je echt meteen de dierenarts bellen hoor!

+1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 20:13

Als mijn hond dat zou doen dan zou ik gelijk naar de dierenarts gaan! Het is in mijn ogen niet iets om even aan te kijken... Rolling Eyes

En ik ben dan wel geen dierenarts, maar weet wel bijna zeker dat het epilepsie is. Werk zelf met mensen die epilepsie hebben en geen aanval is hetzelfde (dus vergelijken met filmpjes op internet heeft weinig nut). Je kat hoeft ook echt niet helemaal buiten bewustzijn te zijn hoor tijdens een aanval en ze hoeven ook echt niet altijd te schokken enzo.

Gast
Gast

Bericht  Jilke di 30 aug 2011 - 20:39

Waarschijnlijk gewoon een vliegje. Dat past er beter bij als ik zo lees op internet. Maar ik ga echt wel naar de dierenarts als het nogmaals voorkomt.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  mo-lola di 30 aug 2011 - 20:46

Kom de kat buiten ? Als een kat of hond aan een kikker likt dan gaan ze ook schuimbekken.
Heb dat meegemaakt met mijn oude hond ik schrok toen ook en gelijk naar de dierenarts en die vertelde dat toen na andere onderzoeken gedaan tehebben.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jilke wo 31 aug 2011 - 0:32

Ja in de tuin stikt het van de kikkers in de vijver. En die heeft hij ook regelmatig te pakken.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 2:07

AmiAmi schreef:Waarschijnlijk gewoon een vliegje. Dat past er beter bij als ik zo lees op internet. Maar ik ga echt wel naar de dierenarts als het nogmaals voorkomt.

En internet weet alles. Ahum. Gewoon een vliegje, daar gaat je kat echt niet van schuimbekken. En als het nogmaals voorkomt? Je had meteen de eerste keer moeten bellen. Ik kan hier best boos om worden. Maar wie ben ik he.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 2:15

Ik vind het niet heel katwaardig dat je hier niet gelijk even mee naar de dierenarts gaat.

Gast
Gast

Bericht  Jilke wo 31 aug 2011 - 4:54

Prima ik ben een dierenbeul. Iedereen happy nu?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 4:56

AmiAmi schreef:Prima ik ben een dierenbeul. Iedereen happy nu?

Wat spring jij op de kast zeg. Kan je niet normaal reageren?

Gast
Gast

Bericht  Jilke wo 31 aug 2011 - 4:57

Ja hoor, ik kan prima normaal reageren. Maar wat ik zeg, het is niet zo ernstig dat er NU direct actie moet worden ondernomen. Lijkt me dat dat niet via een beeldscherm gezien kan worden toch?

En als ik aangeef dat het niet zo dramatisch is neem ik aan dat mensen dat toch ook lezen?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Liz wo 31 aug 2011 - 4:58

AmiAmi schreef:Ja hoor, ik kan prima normaal reageren. Maar wat ik zeg, het is niet zo ernstig dat er NU direct actie moet worden ondernomen. Lijkt me dat dat niet via een beeldscherm gezien kan worden toch?

En als ik aangeef dat het niet zo dramatisch is neem ik aan dat mensen dat toch ook lezen?

Hoe weet je dat dan? Je bent toch geen dierenarts. Waarom laat je er niet even een dierenarts naar kijken. Je kunt niet zien aan je kat of die pijn heeft.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 5:00

AmiAmi schreef:Ja hoor, ik kan prima normaal reageren. Maar wat ik zeg, het is niet zo ernstig dat er NU direct actie moet worden ondernomen. Lijkt me dat dat niet via een beeldscherm gezien kan worden toch?

En jij leest ook wat ik zeg? Of leg je dat naast je neer? Want als je geen reacties wil, moet je geen topic openen. Niemand zegt hier dat jij een dierenbeul bent, we zeggen alleen hoe we erover denken. Jij bepaald altijd nog zelf hoe je met je dier omgaat natuurlijk, maar nogmaals; als je geen reacties wil die misschien niet in je straatje passen kan je misschien beter niet zoiets plaatsen.

Gast
Gast

Bericht  Jilke wo 31 aug 2011 - 5:05

Ik heb in de openingspost gevraagd of iemand dit herkende, niet of ik wel of niet naar de dierenarts moet gaan.
Vervolgens krijg ik reacties, ben ik blij mee hoor. Daarin staat inderdaad over de dierenarts, maar daarmee moet ik dan inderdaad zelf weten wat ik ermee doe.

Wat ik bijvoorbeeld over die kikkers en vliegjes lees hier zie ik nu ook terug op internet, en ik heb hier de dierenarts voor gebeld, deze gaf aan dat dit ook heel goed kan.

Hij eet uitstekend, speelt, is fit, actief en voelt zich prima (ja zover ik kan beoordelen). Het is echt niet dat ik een doodzieke kat laat rondlopen hier.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 5:06

Dan is het goed toch? Je hoeft je niet aangevallen te voelen. Ik heb het iig niet zo bedoeld Wink

Gast
Gast

Bericht  Jilke wo 31 aug 2011 - 5:09

Oh ik voel me eigenlijk helemaal niet aangevallen hoor. Ik leg alleen mijn mening uit. Dat het aangevallen lijkt is al gauw op internet.

Kreeg alleen een beetje het gevoel dat mensen niet lezen wat ik typ, gezien ik al eerder had aangegeven dat hij gewoon prima in zijn velletje zit.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 5:45

Onze kat was tussen de aanvallen in ook gewoon normaal en leek er niks aan de hand te zijn. Hij moest natuurlijk wel herstellen na een aanval maar daarna was hij gewoon weer de oude. Hoe is het vandaag gegaan? Heeft hij nog zo'n aanvaql gehad?

Gast
Gast

Bericht  Jilke wo 31 aug 2011 - 6:04

Nee hoor geen gekke dingen meer aan hem gemerkt. Sinds zondag al niet meer.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud