Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

What to do..

4 plaatsers

Ga naar beneden

What to do..  Empty What to do..

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 9:27

Door waterschade van mn bovenburen zijn de tegels in mn badkamer gebarsten/naar voren gekomen. Nu mag ik van de verzekering een deel van de tegels laten vervangen (jawel, een deel! Hoe loyaal..) Maar aangezien mn badkamer al wat ouder is zijn dezelfde tegels niet meer te vinden. Wat zouden jullie doen, een vergelijkbare tegel kiezen? Of een deel van de wand (vanaf de hoek rechts bij de douche tot links van de wastafel) een ander soort tegel? Ik dacht dan zelf bv aan mozaiek zwart/grijs/wit..

*
Foto niet quoten svp..

Mozaiek:

What to do..  9k=
of
What to do..  Z

Laatst aangepast door Amazzonia op do 1 sep 2011 - 22:56; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

What to do..  Empty Re: What to do..

Bericht  Marin zo 28 aug 2011 - 9:48

Denk niet dat het mooi wordt als je een vergelijkbare rand zoekt. Ik zou dan inderdaad meer in die kleur van de rand zoeken, dus een zwart/donkergrijs muurtje. Dat kan wel heel mooi zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 9:48

Ik zou wat goedkopere tegels uitzoeken bij bijv. de Gamma en alles opnieuw betegelen

Gast
Gast

Bericht  rapa nui zo 28 aug 2011 - 9:52

Lastig lijkt me dat. Ik heb van een tegelmozaiek het idee dat het te druk wordt met die bestaande tegels. Ik zou denk ik eerst kijken naar grijze tegels.

Zit je bij het idee van goedkope tegels niet dat de kosten van het betegelen van de rest dan toch nog voor jezelf zijn? En de arbeidskosten zijn misschien wel het duurst.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 9:52

Razz_ schreef:Ik zou wat goedkopere tegels uitzoeken bij bijv. de Gamma en alles opnieuw betegelen

Dat gaat helaas niet, het gaat via de verzekering en die betalen maar een bepaald bedrag/aantal uur/aantal m2.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 9:55

rapa nui schreef:Lastig lijkt me dat. Ik heb van een tegelmozaiek het idee dat het te druk wordt met die bestaande tegels. Ik zou denk ik eerst kijken naar grijze tegels.

Zit je bij het idee van goedkope tegels niet dat de kosten van het betegelen van de rest dan toch nog voor jezelf zijn? En de arbeidskosten zijn misschien wel het duurst.

Klopt dus. Nou zijn de arbeidskosten geen punt want mijn vader is tegelzetter geweest dus hij kan het ook.. Maar hij kan weer niet mn CV-ketel afsluiten en die hangt aan die muur, samen met andere leidingen. Dus dan moet er daar weer iemand voor komen en dat geld heb ik gewoon niet.

Ik mag trouwens tegels uitzoeken voor €22 per m2.

Gast
Gast

Bericht  Monte zo 28 aug 2011 - 10:00

Weet je de maker niet van de tegels? Want mijn ouders hadden ook het probleem, 20 jaar oude tegels en die hebben via de maker en winkel nog een stapel op kunnen kopen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 10:04

Monte schreef:Weet je de maker niet van de tegels? Want mijn ouders hadden ook het probleem, 20 jaar oude tegels en die hebben via de maker en winkel nog een stapel op kunnen kopen.

Hmm ik zou eens kunnen kijken want ik heb er nog een paar in een doos staan in mn berging.. Bedankt voor de tip! Woon hier zelf nog geen 2 jaar dus weet verder niks van de badkamer af helaas.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco zo 28 aug 2011 - 11:55

Ik zou aan de verzekering uitleggen dat je hier dus niks aan hebt. Wie weet kun je dan samen met hun een andere oplossing verzinnen. Het zou een beetje belachelijk zijn als jij met een patch work badkamer zit omdat je buren voor wateroverlast zorgen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud