Orkaan irene
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Orkaan irene
Ik volg het wel, kijk een aantal keren per dag naar cnn. Ik heb daar geen familie of vrienden zitten, jij wel?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
1 vriendin had toevallig een weekendje LA geboekt, dus die zit daar veilig. Onze familie is geevacueerd, ze zijn net wakker en hebben nog stroom. Ze vonden het vannacht wel eng.
Gast- Gast
Oh wat spannend, zijn ze wel in de buurt gebleven of zijn ze echt naar een andere staat geëvacueerd? Ik las dat 3 miljoen mensen al zonder stroom zitten, dat lijkt me echt verschrikkelijk zo in het donker en zonder tv.Odilia schreef:1 vriendin had toevallig een weekendje LA geboekt, dus die zit daar veilig. Onze familie is geevacueerd, ze zijn net wakker en hebben nog stroom. Ze vonden het vannacht wel eng.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik weet niet op het moment hoe het met een vriendin van me is, gister zag ik nog wel berichtjes op facebook verschijnen!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
De stroom is net uitgevallen. Ze houden ons per sms op de hoogte. Ze zijn bij vrienden die in een dorpje in NY state wonen.
Gast- Gast
Ik ben toevallig 2 weken geleden nog in NY geweest. Het is raar! Eerst een vrachtauto dat een gebouw binnenrijdt vervolgens een aardbeving (Washington) en nu dit.
Gast- Gast
Ik volg het absoluut, alleen omdat ik net een in Zeeland had en m'n iPhone kapot is, ging het wat lastig. Ik ken mensen in North Carolina, Virginia en New York. Ook ken ik mensen die in NYC op vakantie zijn, gelukkig updaten zij hun Facebook status steeds met nieuws over hoe het met hun gaat. Hele andere draai aan de vakantie dus. Gelukkig zitten ze hoog en droog.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
GreenGrass schreef:Ik weet niet op het moment hoe het met een vriendin van me is, gister zag ik nog wel berichtjes op facebook verschijnen!
New Brunswick zit ze trouwens...
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
En in New York City is het ergste wel geweest. 11 doden tot nu toe.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Een vriendin van me zit in NY, ze houdt ons via facebook op de hoogte maar het is volgens haar erg meegevallen en nu weer voorbij.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Gelukkig maar!Merai schreef:Een vriendin van me zit in NY, ze houdt ons via facebook op de hoogte maar het is volgens haar erg meegevallen en nu weer voorbij.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: