What would you ask if you had just one question..?
+10
Alias
Paper Crown
dolfijntje24
Merai
bolus26
nina
Melis_je
SuperGrover
SoGood
Carra
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
What would you ask if you had just one question..?
Als je God (of vul maar in) één vraag zou mogen stellen, wat zou dan zijn?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Re: What would you ask if you had just one question..?
Wanneer ga ik dood..
Ik wil echt weten of ik al die dingen die ik wil nu allemaal moet doen omdat ik ze anders niet gedaan heb. Zou het nu zo erg vinden om dood te gaan.. Heb nog zoveel dromen..
Mensen zeggen dan altijd.. Boeie als je dood bent weet je dat toch niet meer.. Ja, dat is wel zo maar toch vind ik het idee beangstigend.
Ik wil echt weten of ik al die dingen die ik wil nu allemaal moet doen omdat ik ze anders niet gedaan heb. Zou het nu zo erg vinden om dood te gaan.. Heb nog zoveel dromen..
Mensen zeggen dan altijd.. Boeie als je dood bent weet je dat toch niet meer.. Ja, dat is wel zo maar toch vind ik het idee beangstigend.
Gast- Gast
Oh jakkes Punk'd, dat is de laatste vraag die ik zou stellen!
Carra, ben jij een oude bekende?
Carra, ben jij een oude bekende?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Punk'd, en als je dat dan zou weten? Ga je dan als een gek de dingen doen die je nog wilt doen?
Sogood, nee geen bekende. Wel een oude.. haha
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Als jij, als God, zo barmhartig bent als men beweert, waarom is er dan zoveel onrecht in de wereld?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Waarom heb je mensen vrije wil gegeven, als ze naar de hel gaan als ze verkeerde dingen doen?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ga ik de mensen van wie ik houd, maar verloren ben, nog terugzien?
Gast- Gast
Wat een prachtige vraag.Twellie schreef:Ga ik de mensen van wie ik houd, maar verloren ben, nog terugzien?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Niks. Ik geloof niet in God en ik wil niks over de toekomst of wat dan ook weten
Gast- Gast
Razz_ schreef:Niks. Ik geloof niet in God en ik wil niks over de toekomst of wat dan ook weten
De vraag is of je God of "vul maar in" een vraag wil stellen. Dus ook als je niet in God gelooft kan je een vraag stellen. En je hoeft ook geen toekomstvraag te stellen, maar gewoon een vraag. Ik denk dat je het veel te letterlijk neemt.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Razz_ schreef:Niks. Ik geloof niet in God en ik wil niks over de toekomst of wat dan ook weten
De vraag is of je God of "vul maar in" een vraag wil stellen. Dus ook als je niet in God gelooft kan je een vraag stellen. En je hoeft ook geen toekomstvraag te stellen, maar gewoon een vraag. Ik denk dat je het veel te letterlijk neemt.
Sorry dat "vul maar in" heb ik over het hoofd gezien
Ik zou dan aan mijn overleden oma willen vragen wat ze van me vind als moeder. Of ik het goed doe of juist niet. Ik vond haar menig over dingen altijd wel belangrijk en dat raakte me ook altijd wel
Gast- Gast
Razz_ schreef:Tea-Leaf schreef:Razz_ schreef:Niks. Ik geloof niet in God en ik wil niks over de toekomst of wat dan ook weten
Sorry dat "vul maar in" heb ik over het hoofd gezien
Ik zou dan aan mijn overleden oma willen vragen wat ze van me vind als moeder. Of ik het goed doe of juist niet. Ik vond haar menig over dingen altijd wel belangrijk en dat raakte me ook altijd welshoot nou begin ik te janken
Haha geeft niet, ik las eerst ook niet goed.
Knuffel meis
Gast- Gast
dat is een mooie vraag Razz.
ze is vast trots op je!
ik zou willen vragen wat voor mij de juiste keuze is in mn leven. ben momenteel behoorlijk zoekende al gaat t al weer wat beter, een beetje sturing van hogerhand zou fijn zijn.
ze is vast trots op je!
ik zou willen vragen wat voor mij de juiste keuze is in mn leven. ben momenteel behoorlijk zoekende al gaat t al weer wat beter, een beetje sturing van hogerhand zou fijn zijn.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Dankje Tea-Leaf en Bolus !
Ik denk ook wel dat ze trots zou zijn. Ik doe echt ontzettend m'n best iig !
Ik denk ook wel dat ze trots zou zijn. Ik doe echt ontzettend m'n best iig !
Gast- Gast
Of ik een goede moeder zal zijn. Mijn moeder heeft een heleboel fouten gemaakt waardoor het contact met haar op een laag pitje staat. Ik weet eigenlijk wel beter maar zou heel graag willen horen dat ik niet haar fouten ga maken als we aan kinderen beginnen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Carra schreef:Punk'd, en als je dat dan zou weten? Ga je dan als een gek de dingen doen die je nog wilt doen?
haha ja! En dan vooral op reisgebied. Op mijn lijstje staan 2 plaatsen heel erg hoog. Ook zou ik ontzettend graag willen trouwen en zo'n trouwdag meemaken. Ik wil ook weten hoe het is om kinderen te krijgen, maar als ik weet dat ik snel doodga zou ik daar niet aan beginnen, dat vind ik zielig voor de kinderen.
Het is ook best wel een domme gedachte want ik zeg soms wel eens tegen mijn ouders.. Jullie hebben alles al gedaan.. "Veel gereist, getrouwd, kinderen gekregen, leuke baan, gezellige vrienden" .. En dan kijken ze mij echt zo aan.. Nou ja het leven gaat gewoon verder hoor
Gast- Gast
Punk'd schreef:Wanneer ga ik dood..
Dat zou ik dus niet willen weten...
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Dan zou ik papa willen vragen of hij nu gelukkig is.
Gast- Gast
Tea-leaf ; die vraag zou ik ook zó voor je willen stellen!
Razz & Twellie ; dat zijn idd mooie vragen, en daar ben ik bij allebei in mijn geval ook wel benieuwd naar!
Leaf ; meer kan ik niet zeggen!
Ik zou graag willen weten of mijn dochter zich later nooit zo eenzaam & verlaten gaat voelen en ooit gepest gaat worden, ik kan me daar heel erg mee bezig houden, dat is zo'n KUTgevoel! Het zou mij iig een stuk relaxter laten worden denk ik!
Razz & Twellie ; dat zijn idd mooie vragen, en daar ben ik bij allebei in mijn geval ook wel benieuwd naar!
Leaf ; meer kan ik niet zeggen!
Ik zou graag willen weten of mijn dochter zich later nooit zo eenzaam & verlaten gaat voelen en ooit gepest gaat worden, ik kan me daar heel erg mee bezig houden, dat is zo'n KUTgevoel! Het zou mij iig een stuk relaxter laten worden denk ik!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Dan zou ik papa willen vragen of hij nu gelukkig is.
Deze vraag zou ik ook stellen!
Gast- Gast
Ik zou willen vragen of IVF gaat lukken want anders begin ik er niet aan..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Zou je dan adopteren?2CKC2 schreef:Ik zou willen vragen of IVF gaat lukken want anders begin ik er niet aan..
Gast- Gast
Ik wil weten of er iets is na de dood.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: