zwemluiers
+4
_Mashimaro_
Annemie
Tania
Teddyaapje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
zwemluiers
Ik vind het een beetje domme vraag van mezelf maar ik heb echt geen idee....
Wij gaan over een dikke week op vakantie en zullen daar ook wel lekker zwemmen met T. Dit hebben we in maart 1x met m gedaan en verder nooit. Nu vroeg ik me alleen af hoe het zit met de zwemluiers...die wordt natuurlijk nat, dus ik neem aan dat je die zo goed als meteen als je uit het water komt weer uitdoet en dat ze een normale luier aankrijgen? Of laten jullie je kindje de natte zwemluier gewoon om tot de luier echt verschoond moet worden? Want anders heb je toch wel veel luiers nodig... Of laten jullie de zwemluier drogen en gaat die weer aan als je weer het water in gaat?
ben benieuwd hoor...
Wij gaan over een dikke week op vakantie en zullen daar ook wel lekker zwemmen met T. Dit hebben we in maart 1x met m gedaan en verder nooit. Nu vroeg ik me alleen af hoe het zit met de zwemluiers...die wordt natuurlijk nat, dus ik neem aan dat je die zo goed als meteen als je uit het water komt weer uitdoet en dat ze een normale luier aankrijgen? Of laten jullie je kindje de natte zwemluier gewoon om tot de luier echt verschoond moet worden? Want anders heb je toch wel veel luiers nodig... Of laten jullie de zwemluier drogen en gaat die weer aan als je weer het water in gaat?
ben benieuwd hoor...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: zwemluiers
Wij deden de luier op vakantie uit als we uit het water gingen (en er niet na 5 minuten weer in zouden gaan). Dan kreeg hij een gewone luier om. Als we dan weer gingen zwemmen kreeg hij weer dezelfde zwemluier om. Die was dan nog wel nat maar ja zodra hij in het water is, is die anders ook weer nat dus dat maakt ook niet uit.
Zwemluiers nemen geen vocht op dus als je die omlaat en je kindje plast dan gaat het er gewoon doorheen.
Zwemluiers nemen geen vocht op dus als je die omlaat en je kindje plast dan gaat het er gewoon doorheen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij doen de zwemluier pas uit als we echt uit het zwembad gaan, maar zolang blijven we toch niet in het water, max een half uur, 3 kwartier en dan gaan we weer weg, dus dan krijgt hij weer een gewone luier om.
Waar gaan jullie heen op vakantie?
Waar gaan jullie heen op vakantie?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
We gaan naar Italië en ik denk dat we veel rondom het zwembad zullen hangen (in de schaduw uiteraard).
Thanks voor de tip dat die zwemluiers geen vocht opnemen...had ik nog helemaal niet aan gedacht!
Thanks voor de tip dat die zwemluiers geen vocht opnemen...had ik nog helemaal niet aan gedacht!
Teddyaapje- Ratel
Tania schreef:
Het zal wel een domme vraag van mij zijn, maar wat voor nut heeft een zwemluier dan nog?
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Anders drijft er poep door het hele zwembad als je pech hebt
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik heb de zwemluiers van het Kruidvat een aantal keer gebruikt. Hij hield die luier gewoon de hele tijd aan (2 uurtjes ofzo) ook als hij even uit het water was om wat te drinken/eten. Na het zwemmen kreeg hij gewoon een normale luier aan. En iedere keer als we gaan zwemmen krijgt hij gewoon een schone aan. Ik ga dat ding echt niet hergebruiken
Gast- Gast
Tania schreef:Anders drijft er poep door het hele zwembad als je pech hebt
Ok, daar had ik even niet aan gedacht
_Mashimaro_- Fluisteraar
Razz_ schreef:Ik heb de zwemluiers van het Kruidvat een aantal keer gebruikt. Hij hield die luier gewoon de hele tijd aan (2 uurtjes ofzo) ook als hij even uit het water was om wat te drinken/eten. Na het zwemmen kreeg hij gewoon een normale luier aan. En iedere keer als we gaan zwemmen krijgt hij gewoon een schone aan. Ik ga dat ding echt niet hergebruiken
+1
Gast- Gast
Wij gebruikten ze ook niet nog een keer.
Terwijl dit wel goed kan, als je ze lekker op laat drogen.
Ik deed het luiertje af wanneer we stopten met zwemmen, als hij dan langs de kant ging spelen kreeg hij een andere zwemluier of normale luier om. Als we er dan weer indoken, kreeg hij een nieuwe om. Nu was het windje ook net te koud om in zijn natte luier te spelen. Maar als de temperatuur het toelaat, zou dat makkelijk kunnen!
Eigenlijk zwommen we 2x. Hij lag smorgens 1-1.5 uur in/rond het zwembad en dan ging hij slapen en dan smiddags na het slapen weer. Dus zo gebruikten we 2 luiers per dag...
Prima te doen vond ik zelf!
Terwijl dit wel goed kan, als je ze lekker op laat drogen.
Ik deed het luiertje af wanneer we stopten met zwemmen, als hij dan langs de kant ging spelen kreeg hij een andere zwemluier of normale luier om. Als we er dan weer indoken, kreeg hij een nieuwe om. Nu was het windje ook net te koud om in zijn natte luier te spelen. Maar als de temperatuur het toelaat, zou dat makkelijk kunnen!
Eigenlijk zwommen we 2x. Hij lag smorgens 1-1.5 uur in/rond het zwembad en dan ging hij slapen en dan smiddags na het slapen weer. Dus zo gebruikten we 2 luiers per dag...
Prima te doen vond ik zelf!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
En nog een +1HeartBeat schreef:Razz_ schreef:Ik heb de zwemluiers van het Kruidvat een aantal keer gebruikt. Hij hield die luier gewoon de hele tijd aan (2 uurtjes ofzo) ook als hij even uit het water was om wat te drinken/eten. Na het zwemmen kreeg hij gewoon een normale luier aan. En iedere keer als we gaan zwemmen krijgt hij gewoon een schone aan. Ik ga dat ding echt niet hergebruiken
+1
Van de week stonden we voor de glijbaan te wachten en ik had haar vast, kreeg ik ineens een volle lading warm water over me heen, haha.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Even een andere vraag. Hou oud was je kind toen je voor het eerst met hem/haar ging zwemmen?
_Mashimaro_- Fluisteraar
_Mashimaro_ schreef:Even een andere vraag. Hou oud was je kind toen je voor het eerst met hem/haar ging zwemmen?
Mijn zoontje was toen 4,5 maand.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
mijn zoontje was 6 maanden toen hij voor het eerst ging babyzwemmen
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Onze dochter was 3mnd. Je moet zoizo wachten tot de eerste inentingen.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn tot nu toe 1x met m geweest zwemmen, dat was begin maart, hij was toen dus 4 maand
Teddyaapje- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: