Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Braun epilator 7-serie (voor extra korte haartjes)

Ga naar beneden

Braun epilator 7-serie (voor extra korte haartjes) Empty Braun epilator 7-serie (voor extra korte haartjes)

Bericht  Melis_je vr 26 aug 2011 - 8:46

Wie heeft ervaring? Ik zoek vooral naar ervaringen met de 7181 (legs), 7281 (legs & body) en 7681 (legs, body, face). Ongeveer deze:
Braun epilator 7-serie (voor extra korte haartjes) 5506019_1_Braun_Silk_Epil_7_Xpressive_Pro_7281_Wd En vergelijkbare modellen.

Die kunnen haartjes tot 0,5 millimeter epileren. Werkt dat echt? Ook op zachte haartjes? Is het op het zicht glad of voelt het ook echt glad? Er staan wel reviews op internet, maar ik vertrouw medeforummers toch wat meer. Ik ben epileren gewend, dus het doet geen pijn meer. Ik zou een nieuwe willen omdat ik dan niet hoef te wachten tot de haartjes lang genoeg zijn om te epileren, maar weet niet of het verschil me 100 euro waard is.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Braun epilator 7-serie (voor extra korte haartjes) Empty Re: Braun epilator 7-serie (voor extra korte haartjes)

Bericht  Melis_je zo 28 aug 2011 - 0:53

Niemand? Ik dacht dat ze hier zelfs weleens in de V&A-pijler hebben gestaan. Ik hoop dat iemand er wat over kan vertellen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: