Braun epilator 7-serie (voor extra korte haartjes)
Pagina 1 van 1
Braun epilator 7-serie (voor extra korte haartjes)
Wie heeft ervaring? Ik zoek vooral naar ervaringen met de 7181 (legs), 7281 (legs & body) en 7681 (legs, body, face). Ongeveer deze:
En vergelijkbare modellen.
Die kunnen haartjes tot 0,5 millimeter epileren. Werkt dat echt? Ook op zachte haartjes? Is het op het zicht glad of voelt het ook echt glad? Er staan wel reviews op internet, maar ik vertrouw medeforummers toch wat meer. Ik ben epileren gewend, dus het doet geen pijn meer. Ik zou een nieuwe willen omdat ik dan niet hoef te wachten tot de haartjes lang genoeg zijn om te epileren, maar weet niet of het verschil me 100 euro waard is.
En vergelijkbare modellen.
Die kunnen haartjes tot 0,5 millimeter epileren. Werkt dat echt? Ook op zachte haartjes? Is het op het zicht glad of voelt het ook echt glad? Er staan wel reviews op internet, maar ik vertrouw medeforummers toch wat meer. Ik ben epileren gewend, dus het doet geen pijn meer. Ik zou een nieuwe willen omdat ik dan niet hoef te wachten tot de haartjes lang genoeg zijn om te epileren, maar weet niet of het verschil me 100 euro waard is.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Re: Braun epilator 7-serie (voor extra korte haartjes)
Niemand? Ik dacht dat ze hier zelfs weleens in de V&A-pijler hebben gestaan. Ik hoop dat iemand er wat over kan vertellen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Haarborstel Braun
» Braun Krultang Ec2sat
» Hoes voor extra dekens?
» Ingegroeide haartjes
» Voor de liefhebbers morgen 50% extra korting bij WE fashion
» Braun Krultang Ec2sat
» Hoes voor extra dekens?